abonnement Unibet Coolblue
pi_148232664
Mooie TT ^O^
Goedenavond. :W
  Redactie Sport donderdag 1 januari 2015 @ 23:44:42 #202
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148232694
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

muziek kan keihard binnenkomen, da's eigenlijk ook het mooie ervan
Kijk jij ooit wielrennen? Waarschijnlijk niet, maar de fantastische NOS-commentatoren hebben het wel eens over waarom de sport zo mooi is. Zij vinden dat omdat elke wielrenner in het peloton uniek is en zijn eigen verhaal heeft.

Bij de Top 2000 is dat zelfs op twee manieren zo. Iedereen heeft zijn eigen verhaal bij zo'n plaat, en dan zijn er 2000 verschillende platen met vele verschillende verhalen. Behalve als je cafca heet,.dan zijn al die noteringen van Dire Straits hetzelfde. Maar dat vond ik ook leuk, al die verschillende herinneringen aan zo'n plaats. En dan niet van Hans uit Medemblik die radio 2 appt of mailt, maar wel van mij, jullie, mijn moeder of mijn vrienden. En die grappen zijn ook gewoon een soort verhaal... Het mieplaatje bij Hello of boerenkool en shampoo bij patrick bruel... Maar het kan veel dieper dan dat. Ik ben pas 21, maar ik herken toch heel veel dingen terug van "vervlogen" tijden door die plaatjes.

Ik denk dat mijn smaakbreedte ook wel helpt (al blijf ik geen fan van disco) in veel plaatjes met herkenbaarheid hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148232766
Salamander Klöpping *O*
pi_148232781
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Kijk jij ooit wielrennen? Waarschijnlijk niet, maar de fantastische NOS-commentatoren hebben het wel eens over waarom de sport zo mooi is. Zij vinden dat omdat elke wielrenner in het peloton uniek is en zijn eigen verhaal heeft.

Bij de Top 2000 is dat zelfs op twee manieren zo. Iedereen heeft zijn eigen verhaal bij zo'n plaat, en dan zijn er 2000 verschillende platen met vele verschillende verhalen. Behalve als je cafca heet,.dan zijn al die noteringen van Dire Straits hetzelfde. Maar dat vond ik ook leuk, al die verschillende herinneringen aan zo'n plaats. En dan niet van Hans uit Medemblik die radio 2 appt of mailt, maar wel van mij, jullie, mijn moeder of mijn vrienden. En die grappen zijn ook gewoon een soort verhaal... Het mieplaatje bij Hello of boerenkool en shampoo bij patrick bruel... Maar het kan veel dieper dan dat. Ik ben pas 21, maar ik herken toch heel veel dingen terug van "vervlogen" tijden door die plaatjes.

Ik denk dat mijn smaakbreedte ook wel helpt (al blijf ik geen fan van disco) in veel plaatjes met herkenbaarheid hebben.
Ik kijk al bijna mijn hele leven wielrennen, kan de commentaren van Herbert en Maarten wel dromen.
En je omschrijft het wel mooi :*
pi_148232799
Ik heb trek.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148232833
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb trek.
hier, vangen, ik heb chocola
pi_148232870
Mooie zwijmelmuziek O+
pi_148232944
Inmiddels heb ik 3 proteststemmen klaarstaan voor de Top 2000 in 2015:
- Paolo Conte - Gli Impermeabili
- Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love
- Alex Harvey - To Make Life Beautiful

De laatste twee waren ook dit jaar (protest)stemmen van mij.
pi_148232980
quote:
7s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels heb ik 3 proteststemmen klaarstaan voor de Top 2000 in 2015:
- Paolo Conte - Gli Impermeabili
- Dusty Springfield - You Don't Have To Say You Love
- Alex Harvey - To Make Life Beautiful

De laatste twee waren ook dit jaar (protest)stemmen van mij.
Ik noem het anders, maar Dusty ga ik ook op stemmen.
Protesteren is zo jaren 80....
pi_148233004
Bij mij is Dan Fogelberg net weer op mijn lijstje met kandidaten beland.
  Redactie Sport donderdag 1 januari 2015 @ 23:59:05 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_148233040
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:47 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik kijk al bijna mijn hele leven wielrennen, kan de commentaren van Herbert en Maarten wel dromen.
En je omschrijft het wel mooi :*
Oh, de meeste mensen vinden het maar niks krijg ik altijd het idee :D

Maar ja, dat is een beetje hoe ik het ervaar. Daarom dat ik dit lijstje ook zo leuk vind. Zelfs plaatjes waar ik normaal weinig om geef geven ineens toch een fijn gevoel. En dat kan ik veel lastiger als ik gewoon zelf even de radio aan zet of, nog meer, zelf mijn muziek aan zet, want 1750 nummers uit de lijst zou ik nooit beluisteren.

Ik voelde dat laatst bij Zombie, ik kon het liedje enigszins waarderen door de herinneringen en vond het dus fijn om hem te horen al boeit de plaat me verder niet. Dat zou ik zelfs al minder snel hebben buiten de top 2000.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_148233057
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ik noem het anders, maar Dusty ga ik ook op stemmen.
Protesteren is zo jaren 80....
Wat Dusty betreft, is de term proteststem sowieso niet helemaal juist. Het nummer staat in mijn Top 10 allertijden. :) Maar soms is een stem tevens een proteststem.
pi_148233129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:50 schreef Doedezemaar het volgende:
hier, vangen, ik heb chocola
Dank :9

Het is alweer 2 januari. We kunnen bijna weer stemmen ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_148233131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:

Wat Dusty betreft, is de term proteststem sowieso niet helemaal juist. Het nummer staat in mijn Top 10 allertijden. :) Maar soms is een stem tevens een proteststem.
In principe stem ik op nummers die in de onderste regionen te vinden zijn. Strategisch zeg maar, omdat het me niet zoveel interesseert dat een nummer door mijn stem op plek 711 staat ipv 712, maar ik het wel heel jammer vindt, dat nummers zoals die van Dusty eruit zijn gevallen.
pi_148233201
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

In principe stem ik op nummers die in de onderste regionen te vinden zijn. Strategisch zeg maar, omdat het me niet zoveel interesseert dat een nummer door mijn stem op plek 711 staat ipv 712, maar ik het wel heel jammer vindt, dat nummers zoals die van Dusty eruit zijn gevallen.
Ik stem ook overwegend strategisch. "Imagine" en "Leningrad" zijn overduidelijke uitzonderingen op die regel.
pi_148233228
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:03 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dank :9

Het is alweer 2 januari. We kunnen bijna weer stemmen ^O^
allemaal 3 lijstjes inleveren
pi_148233268
Ja joh, dit nummer had ik eigenlijk uit mijn geheugen gewist o|O
pi_148233299
Even de Top 2000 van zaterdag 27 december 07.00 - 08.00 en 08.00 - 09.00 uur teruggeluisterd voor de nummer 1415 en 1402. Ben verdomme blij dat ik daarvoor m'n bed niet uitgekomen ben. -O-

Een DJ die tot twee keer toe de intro van PSB-nummers volpraat met stemmotiveringen voor het vorige nummer. Los van het noemen van de titel en de positie wordt er geen woord gewijd aan It's A Sin en West End Girls.
pi_148233305
Oehhhh.......... NOG een proteststem!!
pi_148233311
"Vrede" van Ruth Jacott. Onmiddellijk op de lijst voor volgend jaar.
pi_148233322
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
"Vrede" van Ruth Jacott. Onmiddellijk op de lijst voor volgend jaar.
* Doedezemaar twijfelt ernstig aan het verstand van Elfje
pi_148233338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 00:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

* Doedezemaar twijfelt ernstig aan het verstand van Elfje
* Elfletterig beschouwt "Vrede" als het beste Nederlandstalige nummer ooit.
pi_148233374
Als ze rustige slaapliedjes gaan draaien, dan ga ik met de iPad in bed liggen
pi_148233392
Rumer has it
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_148233417
Oh wacht, ik moet weer dansen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')