Lekker voor haarquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isa buiten de poort wachtend op Gio ........![]()
[ afbeelding ]
Ze wist allang dat Gio bleef. Dit is voor de anderen.quote:
Zou me niets verwonderen,zo gedracht hij zich wel die snotneus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Joey heeft zichzelf benoemd tot Directeur ??
Nee, dat heeft de regie bepaald. Die roepen hem steeds naar de ZK.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Adjunct-directeur denk ik eerder, Patrick zal wel alle macht krijgen verwacht ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ze wist het alquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat kan, maar naar Gio kan ze fluiten...
quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik zeg dikke prima.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Hepyro het volgende:
[..]
Adjunct-directeur denk ik eerder, Patrick zal wel alle macht krijgen verwacht ik.
Ja dit dus !quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze wist allang dat Gio bleef. Dit is voor de anderen.
Hij heeft er in ieder geval zin in om nieuwe plannen te maken. Zonder Lot en Vanessa zal dat wat soepeler verlopen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
Zoveel mogelijk geld binnen harken, de beurs op en nog meer kansloze onzin van buiten Utopia binnen Utopia halen...en oja, nog een stichting 'voor de buhne' opzetten onder het mom kijk mij eens de sociale, rasechte linkse jongen uithangen...wat een gotspe...quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval zin in om nieuwe plannen te maken. Zonder Lot en Vanessa zal dat wat soepeler verlopen.
Misschien krijgen we nog twee/drie grotere slangen ervoor terugquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij heeft er in ieder geval zin in om nieuwe plannen te maken. Zonder Lot en Vanessa zal dat wat soepeler verlopen.
Hé, waar heb je die foto vandaan? Niet van facebook.quote:Op donderdag 1 januari 2015 14:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isa buiten de poort wachtend op Gio ........![]()
[ afbeelding ]
Voor de streams zou dat geweldig zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog twee/drie grotere slangen ervoor terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |