abonnement Unibet Coolblue
pi_426443
Hij heeft in ieder geval bereikt dat Veronica, de presentator, en de productie van het programma in de uitzending van zaterdagavond, openlijk op TV en ook op hun eigen site verklaren, dat de verlopen nominatie rond Ed niet helemaal juist is verlopen. Dan wel dat het gehanteerde systeem niet geheel eerlijk en of juist is.

De woordvoerder van Veronica heeft zelfs verteld dat er bij een volgende vergelijkbare gelegenheid zal worden nagedacht over een nieuw te ontwikkelen nominatiesysteem. Er is voor al deze mensen geen enkele verplichting geweest deze uitspraken te doen. Ik wil het niet over de mannier hebben waarop Ed dit voor elkaar heeft gekregen.

Maar er kan hier niemand zijn die kan beweren dat, bewoners die er later bijkomen een vergelijkbare eerlijke kans krijgen. Het zal altijd een moeilijk punt in het programma blijven, maar er bestaan betere methodes.

Aardig is natuurlijk dat de genoemde verantwoordelijke het openlijk eens zijn en dat de nu binnen zittende groep hier niet van op de hoogte is. Wat een leuke discussie zou het opleveren als ze er van op de hoogte werden gesteld. Ik zie het gezicht van met name Heike al voor me.

  zondag 29 oktober 2000 @ 13:14:08 #2
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_426468
wat ik wel jammer vind is dat Ed zijn logeerpartij van twee weken uiteindelijk weinig impact heeft gehad op de groep. Deze zijn al snel weer over gegaan tot de ( saaie )orde van de dag. Het zou mooi geweest zijn als Ed daadwerkelijk indruk had gemaakt met de dingen die hij heeft gezegd en anderen daadwerkelijk na waren gaan denken en hun schijnheiligheid wat hadden laten varen en hun ware gezicht zouden laten zien.
Maar ik vrees het ergste.
Mijn enige hoop is gevestigd op Robin. Die is de enige die de andere bewoners nog wat kan prikkelen.
pi_426491
Zusje,

Je ware gezicht laten zien, betekend genomineerd worden. Altans het risico daarop is dan wel erg groot. Schijnheiligheid is inderdaad het goed word. Ik heb daarom resentelijk ook een topic geopend die zo heet. Het verbaast mij dat er bij vele hier op dit forum nu pas een bel gaat rinkelen. Maar ja, het grote kijkerspubliek heeft het ook niet goed begrepen zullen we maar denken.

  zondag 29 oktober 2000 @ 13:41:18 #4
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_426510
quote:
Op 29 oktober 2000 13:31 schreef tanjalies het volgende:
Zusje,

Je ware gezicht laten zien, betekend genomineerd worden. Altans het risico daarop is dan wel erg groot. Schijnheiligheid is inderdaad het goed word. Ik heb daarom resentelijk ook een topic geopend die zo heet. Het verbaast mij dat er bij vele hier op dit forum nu pas een bel gaat rinkelen. Maar ja, het grote kijkerspubliek heeft het ook niet goed begrepen zullen we maar denken.


tja ik keek niet zoveel BB,omdat het me eigenlijk weinig boeide, totdat Ed er inkwam toen had ik zoiets van hé eindelijk.
Ik vrees dat het uiteindlijk weer erg in gaat kakken.
Maar je ware gezicht laten zien heeft inderdaad het risico om genomenieerd te worden. Dit is in het dagelijkse leven toch ook zo ? Als je je ware gezicht laat zien is de kans groot dat niet iedereen je aardig vind. En aangezien veel mensen heel graag aardig gevonden willen worden, laten ze alleen hun goede kant zien en laten de scherpe kantjes achterwege.
Ik persoonlijk vind dat erg jammer. Mensen die zichzelf zijn met hun goede en minder goede kanten zijn zoveel leuker en interessanter, dan mensen die met alle winden meewaaien.
  zondag 29 oktober 2000 @ 14:32:42 #5
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_426551
quote:
Op 29 oktober 2000 13:31 schreef tanjalies het volgende:
Je ware gezicht laten zien, betekend genomineerd worden. Altans het risico daarop is dan wel erg groot.
[off topic: Hallo Tanjalies! long time no see!]

Ik denk dat het zoeken van harmonie de belangrijkste missie is voor de huidige BB-bewoners.

Met een erg afwijkende mening maken ze zich niet populair bij hun medebewoners, en na nominatie ook niet bij de meerderheid van de kijkers. De gemiddelde kijker heeft niet genoeg lange-termijn visie om een paria er in te houden. (Zie de grote hoeveelheden stemmers tegen Ed en eerder Darius.)

Voor sommige mensen betekent harmonie zoeken: je ware gezicht verbergen. Voor anderen weer niet(zoals Hieke, gewoon een leuk mens zonder hele rare kanten).

Even los van alles hoax-theorieën: Ik denk niet dat Ed hierin een keuze had. Die man is z'n hele leven al zo. You'll love him or hate him. Daar zit niks tussen.

Dr.Love (nog steeds met z'n duim omlaag)

Bemint eer ge bezint
  zondag 29 oktober 2000 @ 16:00:26 #6
6471 Bundy
according to moi
pi_426649
Leuke TV

[Dit bericht is gewijzigd door Bundy op 29-10-2000 16:00]

Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
  zondag 29 oktober 2000 @ 16:04:17 #7
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_426653
quote:
Op 29 oktober 2000 13:41 schreef Zusje het volgende:
Ik vrees dat het uiteindlijk weer erg in gaat kakken.
Ik vrees dat het alweer ingekakt is, helaas.....
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 29 oktober 2000 @ 16:41:51 #8
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_426701
Om er even inhoudeilijk op terug te komen, Ed zei dat een nieuwe bewoner geen eerlijke kans heeft.
Immers, als er geen nieuwe bewoner bijkomt wanneer iemand vrijwillig het huis verlaat, is er ook geen ruimte voor een stemronde.
Geen stemronde betekent dat JOHN DE MOL NIET AAN Z'N 0900 NUMMERS VERDIENT. Er moet een nieuwe in, ook al gaat hij eruit, alleen om meer geld te verdienen.
log uit, je bent internetverslaafd.
pi_426714
Ik ben wel benieuwd OF er nog een nieuwe bewoner bijkomt, dan zou er wel iemand vrijwillig uit moeten gaan; dat zie ik op dit moment niet zo gauw gebeuren.
Ze hopen nu natuurlijk op geen vrijwillige exit,want dan moeten ze de regels gaan veranderen. Ik denk tenminste dat ze dat dan wel gaan doen, of ze gaan er vanuit dat de bewoners door de actie van Ed nu anders gaan nomineren.
  † In Memoriam † zondag 29 oktober 2000 @ 16:58:07 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_426724
Ed heeft in ieder geval bereikt dat ik 'n nieuw user-plaatje heb genomen. Of is dat te gemakkelijk? Ik zal morgen claxonneren, ok?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_426731
[off-topic] Hee Cynix, straks gaan mensen nog denken dat je een kloon van me ben ofzo.
Wel leuk, nu ben ik niet meer de enige zeester hier. (is eenzaam hoor )
[/off-topic]

Zouden ze een nieuwe bewoner niet 1 stemronde uit kunnen sluiten. Heeft die nieuwe bewoner betere kansen en behoud VOO z'n inkomsten van de telefoontjes.

pi_426733
Helemaal niets!
  zondag 29 oktober 2000 @ 17:59:31 #13
1464 ART
FOK!member
pi_426812
Het netto resultaat is dat VOO nu nog meer zicht heeft op hoe BB te produceren/regisseren/sturen. Zal BB3 alleen maar nog saaier worden. Slim zou zijn om na deze aflevering te stoppen, er haken nu al veel mensen af. VOO zal de formule echter zo lang mogelijk willen uitmelken.
Plus: een mafkees als Ed vinden ze geen tweede keer denk ik. Of ze moeten echt een acteur erin zetten (wat ik dus niet denk dat Ed was). Of die zijn rol twee weken goed kan spelen is de vraag,
Het is het Gesprek waar het om draait
  Moderator zondag 29 oktober 2000 @ 18:11:56 #14
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_426829
quote:
Op 29 oktober 2000 17:59 schreef ART het volgende:
Het netto resultaat is dat VOO nu nog meer zicht heeft op hoe BB te produceren/regisseren/sturen. Zal BB3 alleen maar nog saaier worden. Slim zou zijn om na deze aflevering te stoppen, er haken nu al veel mensen af. VOO zal de formule echter zo lang mogelijk willen uitmelken.
Plus: een mafkees als Ed vinden ze geen tweede keer denk ik. Of ze moeten echt een acteur erin zetten (wat ik dus niet denk dat Ed was). Of die zijn rol twee weken goed kan spelen is de vraag,
Misschien zal VOO de volgende keer juist wat mensen met het psychische profiel van Ed in het huis zetten, misschien leren ze hiervan waardoor BB3 juist minder saai wordt.

Op de keper beschouwd is BB2 volgens mij ook niet saaier dan BB1. Zeker niet de afgelopen weken natuurlijk, het zooitje zal nu wel weer indutten.

Verschil is dat BB1 nieuw was, zoiets was nooit eerder vertoond. We wisten niet hoe de bewoners zouden reageren: zouden ze blijvende psyschische schade oplopen, zouden ze rattengedrag gaan vertonen, geweld gaan gebruiken op den duur..

BB1 volgen, dat kon je nog met een 'intellectueel alibi' doen. Naar BB2 kijken is puur voyeurisme.
Maar ik dwaal af: ik hoop dat Ed bereikt heeft dat VOO inziet dat er SPANNENDE DINGEN moeten gebeuren, omdat het anders het aanzien niet waard is.

Ik heb de kijkcijfers er nog even bijgepakt: voordat Ed binnenkwam was er een vaste schare van 720.000 kijkers (430.000 's weekends). Toen Ed erin kwam, groeide de groep trouwe kijkers naar 910.000 ! (wel nog steeds 430.000 in het weekend)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_426862
quote:
Op 29 oktober 2000 13:00 schreef tanjalies het volgende:

Wat heeft Ed bereikt ??


Who cares ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')