abonnement Unibet Coolblue
pi_148420364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is een kei lief mens.. Maar als Loebes daar is geweest voor vakantie ofzo is hij altijd minstens een kilo zwaarder.
O ik heb ook zo'n schoonmoeder O+ , maar die probeert mij altijd vol te stoppen met lekkers en het lukt haar aardig want ik kan geen nee zeggen tegen lekkere dingen :@
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_148420845
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:31 schreef indaha het volgende:

[..]

O ik heb ook zo'n schoonmoeder O+ , maar die probeert mij altijd vol te stoppen met lekkers en het lukt haar aardig want ik kan geen nee zeggen tegen lekkere dingen :@
haha is ook heel moeilijk hoor.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 12:23:30 #128
43556 miss_dynastie
pi_148422054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is een kei lief mens.. Maar als Loebes daar is geweest voor vakantie ofzo is hij altijd minstens een kilo zwaarder.
Ik zou daar niet zo blij mee zijn geloof ik, zeker niet als hij er ook nog last van krijgt.... maar als ze zo lief is, valt daar vast over te praten :Y
pi_148422625
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het zijn Nederlanders :P
Dat gaat nooit goed komen dan :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 12:57:53 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148423377
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:39 schreef PaarsBeestje het volgende:

Dat gaat nooit goed komen dan :+
Och, ik kan wel wat ritselen met ze O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148423889
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou daar niet zo blij mee zijn geloof ik, zeker niet als hij er ook nog last van krijgt.... maar als ze zo lief is, valt daar vast over te praten :Y
Valt ook wel over te praten hoor. Maar het viel me nu pas op dat het steeds is als we daar zijn, dat ze hem volstopt moet ze zelf weten dat krijgen we er altijd wel weer af. maar nu er even achter zien te komen wat de allergie veroorzaakt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148427419
En bedankt he! Ik heb nu zin in stroopwafels.. :9~ Maar die mag ik helemaal niet want er moet nog 9,5kg af :X
Duvel & Niels
pi_148428532
Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9

>:)

*Knabbelt een saai biscuitje weg..* ;(

Telefoon is nog steeds deaud. Scherm met grijs en wat kleurige spikkels.
Ik laat die dingen zelden vallen, de vorige had ook nog geen krasje na 2 jaar gebruik, en toch kappen ze er bij mij allemaal mee :') .
pi_148428665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Candaasje het volgende:
Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9

>:)

*Knabbelt een saai biscuitje weg..* ;(

Telefoon is nog steeds deaud. Scherm met grijs en wat kleurige spikkels.
Ik laat die dingen zelden vallen, de vorige had ook nog geen krasje na 2 jaar gebruik, en toch kappen ze er bij mij allemaal mee :') .
Bij mij vallen ze juist altijd aan gort :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148428756
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij mij vallen ze juist altijd aan gort :@
Ik luisterde gewoon een liedje op youtube. En toen iets met 'decoding error', gevolgd door een onbruikbaar toestel ;( . En ik ben heel niet zo verslaafd aan dat ding, maar nu ben ik totaal onbereikbaar en kan ik zelf ook niet bellen. En geen tancodes ontvangen om internet te bankieren. Enzulks.... -O-
pi_148428907
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik luisterde gewoon een liedje op youtube. En toen iets met 'decoding error', gevolgd door een onbruikbaar toestel ;( . En ik ben heel niet zo verslaafd aan dat ding, maar nu ben ik totaal onbereikbaar en kan ik zelf ook niet bellen. En geen tancodes ontvangen om internet te bankieren. Enzulks.... -O-
Dat is echt wel verrot. Al een hard reset gegeven enzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148429006
Nee, ga ik zo doen als Chris thuis is. Die heeft soms nog wel eens ideeen die werken.
Bij de vorige mobiel werkte een hard reset helaas niet, waarschijnlijk geheugen naar de knoppen.

(Wel geprobeerd mobiel uit te schakelen, maar dat is niet mogelijk op een normale manier. Misschien zo ook even de batterij eruit prutsen. Krijg alleen het klepje niet zelf er zo 1-2-3 af, maar Chris heeft dat wel vaker gedaan, het is zijn oude mobiel, dus hij mag straks even prutsen. ;) )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 16:14:02 #138
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148431657
De stroopwafels waren heerlijk :9~ Zo'n hele grote was het, mjam. Lunchformaat zeg maar :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148431719
Ik zit ook in mijn tweede ik ga gezonder aan doen na de kerst dag hoor.. gaat het alleen maar over lekkere vreterij.. ;')
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 16:15:49 #140
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148431730
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Reuzestroopwafels nog wel :9~
Lekker..................... :9
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 16:19:26 #141
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148431893
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stroopwafels :9

Verdorie loebes heeft weer uitslag.... Iedere keer als hij bij mijn schoonouders is geweest. Ik moet echt eens gaan kijken wat ze hem allemaal naar binnen stoppen.
Ja, das dan duidelijk een allergie ben ik bang. :N
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 16:20:48 #142
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148431961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 11:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder is een kei lief mens.. Maar als Loebes daar is geweest voor vakantie ofzo is hij altijd minstens een kilo zwaarder.
Toch....stroopwafel allergie :o
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 16:22:09 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148432024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Strega het volgende:

Toch....stroopwafel allergie :o
:D

Ik had die stroopwafel echt verdiend O-) Ik moest weer naar de fysio :X
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 7 januari 2015 @ 16:23:34 #144
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148432096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:22 schreef Rewimo het volgende:

[..]

:D

Ik had die stroopwafel echt verdiend O-) Ik moest weer naar de fysio :X
Beulen zijn het, maar helaas, wat moet dat moet! :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 7 januari 2015 @ 16:39:12 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148432713
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:23 schreef Strega het volgende:

Beulen zijn het, maar helaas, wat moet dat moet! :*
Ik zit er nog wel even aan vast ja :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148433028
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:20 schreef Strega het volgende:

[..]

Toch....stroopwafel allergie :o
Zou goed kunnen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148441942
Duuf is je hoofdpijn over?

Ik heb nu niet enkel pijn in mijn nek maar ook spierpijn geen idee wat hij gedaan heeft maar auwa.
pi_148443873
Vandaag moest ik 35min heen en 35min terug fietsen en met n windje erbij is dat echt fijn voor mn hoofd! Gelukkig.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:58 schreef Candaasje het volgende:
Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9 Stroopwafels :9

>:)

*Knabbelt een saai biscuitje weg..* ;(

Telefoon is nog steeds deaud. Scherm met grijs en wat kleurige spikkels.
Ik laat die dingen zelden vallen, de vorige had ook nog geen krasje na 2 jaar gebruik, en toch kappen ze er bij mij allemaal mee :') .
Oh ik ben zo lomp dat ie regelmatig uit mn hand valt gewoon zomaar :') echt..niet alleen met de telefoon hoor ook met random object, zo moet ik ook echt heel vaak mn sleutels van de grond oprapen. *)
Duvel & Niels
pi_148449116
Oh lomp en onhandig ben ik verder ook, haha.
Maar mijn telefoon doet het weer! Even de batterij eruit deed wonderen *O* (Ik weet nu ook hoe ik het klepje los kan peuteren.)

Nu alleen morgen even bellen dat de verkeerde snaren verzonden zijn. Ik weet niet waar de vergissing ligt, ik zou toch zweren dat ik het formulier op de website juist had ingevuld, maar goed, het geeft verder niet. Behalve dan dat ik dus nog even geduld moet hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148450370
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef Candaasje het volgende:
Oh lomp en onhandig ben ik verder ook, haha.
Maar mijn telefoon doet het weer! Even de batterij eruit deed wonderen *O* (Ik weet nu ook hoe ik het klepje los kan peuteren.)

Nu alleen morgen even bellen dat de verkeerde snaren verzonden zijn. Ik weet niet waar de vergissing ligt, ik zou toch zweren dat ik het formulier op de website juist had ingevuld, maar goed, het geeft verder niet. Behalve dan dat ik dus nog even geduld moet hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij had een echte pechdag dus! Gelukkig voor jou is de dag bijna voorbij en leeft je telefoon weer.
Duvel & Niels
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')