Utopia, zondag 19 juni 2016
Genomineerde Rob en Utopia aspirant inwoner Rianne in gesprek.
(Heb niet alles begrepen, kunnen volgen, thuis vaderdagontbijt met het gezin, streamlocks tussendoor)
Rob denkt dat Robbie de laatste strijd hier aanpakt, maar geloof me Utopia is geen spelletje."
Volgens Rianne voelde aspirant inwoner Robbie zich gisteren ook al aangevallen, om dingen die er helemaal zijn."
Genomineerde Rob zijn reactie: "Die gast, alleen zijn blik in zijn ogen al. Iedereen ziet dat, maak je maar niet druk.
Voor Rianne is het heel lastig "we hebben gisteren een topavond gehad en dan toch weer dit. Het is gewoon angst, pure angst. Rob beaamt dit, "Ja Robbie wil ook blijven. Utopia is geen spelletje en anders moet je hier niet willen wonen. Ik zei hem gisteren al, ik zou graag willen weten hoe je echt bent., maar uh, ik heb geen stemmen gekregen dat mensen een hekel aan me hebben, maar meer dat ze denken dat ik Utopia moe ben, dat Utopia te klein voor me is." Rianne kan bijna niet meer tegen de spanning: "Ik zeg je heel eerlijk, ik mag Benjamin graag, Cees en jou ook. Volgens Rob heeft Cees alle doelen bereikt.