SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
![]()
Rooney en Lloris zitten erinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, ik vergeet bijna dat het Engelse TOTW bijna bekend wordt.![]()
En 2e ronde verloren. Kut Cup. Of naja, hij was eigenlijk ook wel beter.Maar diep van binnen lach ik.![]()
doet Pascal eigenlijk nog watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer suggesties zijn welkom'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen
Alleen nog een positiekaartje op sanchez dan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ok sjonquote:Op woensdag 31 december 2014 16:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh 5 spelers op 9 chem in dit TOTW #Eabeginchemtesnappen![]()
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
Ik wacht?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Guedioura mooie link met Layun.. o wacht.![]()
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ah das fucked upquote:Op woensdag 31 december 2014 16:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Bah, maat waar ik oud en nieuw ga vieren heeft zojuist een overlijdensbericht gehad van een familielidEen zwart omrand oud en nieuw alsnog
![]()
![]()
hij speelde gewoon LW hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat een TOTW.. maar Mane speelde op CF en niet op LM. En wat heeft Sanchez van Aston Villa gedaan dan?
Young LWB en die bronze LB met 39 DEF![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij FOX stond hij op CF dan is het waar.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hoe zien je teams er nu uit?quote:Op woensdag 31 december 2014 16:39 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Vind 3-5-2 toch chiller spelen dan 4-3-3, voor de zoveelste keer een elftal omgooien dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |