abonnement Unibet Coolblue
pi_148404002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Lieve schatten, waar gaat dit topic nu precies over? Ben ook erg fan van steam maar ik zie zoveel codes voorbij schieten, waarover gaat het nou eigenlijk :p

Dus: wat Is de kern van deze topic reeks?
PC Gaming is de kern
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:02:38 #77
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_148404175
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

PC Gaming is de kern
No shit :') maar das natuurlijk top
pi_148406016
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:13 schreef Beach het volgende:
Iemand interesse in Dirty Bomb betakey voor steam?
[ afbeelding ]
Waarom wilde jij 'm niet? Ik vind 'm best leuk :P
(she/her)
pi_148406022
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

No shit :') maar das natuurlijk top
Over (de games op) steam
(she/her)
pi_148406026
en de sales
(she/her)
pi_148408013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waarom wilde jij 'm niet? Ik vind 'm best leuk :P
Ik vond het maar matig de eerdere alpha. Vooral de setting. Ik mis het ET gevoel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:31:06 #82
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_148408373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Holy_Goat het volgende:
Lieve schatten, waar gaat dit topic nu precies over? Ben ook erg fan van steam maar ik zie zoveel codes voorbij schieten, waarover gaat het nou eigenlijk :p

Dus: wat Is de kern van deze topic reeks?
Beetje gamen, beetje games kopen en niet spelen.

Een soort SC dat enkel over games gaat.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:35:07 #83
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_148408571


Wolfenstein is tof, wel een beetje aan de korte kant.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_148416101
Refund gekregen van Steam voor Borderlands 2 (had normale editie i.p.v GOTY gekocht). ^O^
Tails tell tales
  Redactie Games woensdag 7 januari 2015 @ 16:13:31 #86
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_148431636
Ik dacht effe Shadow of Mordor te spelen. Want kneitertje goeie graphics enzo..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_148432668
Nieuwste tropico 5 expansie voor -65% op gamersgate, is nog maar een drie weken uit denk ik
pi_148438017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:03 schreef Forbry het volgende:
Refund gekregen van Steam voor Borderlands 2 (had normale editie i.p.v GOTY gekocht). ^O^
Kan me niet herinneren waar maar volgens mij had ik ergens gelezen dat Steam dat één keer doet en daarna heel hard z'n best doet om nooit meer een refund te geven :{

Trouwens, wat is een beetje een goede intel cpu die niet teveel kost, maar ook niet bottlenecked bij het gebruik van een GTX 970?
pi_148439053
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren waar maar volgens mij had ik ergens gelezen dat Steam dat één keer doet en daarna heel hard z'n best doet om nooit meer een refund te geven :{

Trouwens, wat is een beetje een goede intel cpu die niet teveel kost, maar ook niet bottlenecked bij het gebruik van een GTX 970?
Ja, dit stond ook in het bijbehorende bericht: "please note in the future that Steam purchases, per the Steam Subscriber Agreement, are not refundable - this refund was issued as a one-time customer service gesture", dus die indruk wekken ze zeker. Maar iets dergelijks melden ze ook vóóraf aan hun eigen advies dat je in zo'n geval als dat van mij een ticket moet aanmaken, waarbij niet staat vermeld dat je maar éénmaal zo'n ticket mag aanmaken ofzo. Dit was mijn eerste keer, geen idee wat ze een tweede keer zullen doen, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ze hiermee vooral willen benadrukken dat je hier geen (juridische) rechten aan kunt ontlenen en niet veel meer dan dat (Amerikaans?)...
Tails tell tales
pi_148439395
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren waar maar volgens mij had ik ergens gelezen dat Steam dat één keer doet en daarna heel hard z'n best doet om nooit meer een refund te geven :{

Trouwens, wat is een beetje een goede intel cpu die niet teveel kost, maar ook niet bottlenecked bij het gebruik van een GTX 970?
http://tweakers.net/price(...)ium-g3258-boxed.html
zet je zo 4ghz of meer
http://www.guru3d.com/art(...)cessor-review,1.html
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_148442673
Oh nou die videokaart enzo doe ik wel later dit jaar ergens anders wordt het zo duur :') voor nu dit besteld:
R9270X-DC2T-2GD5

FX-6300, 3,5 GHz (4,1 GHz Turbo Boost) AM3+

WPM500 V2, 500 Watt voeding

Strike-X ONE, behuizing

970 Pro3 R2.0, socket AM3+ moederbord

Blue, 1 TB harde schijf

8 GB DDR3-1333, geheugen

Komt morgen binnen. Ik hoop dat dit gaat werken :')

Kan ik morgen hulp vragen met bouwen? :P

Oh en met een ethernetkabel kan ik bestanden gewoon overzetten van pc naar pc toch?
pi_148442988
Beter vraag je hulp vóórdat je bestelt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_148443245
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:45 schreef Beach het volgende:
Beter vraag je hulp vóórdat je bestelt.
Shit.

:P
Vriend van me zei dat het er wel oké uitzag voor basispc. Dus gelijk maar besteld.
pi_148444213
Weet iemand waarom GTA V nog niet te koop is op Steam? Het is al bijna 27 januari....
pi_148444398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:13 schreef Sylv3se het volgende:
Weet iemand waarom GTA V nog niet te koop is op Steam? Het is al bijna 27 januari....
Zal waarschijnlijk via een ander platform beschikbaar komen. GTA IV was games for windows en rockstar social club. En dat zoog. Zoooooooooog!!!!!
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  Donald Duck held woensdag 7 januari 2015 @ 21:18:55 #96
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_148444455
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, dit stond ook in het bijbehorende bericht: "please note in the future that Steam purchases, per the Steam Subscriber Agreement, are not refundable - this refund was issued as a one-time customer service gesture", dus die indruk wekken ze zeker. Maar iets dergelijks melden ze ook vóóraf aan hun eigen advies dat je in zo'n geval als dat van mij een ticket moet aanmaken, waarbij niet staat vermeld dat je maar éénmaal zo'n ticket mag aanmaken ofzo. Dit was mijn eerste keer, geen idee wat ze een tweede keer zullen doen, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat ze hiermee vooral willen benadrukken dat je hier geen (juridische) rechten aan kunt ontlenen en niet veel meer dan dat (Amerikaans?)...
Europa zou ze wel eens kunnen dwingen om geld terug te geven. Apple is er ook voor gezwicht zeer recentelijk. Elke digitale aankoop kan nu binnen twee weken worden geannuleerd, zonder reden Dus spel kopen, uitspelen, geld terugvragen. Dat kan en gaat zeer slecht uitpakken voor ontwikkelaars.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_148444635
quote:
3s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:17 schreef DragonFodder het volgende:

[..]

Zal waarschijnlijk via een ander platform beschikbaar komen. GTA IV was games for windows en rockstar social club. En dat zoog. Zoooooooooog!!!!!
Ik zie hem wel staan op Steam maar is (nog) niet te koop. Er staat 'beschikbaar, early 2015'.
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:23:55 #98
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_148444682
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef Morgen- het volgende:

[..]

Kan me niet herinneren waar maar volgens mij had ik ergens gelezen dat Steam dat één keer doet en daarna heel hard z'n best doet om nooit meer een refund te geven :{

Trouwens, wat is een beetje een goede intel cpu die niet teveel kost, maar ook niet bottlenecked bij het gebruik van een GTX 970?
Ach ze moeten binnenkort toch wel als ze nog games willen verkopen binnen europa.

Dus de prijsjes gaan dan wel weer iets omhoog in eurozone, of meerdere eurozones kan ook.
De tech is er sowieso. (bv dat Duitsland gedoe met die ratings e.d.)
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_148444721
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Europa zou ze wel eens kunnen dwingen om geld terug te geven. Apple is er ook voor gezwicht zeer recentelijk. Elke digitale aankoop kan nu binnen twee weken worden geannuleerd, zonder reden Dus spel kopen, uitspelen, geld terugvragen. Dat kan en gaat zeer slecht uitpakken voor ontwikkelaars.
dat is dus niet het geval:
Kopen en niet installeren zou je 2 weken retourrecht geven, net zoals je bij fysieke spellen de verzegeling niet mag verbreken
pi_148444888
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:23 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Ach ze moeten binnenkort toch wel als ze nog games willen verkopen binnen europa.

Dus de prijsjes gaan dan wel weer iets omhoog in eurozone, of meerdere eurozones kan ook.
De tech is er sowieso. (bv dat Duitsland gedoe met die ratings e.d.)
er zijn al 2 europa tiers, eaarom denk je dat oosterlijk Europa zo goedkoop is...
Die zitten in eu-tier 2, wij zitten in eu-tier 1 en dat is volgens mij zelfs met afstand de duurste steam regio die er is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')