Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Helemaal verdwijnen doen ze niet. Maar als ze steeds met groepen je outposts blijven aanvallen moet je de fortresses in de regio nog overnemen.
Daar hoef je niks op uit te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.
Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar hoef je niks op uit te doen.
Alleen die grote aanvallen moet je tegenhouden.
Die stoppen zodra Fortress in die regio gepakt zijn.
Heb je alle 4, zullen ze dus niet meer komen.
Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Die zal je altijd tegen blijven komen ja, bij je outposts en onderweg. Met een granaatwerper op zak heb je weinig last van zequote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nog niet eens een event. Er komt gewoon een auto binnenrijden zodra ik uit een safehouse stap. Hoe fucking dom zijn die figuren.
Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar hoef je niks op uit te doen.
Alleen die grote aanvallen moet je tegenhouden.
Die stoppen zodra Fortress in die regio gepakt zijn.
Heb je alle 4, zullen ze dus niet meer komen.
Dat er een auto binnen rijdt is niet boeiend, je ding doen in safe house en gewoon weer weg lopen.
Outpost overtake zit wel in je progression screen. Weet alleen niet of die bij het 100% deel hoort, of alleen los vermeld word als extra stat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ook die events mag je negeren. Het is niet alsof je dan ineens je outpost kwijt raakt of zo. Je kunt alle karma events negeren als je wilt. Al hoort het afslaan van 1 aanval mogelijk wel bij de 100%. Dat las ik ergens maar staat verder niet in de lijst van het spel dus misschien klopte dat niet.
Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel boeiend, want dan gaan ze weer op me schieten natuurlijk en moet ik weer kogels aan hun verspillen.
Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Ohja want geld om kogels te kopen is echt een probleem in dit spel
Wallet is bij mij continu vol.
Heb zelfs met cheat engine een keer me wallet op 0 gezet zodat ik weer alles kon oprapen.
Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga liever volbepakt de deur uit. Verspil mijn kogels liever aan missies.
die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:58 schreef Rezania het volgende:
Ook vind ik het gewoon onlogisch dat die figuren nog even vrij kunnen rondbegeven als toen het zuiden nog van hun was. Wat voor enorme idioten zijn die Golden Path figuren dat ze dat nou niet ff voorkomen. Het is net alsof er niks verandert.
Gedoe. Die figuren moeten gewoon niet meer komen, klaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Je bent toch in een outpost, dan loop je toch ff naar je safehouse en restock je je ammo weer
En altijd net als ik door de bosjes aan het sluipen ben om dat laatste dier voor mijn crafting om te leggen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die eikels lopen ook altijd in de lucht te schieten waardoor ik meteen denk dat die Royal Army figuren in de buurt zijn
Same here, begonnen, toen kwam DA:I, dus FC4 even on hold. van de week maar weer eens beginnen, nu met GTX 780 ipv 560tiquote:Op woensdag 14 januari 2015 01:21 schreef Vault-Boy het volgende:
Ben weer eens begonnen met dit spel en nu pakt het me echt wel. Oke Dragon Age kwam er ook even tussen maar goedHet is echt heerlijk om lekker rond te sneaken en materialen te vinden om dingen te maken. Ik speel zover het kan altijd sneakend in een open wereld game. Lekker je tijd nemen en jagen maar. Ook wel handig dat je een lijst hebt in je menu waar je kan zien wat je allemaal nog kan doen
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:19 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik veronderstel dat je na de allerlaatste missie nog gewoon kan freeroamen en de zijmissies en personenmissies doen (yogi/reggie en Longinus)?
Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:54 schreef JenHermes het volgende:
Ik ga een Xbox 360 aanschaffen(denk ik, One vind ik te duur) is dit dan een goed spel om erbij te kopen? Dit is een sandbox game toch wat inhoud dat je alles wat je om je heen ziet naar toe kan gaan en kan slopen.
Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Je kan wel vrij rondlopen maar er zijn niet zo veel dingen af te breken. Auto's zijn kapot te schieten (en eventueel te repareren), dieren en tegenstanders zijn te doden maar je kan geen gebouwen afbreken of iets in die geest.
Ja, na een paar openingsmissies kun je vrij snel over de halve map rond rennen en outposts e.d. aanvallen. Halverwege de storyline speel je ook de tweede helft van de map vrij.quote:Op donderdag 15 januari 2015 17:58 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nee oke maar wat ik bedoel is je hoeft je niet perse te houden aan een story line? Je kan ook gewoon een basis met enemies binnen vallen en daar stennis schoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |