Jij bent degene die straks (2016) tol gaat betalen als je in Duitsland wil rijden... en degene in een 25 km auto hoeft dat niet... er zit immers geen kenteken op... :quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:52 schreef ThePartyPooper het volgende:
Dat gebeurde dus net in Duitsland: Ik was lekker een stukje aan het rijden en komt er een kleuter in zijn 25km wrak voor me. Als het aan mij ligt moet iedereen 50 euro tol betalen per dag als ze in zo'n ding de weg op willen... Het is toch voor werk bedoeld, of niet?
Haal jij maar eerst een rijbewijsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:11 schreef 404_Error het volgende:
Lekker een stukje rijden.Je aan andere weggebruikers gaan irriteren.
TS denkt dat hij alleen op de wereld is.
Met zijn blik op 4 wielen.
30 Jaar internationaal chauffeur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:29 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Haal jij maar eerst een rijbewijs
Dat is wel echt 1/100 fantastisch!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:10 schreef HPLC het volgende:
Nieuwe hype zeker, onze auto is maar 4,50 meter
driewieler skills maken je nog geen chauffeur. Als jij niet weet wat lekker toeren is heb jij gewoon nog nooit auto gereden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef 404_Error het volgende:
[..]
30 Jaar internationaal chauffeur.
Ik had ook het aantal cm's op moeten gevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat is wel echt 1/100 fantastisch!
Tuurlijk jongen je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
driewieler skills maken je nog geen chauffeur. Als jij niet weet wat lekker toeren is heb jij gewoon nog nooit auto gereden.
Als werk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:30 schreef 404_Error het volgende:
[..]
30 Jaar internationaal chauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |