quote:jah dat komt in de buurt jah, zou zelf alleen voor grotere velgen gaan, ander bumpertje erop, onderlipje, witte pinkertjes, en meer van diej optische tunig pruttel,
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef Konijn het volgende:
[afbeelding]Bedoel je zo 1?
Deze is van me buurjongen, en ja, de hele voorkant lag al een keer in de puin
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef dr.dunno het volgende:
en trouwens...
[..]een amerikaanse motor is berekend op, even uit m'n blote hoofd, brandstof van een octaan of 88-90; de importversie, geschikt voor 95 octaan euro-loodvrij heeft dus andere specs, los van het vermogenverlies door catalysator/demper/uitlaatsysteem, dat aan de europese wetgeving moet voldoen, enz
trouwens.....
het is nog altijd een japans bakkie en het is een amerikaanse UITVOERING.... en wat betreft die katalysator, die kun je er zo onder weg trekken want het is tot bouwjaar '92 en toen waren de katalysatoren nog niet verplicht.... en het uitlaatsysteem is het zelfde als de europese uitvoering
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Scion het volgende:[..]
en trouwens, hoge toeren blokjes hebben bijna allemaal sowieso 98 octaa nodig, anders kan het gaan zelfontbranden.......
quote:2.9? zoveel niet
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
quote:2.9 is de VR6 met 190 pk
Op zondag 3 november 2002 20:19 schreef UTO het volgende:[..]
2.9? zoveel niet
En de G60 is geloof ik een 1.8 met 160pk
quote:nope das de VR6
Op zondag 3 november 2002 20:19 schreef UTO het volgende:[..]
2.9? zoveel niet
-edit- k*t konijn
[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 03-11-2002 20:21]
quote:En dan een dure G lader revisie.
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
Honda is dan wat betrouwbaarder en goedkoper in onderhoud.
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
quote:
Cliff is de naam, enne het is of vr6 of g60, maar de vtec is echt wel sneller hoor, die corrado is mischien een 6 cilinder 2.9 liter maar dat zegt niks, ga maar eens een half uurtje trappe in een corrado, dan merk je het wel...... muhahaha blunder van volkswagen die vr6 blokken
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:20 schreef WorstKaas het volgende:[..]
En dan een dure G lader revisie.
Zal ook wel flink slurpen zo'n ding.Honda is dan wat betrouwbaarder en goedkoper in onderhoud.
quote:
eindelijk iemand waar ik mee kan praten, zo'n klote g-lader gaat om de 50.000 km kapot of zow, en 190 pk uit een bijna 3 liter v6??? da's toch niks, enne iedereen die commentaar heeft die zeggen dat een vr6 sneller, durf ik te wedden dat 3/4 niet eens weten wat vr6 precies inhoud......
quote:ehm word nou eerst maar eens 18 hè knul
--------------------------------------------------------------------------------
Cliff is de naam, enne het is of vr6 of g60, maar de vtec is echt wel sneller hoor, die corrado is mischien een 6 cilinder 2.9 liter maar dat zegt niks, ga maar eens een half uurtje trappe in een corrado, dan merk je het wel...... muhahaha blunder van volkswagen die vr6 blokken
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Zo'n VTEC is misschien sneller.
Op zondag 3 november 2002 20:21 schreef Scion het volgende:[..]
[..][/b]
quote:Wat ben jij nou aan het fucken met je posts??
Op zondag 3 november 2002 20:24 schreef Scion het volgende:[..]
[..][/b][/u]
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:24 schreef Scion het volgende:vr6 is een v6 blok met een ultra kleine blokhoek van 30º en dat zorgt nogal voor koelingsproblemen, daarom is de hele vr6 een grote blunder, ze kunnen beter gewone v6 met een geoptimaliseerde vorm van een g-lader of turbolader of hoe je het ook wel noemen uitrusten, dan heb je tenminste een stevig scheurijzer
[Dit bericht is gewijzigd door Scion op 03-11-2002 20:32]
quote:VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Op zondag 3 november 2002 20:27 schreef Scion het volgende:[..]
vr6 is een v6 blok met een ultra kleine blokhoek van 30º en dat zorgt nogal voor koelingsproblemen, daarom is de hele vr6 een grote blunder, ze kunnen beter gewone v6 met een geoptimaliseerde vorm van een g-lader of turbolader of hoe je het ook wel noemen uitrusten, dan heb je tenminste een stevig scheurijzer
Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.
[..]
VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Zo'n VR6 was juist bedoeld als betaalbare 6 cilinder met prima rij eigenschapeen.
Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.
[b] dan zou ik nog opteren voor een 1.8 of 2 liter met een flinke turbo, als sportmodel is dit wel te doen, of de gti ietsje sneller maken of zo, maar niet met die kut vr6-en werken
quote:Wat is er nou kut aan die VR6?
Op zondag 3 november 2002 20:33 schreef Scion het volgende:
[quote]Op zondag 3 november 2002 20:30 schreef WorstKaas het volgende:[..]
VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Zo'n VR6 was juist bedoeld als betaalbare 6 cilinder met prima rij eigenschapeen.Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.
[b] dan zou ik nog opteren voor een 1.8 of 2 liter met een flinke turbo, als sportmodel is dit wel te doen, of de gti ietsje sneller maken of zo, maar niet met die kut vr6-en werken
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:36 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Wat is er nou kut aan die VR6?
Dat ding werd bejubeld toen ie net uitkwam en rijdt ook nog eens zeer goed.http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=7521&mode=2
quote:
ten eerste: die dingen zijn maar traag voor hun afmetingen
op 2: trap er flink in en je motor is weer oververhit
op 3: het is een 12 klepper....... (goh wat een race auto poeh poeh)
op 4: helemaal geen extra luxe dingen of zo
op 5: moet ik nog doorgaan?
quote:Leer eerst eens quoten bijvoorbeeld.
Op zondag 3 november 2002 20:42 schreef Scion het volgende:[..]
[..][/b][/u]
mij maakt het niet uit wat van auto jij leuk vind , maar doe niet zo negatief over de vr6.
quote:en jij denkt zeker ook dat de apparatuur van Philips in de VS alleen maar een ander stickertje heeft gekregen? laatste keer dat ik daar checkde, was de netspanning nog 115V ipv 230 zoals in europa; de brandstof is daar ook anders, dus logisch dat de motoren ook anders zijn, om hetzelfde rendement + vermogen eruit te halen als in europa (of japan) en katalysatoren zijn daar anders (of afwezig) tov hier (en in japan, lijkt me).
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Scion het volgende:
trouwens.....het is nog altijd een japans bakkie en het is een amerikaanse UITVOERING.... en wat betreft die katalysator, die kun je er zo onder weg trekken want het is tot bouwjaar '92 en toen waren de katalysatoren nog niet verplicht.... en het uitlaatsysteem is het zelfde als de europese uitvoering
quote:ik wilde net ff zeggen
Op zondag 3 november 2002 20:25 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Wat ben jij nou aan het fucken met je posts??
Je bent nog geeneens 18, dus wat weet je eigenlijk van autorijden? Bij mijn weten is die VR6 een prima motor (heb er niet in gereden). 190 pk is ook helemaal niet beroerd voor een 2,8 liter V6 12klepper. da's iets van 63pk specifiek vermogen en dat is zelfs nog best netjes voor een 4-kleppen-per-cylinder motor.
btw: Audi monteert een 6.0 W12 in haar A8, die bestaat in feite uit twee licht uitgeboorde VR6 blokken. Kutmotor zei je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |