retry gedraagt zich zo nu en dan ook als een idioot, ban was ongetwijfeld terechtquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat je een vriend bent van retry32 misschien handig even te vermelden dat het GGMM was die hem van zijn laatste ban heeft voorzien
Zolang ik niet boven een snackbar hoef te wonen of in een groene Opel Astra rond aan het rijden ben zal dat allemaal best wel meevallen René.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je zelfs persoonlijk leed moet gebruiken om stoer te willen zijn op het internet.
Dat toont toch aan hoe diep je bent gezonken.
kloptquote:
Elan slaat alles op in een Word documentquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef GGMM het volgende:
M'n auto belachelijk maken.
Dat je dat onthouden hebt maakt je overigens echt wel een ontzettende nerd hoor.
Je hebt dan ook nog nooit een ban gehadquote:Op dinsdag 30 december 2014 02:48 schreef Fylax het volgende:
GGMM heeft mij nog nooit een ban aangenaaid.
Dat zou me dus serieus niks verbazen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Elan slaat alles op in een Word document
Gewoon geen Alzheimer, welke demente bokkenlul vergeet nu zijn vissen eten te geven.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Elan slaat alles op in een Word document
Jawel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt dan ook nog nooit een ban gehad
quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:54 schreef GGMM het volgende:
Wat leuk dat je mijn uitspraak als je sig hebt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |