abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6604156
Mijn eerste echte baantje in de ICT ging via Randstad Uitzendbureau. later een baantje via een college daar.

Ben erg benieuwd hoe jullie aan een baantje gekomen zijn...

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 november 2002 @ 19:25:19 #2
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_6604209
Ik heb er gewoon voor gesolliciteerd...
pi_6604265
Mijn oom was bedrijfsleider van het Gamma filiaal hier... hij heeft me dus baantje bezorgd daar. Jaja...de kruiwagen idd... Eerst via het uitzendbureau daar gewerkt. Wel idioot eigenlijk, heb dus nog nooit een sollicitatiegesprek hoeven voeren of iets dergelijks.
Please, find my happy place!
pi_6604301
Baantje... nou... vakantie werk zijn/waren baantjes, via m'n pa op z'n werk en een keertje bij m'n tante op haar werk.

De 1e keer dat ik echt werk zocht was via een uitzendbureau. De 2e keer, was via een advertentie in zo'n krantje dat je in de trein/metro krijgt. En meer keer is gelukkig nog niet voor gekomen

pi_6604359
Randstad
pi_6604504
Ik werk nu bij een kwalitaria (=een veredeld cafetaria ) ik ben eraan gekomen via Adecco uitzendbureau
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_6604577
Ach, mijn vader kent de directeur van Diskoland en zo kom ik dus aan mijn baantje.

[Dit bericht is gewijzigd door Nephthys op 03-11-2002 19:51]

zondag 3 november 2002 @ 19:50:14 #8
36589 Eenden
Mag ik sneetje brood???
pi_6604661
Ik werk op het moment bij Kruidvat naast middelbare school. Ik heb een 3-urig contract per week, maar ik werk altijd minstens 2x zo veel.
Twee goede vrienden van me werkten er al, en KV had nog mensen nodig, en omdat ik door hun werd meegebr8 werd ik meteen aangenomen

Kruidvat roeleert!!

Eenden zijn de coolste wezens op aarde
  zondag 3 november 2002 @ 19:51:07 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_6604674
Open sollicitatie
  zondag 3 november 2002 @ 19:57:32 #10
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_6604806
Eerste baantje na middelbare school heb ik gewoon gesolliciteerd met de bedoeling dat ik er een half jaartje zou werken en dan studeren ofzo. Studeren is er niet echt meer van gekomen, ging op mezelf wonen en had het geld dus wel hard nodig. Werkte toen overigens in horeca (restaurant/keuken).
Na anderhalf jaar weggegaan (reden is een lang verhaal en offtopic) en ben toen dus als een gek op alles wat los en vast zat gaan solliciteren (bij het arbeidsbureau zoals het toen nog heette deden ze echt he-le-maal niets!!) en de eerste reactie was eigenlijk meteen raak.
Werk nu alweer anderhalf jaar op notariskantoor (hoezo carriere-swits?) en heel erg naar m'n zin.
Ben zelfs sinds september weer aan de studie voor 4 jaar!!!
klerkje
  zondag 3 november 2002 @ 22:00:32 #11
21517 Grote_Boze_Wolf
a.k.a Kompaan Peer
pi_6608196
In mijn geval het betere via-via werk. Goede vriend van me belde op of ik nog werk zocht en dat was nog zo. Toen meteen dat bedrijf opgebeld, volgende 'sollicitatie' en een week daarna daar aan het werk.

Al met al veel geluk gehad

De Vereniging Tegen Plastic Fruit.... Gebruik strijdt tegen het gebruik van plastic fruit. Het enige goede fruit is ECHT fruit!
pi_6608242
quote:
Op zondag 3 november 2002 19:25 schreef Kresj het volgende:
Ik heb er gewoon voor gesolliciteerd...
Ditto
Iemand dood maken met een blije mus.
  zondag 3 november 2002 @ 22:03:14 #13
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6608290
Open sollicitatie. Daarna gelijk aangenomen en ik werk er nog steeds.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 3 november 2002 @ 22:05:45 #14
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6608381
Via een advertentie in de krant, gebeld en meteen aangenomen.
Use Soap
pi_6608459
Via een selectieprocedure voor astronauten, die 2 maanden heeft geduurd, met 3 gesprekken, 1 presentatie in het engels en een hoop testen....

200+ kandidaten en ik ben het geworden

Het meervoud van lef is leven
  zondag 3 november 2002 @ 22:10:47 #16
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_6608553
Zelf naar de C1000 gegaan, omda ik wist dat ze personeel nodig hadden.

Ik kon gelijk beginnen als vakkenvuller.

pi_6608713
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:10 schreef Myster_E het volgende:
Zelf naar de C1000 gegaan, omda ik wist dat ze personeel nodig hadden.

Ik kon gelijk beginnen als vakkenvuller.

Open sollicitatie net als mijn vorige baan
pi_6609667
Gewoon een supermarkt binnengelopen en gezegd tegen bedrijfsleider: "Hallo ik zoek een baan". Ik werd gelijk aangenomen.
pi_6623925
Randstad.
Maar na een aantal jaar wil ik hogerop.Maar heb alleen een Mavo diploma hoewel mijn nivo hoger ligt.Tja dan krijg je via het uitzendburo een beetje bagger werk aangeboden terwijl ik meer kan.Iemand tips voor mij?Ik wil dus de ICT in (please don't ask) maar heb alleen een Mavo-diploma maar ik heb wel verstand van computers.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_6641021
Mijn eerste baantje ging via een kennis bij een callcenter bedrijf

Mijn 2e baan , zag ik op internet staan en ik dacht ach daar kan ik wel is opschrijven , inmiddels ben ik hier al 2 jaar werkzaam

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6641049
Mijn eerste baan was een sollicitatie binnen de vakgroep waar ik werkte, dus de baas kende mij. Daarna gesolliciteerd op een advertentie in de Intermediair en mijn huidige baan via een open sollicitatie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_6641078
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:07 schreef Lucille het volgende:
Mijn eerste baan was een sollicitatie binnen de vakgroep waar ik werkte, dus de baas kende mij. Daarna gesolliciteerd op een advertentie in de Intermediair en mijn huidige baan via een open sollicitatie.
Dat je zo simpel op tv kan komen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6641111
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat je zo simpel op tv kan komen

Tja, als je maar een leuk smoeltje hebt en lekker kan neuken zal ik maar zeggen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_6641215
Mn ouders werken allebei bij taxobedrijf en toen ik 15 werd heb ik mailtje gestuurd, en werd ik aangenomen
(als telefoniste dus, niet als chauffeur )
pi_6641231
Uitzendbureau

Ik kan zo werk krijgen, alleen voor parttime dat ik wil duurt het langer, dus das dan meestal net jammer

"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  dinsdag 5 november 2002 @ 18:19:11 #26
30563 Pimterminus
De Tao van de Fysica
pi_6641234
aangesproken in kroeg
Bonkveenfetisjist uit het waldviehbauerentum
pi_6641281
Tijdens een concertavond informatie gevraagd en sollicitatie formulier ingevuld
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_6641305
baan1. gereageerd op vacature asa-uzb.nl meteen aangenomen
baan2. open sollicitatie bij docent (Student assistentschap)
pi_6663959
Via Fok! heb ik mijn laatste bijbaantje gevonden. Ik had gehoord van student-chauffeur bedrijfjes en ik vroeg om adressen: Chauffeursdiensten

Ik ben toen bij EasyWay gaan werken, dusseuh, nog bedankt JN! (tja, da's wel laat...)

pi_6675015
Baan1: Gewoon naar binnen gelopen, en aangenomen
Baan2: Sollicitatie via mail, week later gebeld en 2 dagen later werken
Ik ga incognito door het leven..........
  zondag 17 november 2002 @ 17:33:45 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6851808
Ik had een brief gestuurd in de zomervakantie, toen ze vakantiewerkers zochten. Toen ze destijds belden, heb ik niet teruggebeld. Een half jaar later belden ze opnieuw; ze hadden mensen nodig voor de kerstvakantie. Ik ben dus op gesprek gegaan en meteen aangenomen! En part-time, dus niet voor de vakantieperiode!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')