Dat was een grapje, Hansiequote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik ben benieuwd wat ze vandaag aanhebben in het commentaarhokje'je zit met die twee vogels op de redactie teringjosti
Zitten ze niet in Engelandquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
''Ik ben benieuwd wat ze vandaag aanhebben in het commentaarhokje'je zit met die twee vogels op de redactie teringjosti
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Caland het volgende:
EN HET NIVEAU ZAL WEL HEEL HOOG ZIJN HE JONGENS
Kankervragen van die Marcel Maijer altijd.
RTL7darts.nl kost wat maar dan heb je ook wat.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Geralt het volgende:
Is het ergens in HD te kijken zonder een of andere gare vipleageu stream te kijken?
Wat denk jij nou? Vd Giessen is twee stoelen nodig en Viesdik ook, zo groot is het budget van RTL niet.quote:
Ook korte mouwen, alsof die zo zijn vliegtuig naar zijn all-inclusive vakantieadres pakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Szura het volgende:
#viesdik met z'n te grote overhemden altijd
Z'n moeder.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vraag me af wie er ooit tegen Marcel Maijer heeft gezegd dat hij een charismatische, goede presentator zou kunnen worden.
Ik zie het. Ik ga geen 2 euro betalen. Is unibet een beetje fatsoenlijke stream dan? Die is nog niet bezig of ik vind hem niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
RTL7darts.nl kost wat maar dan heb je ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |