Mijn ogen tranen toch al, nu blijven de tranen komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef Evertjan het volgende:
trouwens ook de laatste uitzending met Koert
Dan maak ik jou ook ff afquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef raptorix het volgende:
Ik hoop dat Phil hem met 5-0 afmaakt.
Je bedoelt plaats vervangende schaamte?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef BB-King het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit was een beetje schaamtevervangende TV.
Klopt, en ik smul ervan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee onzin. Dit is puur Barney die z'n eigen ego streelt. Kijk eens jongens, ik heb een fan die ik hier ga proberen te laten huilen, omdat hij mij en mijn woorden zó geweldig vind!!
Wat een vreselijke galbak.
ik denk dat Taylor denkt goed besproken Barney. Serieus.quote:
Wil hij een keer aardig zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee onzin. Dit is puur Barney die z'n eigen ego streelt. Kijk eens jongens, ik heb een fan die ik hier ga proberen te laten huilen, omdat hij mij en mijn woorden zó geweldig vind!!
Dan maakt Barney hem af 5-6quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef raptorix het volgende:
alleen maar omdat Marcel op loonlijst staat bij RTL is hij de centrale presentator Koert is freelancerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn ogen tranen toch al, nu blijven de tranen komen
Dan stopt ie een set te vroegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef raptorix het volgende:
Jij en ik strelen ons ego ook elke dag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mis mijn huillach emoticon nietquote:
Dat hele commentaar van Viesdik tijdens Barneywedstrijden doet me walgen en rillen. Alsof hij aan het bevallen is van zijn eerste kind.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Viesdik heeft ook een lijntje genomen
Zou je dit íets minder vaak kunnen doen?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:14 schreef de_boswachter het volgende:
Zonder Barney waren al die flikkertjes nu schansspringen aan het kijken op Eurosport. Deze man heeft de sport groot gemaakt.
BARNEY ARMY
Ik zal eens wat anders strelen, lekkere beer van me.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik strelen ons ego ook elke dag.
HAHAHAH PAS MAAR OP IK WOON IN AMSTERDAM, IEDEREEN HEEFT HIER AK-47 OF IE NU KAN SCHIETEN OF NIET.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |