Hier doet hij alsof hij dronken is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adams doet nu alsof hij een gezellige man is.
Standaard bij ziggo, je moet op de rode knop of op de text knop rammen en dan ondertiteling op uit zettenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Godsamme waarom krijg ik vertaling in beeld
Maar opperkleurder ook, en die heb ik heel hoog zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani en HulkHeld hebben dezelfde UI.
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar opperkleurder ook, en die heb ik heel hoog zitten.
Gemiddelden ruim boven de 90 vind ik niet paralympisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
What the fuck zag ik daar bij de herhaling? Liet Dekkertje zijn pijltje uit zijn klauwen flikkeren tijdens het gooien?![]()
Ik heb het al wel gezien met die BDO..
Als de 2 bonden nog langer naast elkaar willen bestaan dan kan dat enkel nog op één manier worden opgelost:
Beste 16 BDO -> paralympische spelen
Beste 16 PDC -> olympische spelen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!
Die is nog aan het downloaden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!
Nu gaan jij en ik een film kijken.
Ik heb jouw downloadsnelheid wel eens gezien en daar krijgt een paard de hik van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het modem van Karel de Grote gejat ofzo?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Godsamme waarom krijg ik vertaling in beeld
Mag ik even offtopic vragen,waarom jij een rouw filmpje in je sig heb staan van iemand die knetter levend is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het modem van Karel de Grote gejat ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |