fuck m'n rug, fuck het dartbord en fuck die verkrachter, ik ga winnen. Godverdomme.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:21 schreef Henno het volgende:
Ik ben bang dat het spel van vdv straks in elkaar zakt
Hou toch op, vdv is daar niet constant genoeg voor, is een eendagsvlieg als het gaat om grote prestaties, en kan dat fysiek helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij dit wint dan zit hij er wel in.
Fysiek bij dartsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, vdv is daar niet constant genoeg voor, is een eendagsvlieg als het gaat om grote prestaties, en kan dat fysiek helemaal niet aan.
Nou hij is de afgelopen maanden anders goed bezig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef icloud het volgende:
[..]
Hou toch op, vdv is daar niet constant genoeg voor, is een eendagsvlieg als het gaat om grote prestaties, en kan dat fysiek helemaal niet aan.
Nu gaat het verkeerd met Van der Voort.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook. (Ambrosius vindt dit leuk)
#neverforgetAdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef raptorix het volgende:
Ik mis de nuttige opmerkingen van Ad, je merkt toch dat hij een echte kenner is.
Ik dacht dat jij niet van darts hieldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Ik dacht dat jij dartsen geen sport vond.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
Taylor speelt slecht hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:24 schreef Zorro het volgende:
Taylor doet gewoon niks fout, speelt prima, score mag wat beter, maar dat is het wel. Het is gewoon dat Vincent gewoon echt ALLES raakt wat hij tegenkomt nu. Daar is niks tegen te beginnen.
Maar houdt hij het vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |