quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:09 schreef Pharkus het volgende:
Kan je niet beter terug naar je dokter?
mapina is een mannelijke user die zich als vrouw voordoet.quote:
inddquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:12 schreef wise het volgende:
[..]
mapina is een mannelijke user die zich als vrouw voordoet.
Ik geloof alleen soms. Soms middelbare school. irl mbo.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En dat doet universiteit. Mea culpa, kan ik nu een professor worden bij het kopen van een pakje boter?
Zeg troll, als je weer eens een topic verzint, zorg er dan voor dat je de OP nog eens goed doorneemt. Dan voorkom je dit soort fouten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:38 schreef mapima het volgende:
Dus ik moet van de dokter magnesium slikken, schrijft hij magnesiumhydroxide voor van de apotheek. Het hielp geen fuck. Waarom? Omdat die soort magnesiumverbinding niet kan worden opgenomen door de darmen. Aldus internet.
Oke dus ik ga naar Kruidvatje en Tuintje. Allemaal dingen met alleen maar -oxide maar ik zie iets met Kruidvat magnesium en bij ingrediënten alleen iets van stearaat of zo. Dus ik vraag chickie van de Kruidvat wat er nou in zit want er staat magnesiumoxide aan de linkerkant en aan de rechterkant staat magnesiumsteraat of zo. Zegt ze je moet kijken naar ingrediënten er zit geen oxide in.
van de arts was met hydroxidequote:Op dinsdag 30 december 2014 15:26 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Zeg troll, als je weer eens een topic verzint, zorg er dan voor dat je de OP nog eens goed doorneemt. Dan voorkom je dit soort fouten.
Hydroxide werkt wel laxerend, hoe verklaar je dat Amipam?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:38 schreef mapima het volgende:
[..]
van de arts was met hydroxide
Kruidvat oxide
Maar beide wordt toch niet door het lichaam opgenomen
Je bent haar vader, of denk je dat culpa 'hemel' betekent?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En dat doet universiteit. Mea culpa, kan ik nu een professor worden bij het kopen van een pakje boter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |