SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EindejaarsPOLL's in de spoilerSPOILER: EindejaarsPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Dinsdag 30 december: Bekendmaking Utopiaan 2014 (waarschijnlijk om 12:00 uur)
Woensdag 31 december: Bekendmaking wie blijft en gaat
Woensdag 31 december: Afscheidsfeest (waarschijnlijk met oud-bewoners)
Donderdag 1 januari: Exit bewoners
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02
Gio was vanmiddag al bezig met foto's nemen van de hele inboedel.quote:Op maandag 29 december 2014 17:47 schreef Urb het volgende:
Lau valt Gio aan en snapt niet dat die veiling een idee van de redactie is he? Moet nieuwe inboedel in voor 2.0.
Nog te dom om te poepen.
quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
Dat roept Gio al een maand. Dat alles te koop is.quote:
Ik 12,50 om ze te mogen voelen.quote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef Raskolnikow het volgende:
Beste Gio,
Ik bied 10 euro als ik LauB's tieten mag zien.
Groetjes,
Raskolnikow
Ze hebben hem zelf voor nietsquote:Op maandag 29 december 2014 17:49 schreef LLgetikt het volgende:
jahoor vanness vind dat de horeca keuken te weinig.. bieden van 2.500 eurotjes
is dat zo?quote:Op maandag 29 december 2014 17:52 schreef renevanlaaren het volgende:
gaan ze naar een nieuwe locatie en is daarom die beelden zo slecht,hebben ze de cams al verplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |