ik ben blij dat je het snapt, oude zak van mequote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey Hermann, klootzak, net he, wenste je iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve mij, ik werd expliciet uitgesloten ... dat heeft me pijn gedaan, maar weet je? Ik snap het, ik verplaatste me in jou en ik begreep het
Dat klaagbaak zo mooi kan zijnquote:Op woensdag 31 december 2014 19:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey Hermann, klootzak, net he, wenste je iedereen een gelukkig nieuwjaar behalve mij, ik werd expliciet uitgesloten ... dat heeft me pijn gedaan, maar weet je? Ik snap het, ik verplaatste me in jou en ik begreep het
Het doet me nog steeds veel pijn hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het snapt, oude zak van me
Je vergist jequote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Gelser is toch ook een kloon van sz trouwens of vergis ik me?
neem maar een xtc pilletje ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het doet me nog steeds veel pijn hoor
kloptquote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Nee hoor, klopt.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:39 schreef deadprez het volgende:
Ohquote:
Der_Mannquote:Op woensdag 31 december 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
Ja godver nu weet ik niet meer wie ik moet geloven
Dat sowieso.quote:
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef Gelser het volgende:
[..]
Aardig opgeschreven, DP moet hier vast even over nadenken.
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:41 schreef Slaap_Zak het volgende:
Dat hele klonen verhaal is sowieso opgeblazen
Ik heb inderdaad eens in de zoveel jaar een nieuw account, gewoon omdat ik me graag invecht...
Daarnaast heb ik een aantal grapklonen maar die zijn wel bekend
Hoelang ben jij eigenlijk al mod?quote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.
Jup, al ver voor je mod was man hahahaha ik ken jou al langer dan je zelf beseftquote:Op woensdag 31 december 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij was toen ik net mod was al bezig, ouwe demagoog van me. En ook lang, lang, lang, lang, heel lang, daarvoor al waarschijnlijk, lieverd.
Sinds 26 juli 2012, zie ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk al mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |