Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ben je nou echt zo verschrikkelijk negatief bezig de laatste dagen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:19 schreef Toto69 het volgende:
Kuttelefoon is dit toch ook. Binnenkort maar uit het raam pleuren.
Gehandicapt in hun hoofd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom typen ze zo gruwelijk irritant?
Ldachthetnietldachthetnietldachthetnietldachthetnietquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Lpechgehad:*lpechgehad:*lpechgehad:*lpechgehad:*l
Nee.quote:
Doe gwn normaal dan.quote:
Eyquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar ben je nou echt zo verschrikkelijk negatief bezig de laatste dagen?
Dankje.quote:
Ldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthetquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ldachthetnietldachthetnietldachthetnietldachthetniet
Moet eerst winnen.quote:
Ebola een eind op anders.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthet
Natuurlijk mag je dat, ik snap het ook heel goed. Vind het gewoon kut voor je dat je er zo negatief tegenaan kijkt allemaal, want hoe cliché het ook klinkt, positief blijven denken helpt vaak wel enigszins.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Mag ik effe.
Ben je net geopereerd om alles dicht te maken valt er zo weer een groot gat in. Elke dag zoveel bloed verliezen dat je er zwak van wordt . Ik ben er ook wel een keer zat van natuurlijk.
Als ze er in dat ziekenhuis niets van bakken kun je dan niet naar een ander gaan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt.
Mag ik effe.
Ben je net geopereerd om alles dicht te maken valt er zo weer een groot gat in. Elke dag zoveel bloed verliezen dat je er zwak van wordt . Ik ben er ook wel een keer zat van natuurlijk.
Lnouenlnouenlnouenlnouenquote:Op dinsdag 30 december 2014 23:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthetldeadprezzegthet
Hij is al 3 jaar bezig he.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als ze er in dat ziekenhuis niets van bakken kun je dan niet naar een ander gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |