ik vind jou ook sexy als ik met je dans hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben wel de enige die dat vindt, dan
Ik heb er de helft van mijn halve leven last vanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die voel ik altijd, ik breng niet voor niks IRL mijn halve leven liggend op de bank door
ik kan niet werken zonder een hulpmiddel (een bekkenband), mijn lijf is aardig verrot, maar achquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er de helft van mijn halve leven last van
Ik heb er alleen last van als ik 'm teveel/ verkeerd gebruik, en dat doe ik dus regelmatigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan niet werken zonder een hulpmiddel (een bekkenband), mijn lijf is aardig verrot, maar ach
Nee, hij had het al over dit nummer, het platenpaleis is vnl dansplaatjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze wel I'm specialized in you zouden draaien
Ow, ik luister maar half want zit ook naar Vincent te kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hij had het al over dit nummer, het platenpaleis is vnl dansplaatjes
dat zal wel darts zijn, denk ik zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ik luister maar half want zit ook naar Vincent te kijken
Dat denk jij juistquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zal wel darts zijn, denk ik zo
Alides treedt nog steeds op, ik wil er nog steeds een keer heen met die vriendinquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Time bandits stonden redelijk hoog in mijn allereerste top 100 allertijdenlijstje
Is best leuk denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alides treedt nog steeds op, ik wil er nog steeds een keer heen met die vriendin
Oeh, die is ook gaafquote:
die was net ookquote:
Echt? Ik zou eerder I'm specialized in you of the man with the golden Voice (Bowiequote:
nah, live it up is echt een nummer wat in dit programma past, stiekem hebben ze het afkicken een beetje losgelaten nu en is het eigenlijk het reguliere platenpaleis.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt? Ik zou eerder I'm specialized in you of the man with the golden Voice (Bowie) verwachten
ik heb nog nooit een dergelijk programma gekeken, zelfs op mijn werk weet ik het te ontwijken. Maar goed, een gezinsleven gaat natuurlijk voor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, die is ook gaaf
(Ik heb mijn gezin een week lang geterroriseerd met de top 2000, moet nu verplicht Soyouthinkyoucandance kijken, dus geen radio hier...)
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, mijn vader belde net dat zijn neef een vuurwerkongeluk heeft gehad, hij mist nu een halve hand geloof ik, ze hebben hem gisteren best lang geopereerd. De domoor had illegaal vuurwerk in zijn hand en vergat dat hij dat in zijn hand hadOp de eerste hulp vonden ze hem best een beetje oud voor zo'n actie, hij loopt tegen de 60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |