Wat is daar?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Oliver23 het volgende:
Zapte FF naar Eurosport, schrok me rot!
Zenden die ook darts uit dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Oliver23 het volgende:
Zapte FF naar Eurosport, schrok me rot!
Die heeft wel genoeg gewoon. Gary verdient het gewoon om eens te winnen en staat bovendien uitstekend te gooien.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Niemand die Taylor wil zien die het record sterk neerzet?
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maak je toch al geen kans meer met zo'n slecht belichte foto waar je amper op de te zien bent
Barney gaat alleen voor het hoogste, dus hij heeft afgezegd.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Nober het volgende:
Waarom geen wedstrijd voor de derde plaats? Nu weten we niet wie er derde geworden is.
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.quote:
Liefst dat ja met 110 gemiddeldes.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.
Nah, wil optijd naar bed vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik vrees Taylor, ik hoop Gerrie maar ik wil gewoon een wedstrijd die gelijk opgaat.
Die linker houdt bovendien haar armen voor haar selectiecriteria.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan maak je toch al geen kans meer met zo'n slecht belichte foto waar je amper op de te zien bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |