abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148498782
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 03:12 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Helemaal verdwijnen doen ze niet. Maar als ze steeds met groepen je outposts blijven aanvallen moet je de fortresses in de regio nog overnemen.
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148499279
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren. :')
Daar hoef je niks op uit te doen.
Alleen die grote aanvallen moet je tegenhouden.
Die stoppen zodra Fortress in die regio gepakt zijn.
Heb je alle 4, zullen ze dus niet meer komen.

Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:46:02 #28
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148499633
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 9 januari 2015 @ 11:47:28 #29
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148499711
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die zal je altijd tegen blijven komen ja, bij je outposts en onderweg. Met een granaatwerper op zak heb je weinig last van ze :P
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148500461
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:

[..]

Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen. :(
pi_148507105
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.
Outpost overtake zit wel in je progression screen. Weet alleen niet of die bij het 100% deel hoort, of alleen los vermeld word als extra stat.
Staat er wel 100% zeker in.
pi_148507154
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen. :(
Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spel :')
Wallet is bij mij continu vol.
Heb zelfs met cheat engine een keer me wallet op 0 gezet zodat ik weer alles kon oprapen.
pi_148515671
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef bambino het volgende:

[..]

Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spel :')
Wallet is bij mij continu vol.
Heb zelfs met cheat engine een keer me wallet op 0 gezet zodat ik weer alles kon oprapen.
Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.
pi_148515795
Ook vind ik het gewoon onlogisch dat die figuren nog even vrij kunnen rondbegeven als toen het zuiden nog van hun was. Wat voor enorme idioten zijn die Golden Path figuren dat ze dat nou niet ff voorkomen. Het is net alsof er niks verandert.
pi_148516592
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.
Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weer :P
pi_148517743
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef Rezania het volgende:
Ook vind ik het gewoon onlogisch dat die figuren nog even vrij kunnen rondbegeven als toen het zuiden nog van hun was. Wat voor enorme idioten zijn die Golden Path figuren dat ze dat nou niet ff voorkomen. Het is net alsof er niks verandert.
die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijn :')
pi_148518119
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:20 schreef bambino het volgende:

[..]

Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weer :P
Gedoe. Die figuren moeten gewoon niet meer komen, klaar.
pi_148518866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijn :')
En altijd net als ik door de bosjes aan het sluipen ben om dat laatste dier voor mijn crafting om te leggen... :(
pi_148663795
Ben weer eens begonnen met dit spel en nu pakt het me echt wel. Oke Dragon Age kwam er ook even tussen maar goed :+ Het is echt heerlijk om lekker rond te sneaken en materialen te vinden om dingen te maken. Ik speel zover het kan altijd sneakend in een open wereld game. Lekker je tijd nemen en jagen maar. Ook wel handig dat je een lijst hebt in je menu waar je kan zien wat je allemaal nog kan doen :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:13:01 #40
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_148676382
Geniale game... Nu op 65% met iets van 50 uur op de teller staan. Story-line gehad met nog een paar missies voor die drugs-idioten en Loginus(?!) meen ik. Doe het bijzonder rustig aan en ben wel van plan er nog een tijdje mee verder te gaan.

Zag wel dat alle Trophies halen niet echt een pretje is. 30 lui met een olifant killen etc, is niet echt fijn :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:14:05 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_148676413
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 01:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben weer eens begonnen met dit spel en nu pakt het me echt wel. Oke Dragon Age kwam er ook even tussen maar goed :+ Het is echt heerlijk om lekker rond te sneaken en materialen te vinden om dingen te maken. Ik speel zover het kan altijd sneakend in een open wereld game. Lekker je tijd nemen en jagen maar. Ook wel handig dat je een lijst hebt in je menu waar je kan zien wat je allemaal nog kan doen :)
Same here, begonnen, toen kwam DA:I, dus FC4 even on hold. van de week maar weer eens beginnen, nu met GTX 780 ipv 560ti :9.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_148706222
Bij die laatste machtsmissie was het toch lang twijfelen tussen Anita en Sabal...

Ik veronderstel dat je na de allerlaatste missie nog gewoon kan freeroamen en de zijmissies en personenmissies doen (yogi/reggie en Longinus)?

Speel normaal geen shooters, en mijn muisskills zijn maar mig (speel veel met een controller), en aangezien ik deze op normal vrij makkelijk doorgeraak merk ik wel dat het geen zuivere hardcore FPS is. Maar damn ik heb er wel fun mee :)
pi_148713719
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:19 schreef AntiChrist7 het volgende:

Ik veronderstel dat je na de allerlaatste missie nog gewoon kan freeroamen en de zijmissies en personenmissies doen (yogi/reggie en Longinus)?

Dat kan inderdaad. :)
pi_148718756
Ik ga een Xbox 360 aanschaffen(denk ik, One vind ik te duur) is dit dan een goed spel om erbij te kopen? Dit is een sandbox game toch wat inhoud dat je alles wat je om je heen ziet naar toe kan gaan en kan slopen.
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:55:40 #45
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148718788
Kom zonet een nieuwe bug tegen in Escape from Durgesh prison. Bereik ik bijna de outpost die ik aan wil vallen. Klim van een wand af met m'n grappling hook. Laat los zodra ik op de grond sta. Val ik ineens door de grond heen en kom onder de map uit en val een paar seconde later dood. Erg lekker in een game met permadeath :') .
Neil Degrasse Tyson
  donderdag 15 januari 2015 @ 17:57:16 #46
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148718851
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef JenHermes het volgende:
Ik ga een Xbox 360 aanschaffen(denk ik, One vind ik te duur) is dit dan een goed spel om erbij te kopen? Dit is een sandbox game toch wat inhoud dat je alles wat je om je heen ziet naar toe kan gaan en kan slopen.
Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.
Neil Degrasse Tyson
pi_148718901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:57 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.
Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  donderdag 15 januari 2015 @ 18:07:25 #48
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148719174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?
Ja, na een paar openingsmissies kun je vrij snel over de halve map rond rennen en outposts e.d. aanvallen. Halverwege de storyline speel je ook de tweede helft van de map vrij.
Sterker nog, het is aan te raden in het begin niet te snel de storyline in te springen maar eerst je bezig houden met het jagen van dieren om je uitrusting te verbeteren en het overnemen van torens en outposts om je skills en wapens te verbeteren.
Neil Degrasse Tyson
pi_148747027
Je krijgt echt xp voor alles :p Heb 12 punten over, (eigenlijk 2 want moet nog de laatste skill waarvoor je Arena rang moet hebben unlocken), en zit op 66% completion en alle skills vol. Moet nog een hoop zijmissies (races, gijzelaars, bommen ontmantelen) doen, en flink nog wat plaatsen bezoeken.

Heb de campaign uitgespeeld, echt veel fun gehad deze game. Beste "aankoop" van de winter sale tot nu toe (ook al kreeg ik hem gratis). Schitterende omgeving, goeie sfeerzetting, veel te doen, nog vrij interessant verhaal (voor zover je van een shooter kan verwachten), en leuke characters.

Alleen spijtig dat ik niet meer terug kan naar de Himalaya
pi_148748832
Echt zo heerlijk om met je pijl en boog sneakend iedereen te killen. Kampen veroveren zonder het alarm af te laten gaan. Heerlijk gevoel geeft dat :)

Zo moest ik een assassination missie doen, maar ik was eerst te snel qua handelen en telkens werd ik ontdekt. Dus ik op het dak klimmen en iedereen 1 voor 1 killen en hoppa missie voltooid.

Dat Karma XP systeem vind ik ook wel leuk. Bij Fallout 3 vond ik dat ook altijd super ook al werkt het daar wel heel anders :P Mensen helpen om zo meer Karma XP te krijgen en zo weer dingen te unlocken zoals wapens of korting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')