Ik zat al nauwelijks meer op fok, maar in die tijd was het helemaal 0quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had al zon vermoeden
Vrouw = geen fok
Weg vrouw = fok
Nouja dan nog valt t altijd op bij mensen die ik lange tijd heb zien posten en ineens weer terug zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat al nauwelijks meer op fok, maar in die tijd was het helemaal 0
Ah, Amersfoortse beviel niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik woon sinds 2 weken weer in enschede
Jewel, maar mn vorige werkgever vroeg me terug voor leukere functie (die toen nog niet bestond) en kon daar geen nee tegen zeggenquote:
Ow das wel lekker dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jewel, maar mn vorige werkgever vroeg me terug voor leukere functie (die toen nog niet bestond) en kon daar geen nee tegen zeggen
Druk met werk, fulltime cursus aan het volgen. Duurt nog 2 maanden. Hopelijk in augustus eindelijk mijn vaste aanstelling, dan kijken of ik een huisje kan kopen.... Weer lekker Funda aan het afstruinen en mezelf aan het verlekkeren op huisjes die tegen die tijd waarschijnlijk al lang verkocht zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]vond ik ook wel
Hoe is t bij jou ondertussen dan?
Haha lolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Druk met werk, fulltime cursus aan het volgen. Duurt nog 2 maanden. Hopelijk in augustus eindelijk mijn vaste aanstelling, dan kijken of ik een huisje kan kopen.... Weer lekker Funda aan het afstruinen en mezelf aan het verlekkeren op huisjes die tegen die tijd waarschijnlijk al lang verkocht zijn
Yep nog steeds daar. Waar zit jij nu ergens?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha lol
Nog altijd daar waar je altijd bewoont hebt? (Voor zover ik weet daar bij de aldi)
Hoop met je mee voor die vaste aanstelling
Ben de achter achter buren van de eroticaland aan de deur minder straatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep nog steeds daar. Waar zit jij nu ergens?
Ook lekker in de buurt van het centrum dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben de achter achter buren van de eroticaland aan de deur minder straat
Jaja. Handig want op loopafstand, irritant want op loopafstandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook lekker in de buurt van het centrum dus.
Gewoon fietsen joh, doe ik ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaja. Handig want op loopafstand, irritant want op loopafstand
Zoveel is er niet te zien op netflixquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik kan Netflix wel aanslingeren, maar dan lig ik om 4 uur nog niet in bed waarschijnlijk, en dat is niet helemaal de bedoeling.
Ben wel nieuwsgierig naar Marco Polo, wil House of Cards nog zien en volgens mij is er nog wel wat wat ik wil zien.quote:
Jaa oke Dan kan je je wel even een beetje vermakenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar Marco Polo, wil House of Cards nog zien en volgens mij is er nog wel wat wat ik wil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |