abonnement Unibet Coolblue
pi_148318514
De heerlijke stad die wij kennen van:

De waagtoren:



De kaasmarkt:



Retteketet! AZ:



Alkmaar is verdeeld in onderstaande wijken:



Zuid
Oudorp
Overdie
West
Huiswaard
De Mare
Daalmeer / Koedijk
Centrum

Locatie van de vaste Alkmaar-chatters, met onze Tomatenmeetingplace.
Sta je er nog niet bij? PM Bart! Bart moest Alkmaar zo nodig verlaten }:|
PM Lynda



Site van de gemeente Alkmaar

Special thanks to:

Onze ambassadrice LovelyLady, die onze belangen behartigt en het ware geloof voor ons verspreidt in Hoorn:



En natuurlijk Otie:
Otie hyves

Live het waagplein bekijken? klik

Voor informatie over het archeologisch onderzoek: http://www.alkmaar.nl/paardenmarkt

Vorige deeltjes:
Topicreeks: Alkmaar Topicreeks

Tot slot nog wat originele Alkmaarse kunst:



En wat Alkmaarse fotografie:



En de OP voor als je de lapo hebt:
OP Alkmaar-topic
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148318524
Zo, hoe is het hier?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 4 januari 2015 @ 15:27:10 #3
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_148318639
Lekker rustig. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148318692
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Lekker rustig. O+
Mag ook een keer
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148319423
De winkels met rookschade geven forse kortingen op alles. Kan alleen zijn dat het even moet wassen ;)
pi_148321839
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Mathijz het volgende:
De winkels met rookschade geven forse kortingen op alles. Kan alleen zijn dat het even moet wassen ;)
Ach, als dat alles is.

Hoe ziet het er eigenlijk uit? Nog geen kans gehad om te kijken.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148326038
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ach, als dat alles is.

Hoe ziet het er eigenlijk uit? Nog geen kans gehad om te kijken.
Geen idee, mijn vriendin is langs geweest en kwam met veel kleding terug.
pi_148326325
Ja de winkel direct naast spaander had gisteren flinke rookschade uitverkoop, h&m blijft voorlopig nog dicht stond op de winkeldeur. T is echt zo zonde, veel rook/roetschade op de gebouwen, aardig wat winkels waren gisteren nog dicht ook.
pi_148332773
quote:
17s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ja de winkel direct naast spaander had gisteren flinke rookschade uitverkoop, h&m blijft voorlopig nog dicht stond op de winkeldeur. T is echt zo zonde, veel rook/roetschade op de gebouwen, aardig wat winkels waren gisteren nog dicht ook.
Vind het sneu voor de eigenaren. Sommige woonden er boven. Huis weg, geen winkel meer.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148380152
Gaap, wat een vroegte.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  FOK!fotograaf dinsdag 6 januari 2015 @ 10:38:31 #11
151126 angel008
pi_148382885
is er fikkie geweest dan ?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:16:23 #12
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_148385090
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
Gaap, wat een vroegte.
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_148396213
Gaap, wat een dag. Altijd leuk nieuw werk, maar wel vermoeiend
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148396829
Ah ja, de trein missen is ook vermoeiend. Reed net voor mn neus weg.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148425457
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ah ja, de trein missen is ook vermoeiend. Reed net voor mn neus weg.
Dat zal vast niet de laatste keer zijn :P }:|
pi_148545227
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef lynda het volgende:

[..]

Dat zal vast niet de laatste keer zijn :P }:|
Daar ben ik niet bang voor. Het ergste is dat je een half uur moet wachten op het station. Gelukkig is het Haarlem, en geen tochtgat.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148545662
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Daar ben ik niet bang voor. Het ergste is dat je een half uur moet wachten op het station. Gelukkig is het Haarlem, en geen tochtgat.
O+ heeft ook de trein vanuit Haarlem.
De trein naar Alkmaar is er vaak vroeg dus je kan gelukkig ook warm binnen zitten :-)
Bevalt je nieuwe werk?
pi_148545769
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:06 schreef lynda het volgende:

[..]

O+ heeft ook de trein vanuit Haarlem.
De trein naar Alkmaar is er vaak vroeg dus je kan gelukkig ook warm binnen zitten :-)
Bevalt je nieuwe werk?
Dat wel. Alleen zuur dat mijn aansluiting naar huis kort op elkaar zit. En af en toe vervloek ik de perron indeling. Klopt niet echt, volgens mij.

Bevalt goed, mag direct volle bak aan het werk. Beetje onwennig soms, andere programma's dan ik gewend ben. Komt wel goed.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_148545840
Zonde van Spaander en Waardijk.
Uiteraard voor deze hardwerkende ondernemers, maar waar ik ook bang voor ben is dat er weer zo'n 13 in een dozijn keten voor in de plaats komt.

Echte Alkmaarse winkels zijn er nog weinig:

Köster, STRAK! en dan ben je er wel denk ik..
*verwijderd door Admin*
pi_148549064
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat wel. Alleen zuur dat mijn aansluiting naar huis kort op elkaar zit. En af en toe vervloek ik de perron indeling. Klopt niet echt, volgens mij.

Bevalt goed, mag direct volle bak aan het werk. Beetje onwennig soms, andere programma's dan ik gewend ben. Komt wel goed.
Klinkt goed.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:26:39 #21
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_148550880
Binnenkort weer btw actie bij mm
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:45:26 #22
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148551425
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:26 schreef Spaardertje het volgende:
Binnenkort weer btw actie bij mm
Mjah, MM Alkmaar is helaas na de verbouwing flink verneukt, qua aanbod.

Ik heb eigenlijk ook niets nodig volgens mij. Misschien een lens voor mijn camera, als die mee doen in de actie.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 21:54:16 #23
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_148551696
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mjah, MM Alkmaar is helaas na de verbouwing flink verneukt, qua aanbod.

Ik heb eigenlijk ook niets nodig volgens mij. Misschien een lens voor mijn camera, als die mee doen in de actie.
Ik heb gehoord dat de prijzen ook verhoogd worden?
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
  zaterdag 10 januari 2015 @ 22:21:06 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_148552565
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de prijzen ook verhoogd worden?
Soms wel ja, beetje afhankelijk van MM en soms ook verschillend per afdeling of zelfs per product. Gewoon kijken of het product dat je bij MM ziet liggen online wel of niet goedkoper te krijgen is, via een price-watch ofzo.

Was laatst bij MM HHW en daar kostte een simpel HDMI>DVI adaptertje 25 euro, toen even op de iMac gekeken in de price-watch van Tweakers.net en bij de website van MyCom, en vervolgens dus even naar MyCom gereden om hem daar te halen voor 10 euro.
pi_148552775
Apple en de duurdere cameraspullen zijn meestal uitgesloten van de actie helaas, maar als je mazzel hebt kun je soms leuke deals scoren :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')