Mwaquote:
Mhaw ik heb geen haast.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Er is nog één wachtende voor je. Maar ik ken wel een leuke docent
quote:Op maandag 5 januari 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke debiel geeft pas op 16 december een bedrijvenlijst die we kunnen contacteren voor interviews die over anderhalve week af moeten zijn?
Mail je verdomme zsm, maar echt driekwart van de mails zijn inmiddels over de kerstvakantie heen gekropen. En als je dan belt is de reactie 'ja we waren 2 weken afwezig, dus je moet rustig afwachten'.
Debielen
Nouja, als ik de opdracht niet af krijg kost me dat 30 studiepunten ja. Dat zou best frustrerend zijn.quote:
30!?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, als ik de opdracht niet af krijg kost me dat 30 studiepunten ja. Dat zou best frustrerend zijn.
Ja, minortraject buiten de eigen studie. Als je dan 1 vak niet haalt kan alles de prullenbak in.quote:
Ik versta dit wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef alors het volgende:
yn = in
in = een
Jo geane net troch foar de kuolkast
Ferdomme.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:57 schreef alors het volgende:
yn = in
in = een
Jo geane net troch foar de kuolkast
Even een paar IS honden naar de andere wereld helpen.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is StyloGod eigenlijk?
Je klinkt een beetje mad.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke debiel geeft pas op 16 december een bedrijvenlijst die we kunnen contacteren voor interviews die over anderhalve week af moeten zijn?
Mail je verdomme zsm, maar echt driekwart van de mails zijn inmiddels over de kerstvakantie heen gekropen. En als je dan belt is de reactie 'ja we waren 2 weken afwezig, dus je moet rustig afwachten'.
Debielen
Turken provoceren, niks mis mee. Klasse Stylo!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:00 schreef alors het volgende:
[..]
Even een paar IS honden naar de andere wereld helpen.
Nee grapje, ik zag hem laatst nog in het Turkentopic.
Klinken? KLINKEN? Ik ben ongelooflijk mad over de manier waarop ze dat hebben ingepland. Er waren ruim 3 weken OVER waarin dit ALLANG geregeld had kunnen worden. Maar nee, ALLES moet op het laatste moment.quote:
Flirt met de juf!quote:Op maandag 5 januari 2015 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ook liever Frysk met hoofdletter zien dan oprjochte. Maar een sticker voor je poging
[ afbeelding ]
Hij is eigenlijk heel lief daar, maar dat is vast tactiek. Stiekem infiltreert hij om zo van binnenuit voor de Koerdische zaak te kunnen strijdenquote:Op maandag 5 januari 2015 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Turken provoceren, niks mis mee. Klasse Stylo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |