abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148296239
Aangezien ik per 27 februari 2015 de huur heb laten opzeggen kreeg ik een brief of ik voor die dag de sleutels wilde "inleveren". Leuk als je inmiddels aan de andere kant van het land woont en werkt. Weet iemand (uit eigen ervaring?) of je de sleutels ook per (aangetekende) post kan versturen?
pi_148296436
Je zult toch ook het bekende rondje door het huis moeten maken en samen de meterstanden opnemen. Of vertrouw je ze blindelings?
  Forum Admin zaterdag 3 januari 2015 @ 21:53:46 #3
35723 crew  GGMM
pi_148296491
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:49 schreef LethalNinja het volgende:
Aangezien ik per 27 februari 2015 de huur heb laten opzeggen kreeg ik een brief of ik voor die dag de sleutels wilde "inleveren". Leuk als je inmiddels aan de andere kant van het land woont en werkt.
Daar had je zelf aan moeten denken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148296845
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:52 schreef etuiedelapiel het volgende:
Je zult toch ook het bekende rondje door het huis moeten maken en samen de meterstanden opnemen. Of vertrouw je ze blindelings?
het is nog een studenten kamer dus ik denk niet dat de meterstanden hoeven te worden opgenomen, het is één van de vele kamers op die gang. Verder staat er al in de brief dat er niet iemand met jou een rondje hoeft te doen. Ze verwachten dat je het schoon achterlaat en als er iets niet klopt dan krijg je later nog een bedrag dat je moet betalen.
pi_148296914
Zij willen de sleutels hebben (3 bossen) prima heb ik netjes bewaard, maar dan vraag ik mij af of ze ook verwachten dat je daar een vrije dag voor op neemt en veel de nodige reiskosten maakt.
pi_148296936
Je hebt toch nog 7 weken om het aan hen te vragen?
pi_148297325
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:02 schreef DarkE het volgende:
Je hebt toch nog 7 weken om het aan hen te vragen?
Maandag bel ik wel, maarja als ik het dit weekend al weet zou dat fijn zijn. O.a in Grunn zijn er best veel die via Lefier een kamer hebben dus ik hoopte dat er op Fok ook huurders van Lefier zijn ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:09:44 #8
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148297361
Kan iemand anders t inleveren? Kan je in de periode ervoor niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148297378
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:01 schreef LethalNinja het volgende:
Zij willen de sleutels hebben (3 bossen) prima heb ik netjes bewaard, maar dan vraag ik mij af of ze ook verwachten dat je daar een vrije dag voor op neemt en veel de nodige reiskosten maakt.
Kan je nou echt niet inzien dat je wel had kunnen verwachten dat ze die sleutels terug willen? :')
Vind het niet zo gek dat ze die allemaal terug willen en ze geven het ruim van te voren aan. Dat jij nou twee maanden die kamer leeg laat staan kunnen zij niks aan doen.

Als jij een auto verkoopt huurauto inlevert hou je ook de sleutels?
pi_148297486
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kan je nou echt niet inzien dat je wel had kunnen verwachten dat ze die sleutels terug willen? :')
Vind het niet zo gek dat ze die allemaal terug willen en ze geven het ruim van te voren aan. Dat jij nou twee maanden die kamer leeg laat staan kunnen zij niks aan doen.

Als jij een auto verkoopt hou je ook de sleutels?
Trol of te dom om te poepen? Ik vraag mij af of je ze persé moet langs brengen of dat je ze ook per post kan versturen. Ik zorg er dus sowieso wel voor dat ze de sleutels weer in bezit hebben ;)
pi_148297669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef Catch22- het volgende:
Kan iemand anders t inleveren? Kan je in de periode ervoor niet?
Ik zou ze aan de buurjongen kunnen geven maar das nogal een warhoofd, die vergeet het of raakt weer spullen kwijt. Nah ik zorg er liever zelf voor dat de sleutels aan komen bij de woonmaatschappij :P
pi_148297707
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Trol of te dom om te poepen? Ik vraag mij af of je ze persé moet langs brengen of dat je ze ook per post kan versturen.
Met de toon die je zet in je openingspost en reacties lijk je toch een bepaalde vorm van schuld bij de verhuurders te leggen.

Waarom zou je geen sleutels met de post kunnen versturen? Het is toch geen bom of gevaarlijk object. Alleen als ze kwijt raken (ook aangetekende post raakt kwijt) of de verhuurders zeggen dat ze ze niet hebben ontvangen heb jij geen poot om op te staan. Dus daarom zelf brengen.
pi_148297855
quote:
16s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Met de toon die je zet in je openingspost en reacties lijk je toch een bepaalde vorm van schuld bij de verhuurders te leggen.

Waarom zou je geen sleutels met de post kunnen versturen? Het is toch geen bom of gevaarlijk object. Alleen als ze kwijt raken (ook aangetekende post raakt kwijt) of de verhuurders zeggen dat ze ze niet hebben ontvangen heb jij geen poot om op te staan. Dus daarom zelf brengen.
Ik denk ook wel dat het met de post kan maar ik vroeg mij af of andere hier ervaring mee hebben. Inderdaad als ze kwijt raken tijdens de post dan heb ik geen poot om op te staan en dan zal ik moeten opdraaien voor het vervangen van het slot. Maar das alsnog een gokje dat ik kan wagen waar reiskosten + vrije dag opnemen toch wat duurder zullen zijn :).
pi_148298892
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:01 schreef LethalNinja het volgende:
8)7

En daar wilde ik het bij laten :)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:46:44 #15
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_148299394
Merkwaardig dat ze niet aan een eindinspectie doen. In de regel controleer je samen met de verhuurder of alles in orde is. En dan lever je netjes de sleutels in.

Als je het op de post doet heeft aangetekend maar beperkt meerwaarde. Wat als er volgens de verhuurder een sleutel ontbreekt of iets dergelijks? Dan heb je geen poot om op te staan.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_148299574
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:46 schreef Eix het volgende:
Merkwaardig dat ze niet aan een eindinspectie doen. In de regel controleer je samen met de verhuurder of alles in orde is. En dan lever je netjes de sleutels in.

Als je het op de post doet heeft aangetekend maar beperkt meerwaarde. Wat als er volgens de verhuurder een sleutel ontbreekt of iets dergelijks? Dan heb je geen poot om op te staan.
Ze doen dus wel de eindinspectie maar dan niet met de huurder samen :). Tja ik ga er wel van uit dat als het pakket ontvangen wordt dat ze dan tekenen voor ontvangst van alle sleutels :o
pi_148299666
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef Queller het volgende:

[..]

8)7

En daar wilde ik het bij laten :)
prima :)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:57:36 #18
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_148299928
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:50 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Tja ik ga er wel van uit dat als het pakket ontvangen wordt dat ze dan tekenen voor ontvangst van alle sleutels :o
Dat zou ik niet zonder meer aannemen. Als zij alsnog een sleutel zoek maken dan heb je enkel bewijs dat er _een_ aangetekende zending (envelop/pakket) door hen is ontvangen. Voor hetzelfde geld zat er een baksteen in.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_148307168
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:49 schreef LethalNinja het volgende:
Aangezien ik per 27 februari 2015 de huur heb laten opzeggen kreeg ik een brief of ik voor die dag de sleutels wilde "inleveren". Leuk als je inmiddels aan de andere kant van het land woont en werkt. Weet iemand (uit eigen ervaring?) of je de sleutels ook per (aangetekende) post kan versturen?
Uit ervaring weet ik dat dit mag. Is wel op eigen risico, als ze de sleutels niet ontvangen gaat het je geld kosten.
Ik heb ze destijds (toen heetten ze nog InGroningen) gewoon gebeld, vonden ze best. Toen sleutels aangetekend verstuurd. Ging prima.
pi_148309990
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 02:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Uit ervaring weet ik dat dit mag. Is wel op eigen risico, als ze de sleutels niet ontvangen gaat het je geld kosten.
Ik heb ze destijds (toen heetten ze nog InGroningen) gewoon gebeld, vonden ze best. Toen sleutels aangetekend verstuurd. Ging prima.
Daarom, maarja morgen eens bellen en de situatie uitleggen :). Bedankt voor je reply!
pi_148310039
ik heb het een keer gedaan, ging de envelop stuk en sleutels weg.
Niks meer gehoord daarna
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_148310073
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik heb het een keer gedaan, ging de envelop stuk en sleutels weg.
Niks meer gehoord daarna
HOLY FUCK BEN JE DOOF GEWORDEN DOOR EEN ENVELOP DIE STUK GING?! HALLO HALLO HOOR JE MIJ?!?!?!?!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 4 januari 2015 @ 13:42:56 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_148315285
quote:
14s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:17 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Daarom, maarja morgen eens bellen en de situatie uitleggen :). Bedankt voor je reply!
gewoon in een doosje goed verpakt met verzekerde pakketpost verzenden en dan komt t vast wel goed. Zou ze niet in een envelop doen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_148315412
Je kan toch ook gewoon de laatste dag dat je in je kamer zit die sleutels terug gaan brengen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet. :')
pi_148316276
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 13:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

gewoon in een doosje goed verpakt met verzekerde pakketpost verzenden en dan komt t vast wel goed. Zou ze niet in een envelop doen
Doosje is inderdaad wellicht beter dan een envelop, kan het toch weer door de verpakking heen gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')