quote:
Op zondag 4 januari 2015 20:26 schreef Zoë23 het volgende:S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
T en S kunnen helemaal niet bij elkaar op één kamer slapen.

Wat heel opvallend was toen ze om beurten waterpokken hadden... op het kdv hadden ze beiden de beste dag ooit toen broer er niet was. Sowieso kunnen ze op het kdv niet samen in één kamer slapen, want dan doen ze geen oog dicht. Het vreemde is dat ze wel met andere kindjes op één kamer kunnen.
Het fascineert me wel, ik vraag me dan af hoe het komt dat ze schijnbaar beter slapen als ze niet bij elkaar in de buurt zijn en het beter naar hun zin hadden toen ze alleen op het kdv waren. Zou er dan onbewust al een soort rivaliteit aanwezig zijn? Het gevoel dat ze aandacht moeten delen? Jaloezie? Hebben baby's dat überhaupt al?
SQ succes morgen. Fijn dat je nog even een weekje kunt acclimatiseren.

Er zit iets in de lucht hoor dames, T is net al beneden geweest en heeft wat gedronken, hij hoest zich suf en wordt daar wakker van. L kon ook al niet slapen want ze had dorst. En over S zeg ik niets ivm Fokwet.