Kan maar waarom kies je niet voor schuifdeuren die zijn voor deze kasten te koop?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:31 schreef pascal1982 het volgende:
zou het dan ook mogelijk zijn om een raamwerk voor de kast te maken waardoor de deuren inliggend gemaakt kunnen worden?
kun je dan wel dikkere deuren kwijt of zul je dikke deuren nooit gelijk met de wand kunnen krijgen? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel
Gewoonweg omdat ik deze niet zo mooi vind van de ikea,quote:Op woensdag 31 december 2014 10:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Kan maar waarom kies je niet voor schuifdeuren die zijn voor deze kasten te koop?
Wat betaal je nou voor zo'n paxkast?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef pascal1982 het volgende:
http://i14.photobucket.co(...)0116_zpsdceb7680.jpg
dit is de situatie nu..
En nog over de deurmaat, de kastelementen zijn 75cm breed, hoeveel mm moet ik dan ervan af halen zodat de deur nog mooi open kan.
En hoe bepaal je waar de scharnieren moeten komen op de deur en in de kast?
Hoe hoog is de kast?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:18 schreef pascal1982 het volgende:
En hoe bepaal je waar de scharnieren moeten komen op de deur en in de kast?
Je hebt voor de middelste kasten waar je lades zitten scharnieren nodig die 155 graden open kunnen anders kunnen je lades misschien niet open.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:27 schreef pascal1982 het volgende:
50 euro per element exclusief lades/planken.
lades kosten 20,- per stuk en de planken 8,- per stuk.
totaal kost deze opstelling 392,-
de kast is 236cm hoog.
Correct, maar zoals je ziet loopt de nullijn gelijk met je kast, je zwaait je deur toch niet als een dolle open?. Je had ook smallere lades kunnen nemen en een latje gebruiken om daar de ladegeleiders op te schroeven.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:45 schreef pascal1982 het volgende:
de lades kan ik wel ergens anders plaatsen dat is geen probleem,
Maar wat je zegt van de 2 middelste deuren dat gaat toch niet? als deur 2 meer dan 90 graden opengaat dan komt deze toch tegen de 3de deur aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |