abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148199342

Far Cry 4 officieel aangekondigd!

Komt uit in november van dit jaar en zal zich afspelen in de Himalayas :) .
ja even snel nieuw topic, OP heb ik geen inspiratie voor
  woensdag 31 december 2014 @ 21:17:02 #2
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148200986
Om even op je vraag uit het vorige topic terug te komen. De heli van Pagan kun je alleen inzitten in twee cutscenes. De opening en de geheime ending die je krijgt als je netjes op Pagan wacht ipv aan het spel begint.
Er is voor zover ik weet geen manier om aan die heli te komen en aangezien ik de 100% gehaald heb zal die in ieder geval daar niet voor meetellen.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148216181

Hier zie je alle vehicles, behalve de hovercraft.

Dit zijn er veel meer dan 18, maar heel veel zijn hetzelfde model (andere gun, andere paint job etc).
Je kunt aan de grill heel goed zien of het dezelfde auto is of niet.
Uiteindelijk moet je dan op 18 komen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  donderdag 1 januari 2015 @ 23:14:46 #4
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148231847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 14:46 schreef bambino het volgende:

Hier zie je alle vehicles, behalve de hovercraft.

Dit zijn er veel meer dan 18, maar heel veel zijn hetzelfde model (andere gun, andere paint job etc).
Je kunt aan de grill heel goed zien of het dezelfde auto is of niet.
Uiteindelijk moet je dan op 18 komen.
Die lijst mist sowieso de water voertuigen nog. Die tellen ook mee. Het is eigenlijk wel vrij irritant dat Ubisoft niet gewoon verteld welke 18 voertuigen er precies tellen in hun ogen.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_148236536
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Die lijst mist sowieso de water voertuigen nog. Die tellen ook mee. Het is eigenlijk wel vrij irritant dat Ubisoft niet gewoon verteld welke 18 voertuigen er precies tellen in hun ogen.
Water voertuigen zitten aan het eind van het filmpje, behalve de hovercraft dus.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 18:09:31 #6
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148250463
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 08:21 schreef bambino het volgende:

[..]

Water voertuigen zitten aan het eind van het filmpje, behalve de hovercraft dus.
Dan heb ik niks gezegt. Toen hij met die heli ging vliegen heb ik hem maar uit gezet.
Neil Degrasse Tyson
pi_148319352
Ik vind hem leuk. Ben nu ongeveer halverwege (de yin-yang luitenant in het koooster/opgraving afknalken).

Erg vermakelijk. De leuke dingen van fc3 zitten er nog in, maar gelukkig genoeg nieuwigheden. Karma is geinig en geeft je genoeg te doen. Het verhaal is wel minder tof dan bij fc3, met een veel toffere slechterik.

De grapple is ook wel handig, en wat meer diversiteit in side missions. Ja, ik vind het wel gaaf.
Whatever...
pi_148325042
Godver, alle outposts gereset, weer het hele land door om ze te bevrijden, maar wéér geen Pagan's wrath konvooien gezien. :( Je moet er drie hebben voor de 100% score, maar ik kom niet verder dan twee. En van de 18 races heb ik er 17 gehaald, maar volgens de progress lijst maar 14. :(

Binnenkort nog maar een keer spelen als ik er zin in heb, maar de 100% ga ik dus niet halen want die ellendige shangri-la missies laat ik mooi liggen dan.
pi_148348829
Waar kan je snow leopards vinden in het zuidelijk deel van de map? Zag een filmpje met een bait trucje op een bepaalde locatie (die heiligen beelden), maar dat leverde me alleen een hoop dode tijgers en beren op....
pi_148348945
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
Waar kan je snow leopards vinden in het zuidelijk deel van de map? Zag een filmpje met een bait trucje op een bepaalde locatie (die heiligen beelden), maar dat leverde me alleen een hoop dode tijgers en beren op....
Gewoon in die omgeving rondlopen, dan kom je vanzelf tegen.

Maar er zitten blijkbaar bij sommige wat bugs in de game? Op PS4 heb ik daar helemaal geen last van gehad moet ik zeggen.
pi_148351221
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
Kijk op je map, in het noordelijke deel.
Daar staat een Snow Leopard op.
Als je daar bent, gewoon ergens bait gooien. Komt er vanzelf zo'n beest op af.
Tenzij die zegt "No animals seem interested" dan moet je daar in de buurt gewoon rondlopen.
  maandag 5 januari 2015 @ 14:42:16 #12
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148355884
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef bambino het volgende:

[..]

Kijk op je map, in het noordelijke deel.
Daar staat een Snow Leopard op.
Als je daar bent, gewoon ergens bait gooien. Komt er vanzelf zo'n beest op af.
Tenzij die zegt "No animals seem interested" dan moet je daar in de buurt gewoon rondlopen.
Ik gok dat hij het vraagt omdat hij het noordelijke deel nog niet open heeft ;) Zelf heb ik die skins verzameld bij de intro en wat Himalaya missies.
Neil Degrasse Tyson
pi_148358377
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:42 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Ik gok dat hij het vraagt omdat hij het noordelijke deel nog niet open heeft ;) Zelf heb ik die skins verzameld bij de intro en wat Himalaya missies.
Maar het zuidelijke deel heeft geen snow leopards ;) alleen die begin missie (is eigenlijk in het noordelijke deel) en himalaya deel (staat niet op de map en kun je niet komen zonder missie).

Dus enige oplossing is afwachten tot je noord vrij speelt, of missie in himalaya krijgt.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:04:07 #14
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148358997
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:49 schreef bambino het volgende:

[..]

Maar het zuidelijke deel heeft geen snow leopards ;) alleen die begin missie (is eigenlijk in het noordelijke deel) en himalaya deel (staat niet op de map en kun je niet komen zonder missie).

Dus enige oplossing is afwachten tot je noord vrij speelt, of missie in himalaya krijgt.
Dat schijnt niet helemaal waar te zijn. Ik kwam op andere fora opmerkingen tegen dat ze soms spawnen als je bait gooit in sommige plekken in south Kyrat. Dat is denk ik wat hij aan het proberen is.
Neil Degrasse Tyson
pi_148359054
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:04 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Dat schijnt niet helemaal waar te zijn. Ik kwam op andere fora opmerkingen tegen dat ze soms spawnen als je bait gooit in sommige plekken in south Kyrat. Dat is denk ik wat hij aan het proberen is.
Zou best kunnen dat dat op sommige plekken werkt.
Geen idee hoe bait bepaald wordt.

Ik weet alleen dat als je in een gebied van tijgers zit, je tijgers krijgt als je bait gooit.
pi_148363460
Heb ze toch gevonden met die bait trick, maar dan op een andere plaats. Had wat geduld nodig, maar werkte wel. Nu heb ik enkel nog de speciale dieren nodig.

Noem me een Ubisoft fanboy, maar damn, Shangri-La is enorm mooi....
  maandag 5 januari 2015 @ 20:08:56 #17
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148366907
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef AntiChrist7 het volgende:
Heb ze toch gevonden met die bait trick, maar dan op een andere plaats. Had wat geduld nodig, maar werkte wel. Nu heb ik enkel nog de speciale dieren nodig.

Noem me een Ubisoft fanboy, maar damn, Shangri-La is enorm mooi....
Waar heb je ze gevonden? Altijd handig om te weten voor een 2e keer spelen.

Shangri-La vind ik ook wel mooi gemaakt maar qua gameplay vind ik het toch minder.
Neil Degrasse Tyson
pi_148368018
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Waar heb je ze gevonden? Altijd handig om te weten voor een 2e keer spelen.
Tweede deel van deze vid

Bait gooien, en van pakweg 12 dieren waren er twee snow leopards, met de boog was dat genoeg voor 4 huiden.
pi_148409692
Ik wil ook zo;n coole boog....
Whatever...
pi_148414410
er is trouwens ook een mooie variatie aan beesten als je bait vlak bij de homestead gaat gooien...
pi_148440319
Honeybadgers zijn een pest man, 4 pijlen in de kop en dan zijn ze pas dood; Tijgers gaan sneller neer
pi_148441014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef AntiChrist7 het volgende:
Honeybadgers zijn een pest man, 4 pijlen in de kop en dan zijn ze pas dood;

8-)
pi_148444677
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:46 schreef AntiChrist7 het volgende:
Honeybadgers zijn een pest man, 4 pijlen in de kop en dan zijn ze pas dood; Tijgers gaan sneller neer
Moet je de crossbow pakken, dan zijn ze zo dood en kun je ook nog eens snel mee schieten (mocht je missen).
pi_148485168
Jongens, die Royal Army figuren, flikkeren die ook ooit op? Ben het zat dat ze steeds weer in mijn outposts verschijnen ondanks dat het hele zuiden van mij is. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 03:12:55 #25
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_148493200
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:10 schreef Rezania het volgende:
Jongens, die Royal Army figuren, flikkeren die ook ooit op? Ben het zat dat ze steeds weer in mijn outposts verschijnen ondanks dat het hele zuiden van mij is. :')
Helemaal verdwijnen doen ze niet. Maar als ze steeds met groepen je outposts blijven aanvallen moet je de fortresses in de regio nog overnemen.
Neil Degrasse Tyson
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')