abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148232401
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 23:24 schreef Duufje het volgende:
Candaasje oh dat van het 'ik wil de camera pakken maar dan is het leuke moment voorbij' ken ik. Daardoor heb ik wel wat toffe momenten gemist.

Gelukkig Thinkk!! Niet de enige dus.

Ik heb sinds mei dit jaar een goedkopere smartphone geen flits opzit en niet zo goede kwaliteit. In vol daglicht maakt ie prima fotos van mn viervoeters, maar sindadien pak ik wel veel vaker de fotocamera die gelukkig op n handige plek ligt. En tja, dan zijn de fotos een stuk leuker en dan heb je dus 15 fotos per moment :D
Ik heb een spiegelreflex die gaat altijd mee naar het bos enzo.

En verder heb ik mijn telefoon.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 01:31:51 #227
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_148234786
Voor jullie allemaal als wat goed en wenselijk is en veel gezondheid (ook voor de dieren) in 2015. :*
Ik had een raar oud en nieuw. Alles van het afgelopen jaar kwam er uit, Pagan had een schitterend concert voor me en ik heb echt ier uur in tranen gezeten. Ik heb gehuild voor een heel jaar denk ik. Er kwam zo veel emotie los.....dus..... :@
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_148236332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:31 schreef Strega het volgende:
Voor jullie allemaal als wat goed en wenselijk is en veel gezondheid (ook voor de dieren) in 2015. :*
Ik had een raar oud en nieuw. Alles van het afgelopen jaar kwam er uit, Pagan had een schitterend concert voor me en ik heb echt ier uur in tranen gezeten. Ik heb gehuild voor een heel jaar denk ik. Er kwam zo veel emotie los.....dus..... :@
Nou hopelijk heb je daarmee alle narigheid in het oude jaar gelaten en wordt 2015 een mooi jaar voor jullie :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  vrijdag 2 januari 2015 @ 07:39:47 #229
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148236411
:W
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 08:49:35 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148236723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:31 schreef Strega het volgende:
Voor jullie allemaal als wat goed en wenselijk is en veel gezondheid (ook voor de dieren) in 2015. :*
Ik had een raar oud en nieuw. Alles van het afgelopen jaar kwam er uit, Pagan had een schitterend concert voor me en ik heb echt ier uur in tranen gezeten. Ik heb gehuild voor een heel jaar denk ik. Er kwam zo veel emotie los.....dus..... :@
Is toch goed, lieverd! Huilen kan soms zo opluchten en het was ook niet niks waar je doorheen bent gegaan afgelopen jaar :* Op naar een beter en vooral gezonder 2015!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 08:51:55 #231
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148236740
Mogge trouwens :W

Straks naar Boxmeer met Christan, lenscontrole, post ophalen en wegbrengen, boodschappen doen en... kibbeling eten :Y) Oja, en kaartjes halen voor Mark van de Veerdonk, die eind januari in Boxmeer optreedt *O*

En morgen dan eindelijk naar Essen om het kind weer eens fatsoenlijk in de kleren te steken :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148236955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 01:31 schreef Strega het volgende:
Voor jullie allemaal als wat goed en wenselijk is en veel gezondheid (ook voor de dieren) in 2015. :*
Ik had een raar oud en nieuw. Alles van het afgelopen jaar kwam er uit, Pagan had een schitterend concert voor me en ik heb echt ier uur in tranen gezeten. Ik heb gehuild voor een heel jaar denk ik. Er kwam zo veel emotie los.....dus..... :@
Awww :* Hopelijk wordt 2015 gewoon beter :Y

Ik kan zelf ook wel een beter jaar gebruiken :+ Volgens mij wel meer mensen hier.
pi_148236976
Ik heb geen moer zin nog (hele vakantie al last van) dus ook vandaag doe ik weer het absolute minimum :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 09:30:50 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148237079
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb geen moer zin nog (hele vakantie al last van) dus ook vandaag doe ik weer het absolute minimum :')
Daar heb je dan ook vakantie voor :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148237089
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148237443
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
*O* *O* wat fijn!
Duvel & Niels
pi_148237569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
Gefeliciteerd *O*

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb geen moer zin nog (hele vakantie al last van) dus ook vandaag doe ik weer het absolute minimum :')
Heerlijk toch O+ O+ geniet ervan !
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 10:14:34 #238
43556 miss_dynastie
pi_148237609
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb geen moer zin nog (hele vakantie al last van) dus ook vandaag doe ik weer het absolute minimum :')
Ben je wel aan het hobbyen of schiet dat er ook bij in? Dat heb ik regelmatig, verheug ik me op een dagje freubelen en doe ik niks- nou ja, Netflixen en forummen :+

Wat heerlijk TP *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 10:36:45 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148237875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
Hartstikke goed. Ik kwam je huizentopic daarstraks tegen, even het volgknopje ingedrukt ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148238508
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:00 schreef Duufje het volgende:

[..]

*O* *O* wat fijn!
Ja heel fijn :D Hele last van mijn schouders zo.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:10 schreef indaha het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*
Dankjewel :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat heerlijk TP *O*
Zeker nog nooit zo blij met een schuld geweest.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:36 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Hartstikke goed. Ik kwam je huizentopic daarstraks tegen, even het volgknopje ingedrukt ;)
Oh dat is leuk :D
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148239435
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ben je wel aan het hobbyen of schiet dat er ook bij in? Dat heb ik regelmatig, verheug ik me op een dagje freubelen en doe ik niks- nou ja, Netflixen en forummen :+

Wat heerlijk TP *O*
Herkenbaar ja... :')

Gefeliciteerd TP! *O*

En :* voor Strega. Op naar een beter jaar!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 12:45:40 #242
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_148240515
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
jeej :D

Vandaag werken met minder dan de helft aan collega's _O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_148242258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej zojuist gehoord dat de hypotheek is goed gekeurd *O*
*O* *O* *O*
pi_148242849
Dames, heren, help!

Ik heb toch zo'n hekel aan van die kant-en-klare sollicitatieformulieren die je soms moet gebruiken }:| .Nu heb een vacature gezien die me echt heel leuk lijkt (medewerker bloedafname in het UMC/WKZ/AZU) maar dan heb je dus dat formulier.

Iemand met een (para)medische opleiding - afgerond of nog bezig - heeft de voorkeur. Dus yay! Want een paraveterinair is dat natuurlijk ook, en bloed afnemen en een infuus plaatsen hoort ook bij de dingen die ik straks moet kunnen.

Alleen de informatie die je moet geven (weliswaar naast je cv en motivatiebrief, maar dat zijn bijlagen en dus niet de 'eerste indruk' ) is wat euh, beknopt. :{ Er is niet echt ruimte voor uitleg, en ik vraag me toch af wat iemand van personeelszaken denkt als hij dit ziet staan:

Relevante opleiding:
Groenhorst Barneveld - cursuscentrum dierverzorging
Studierichting:
Paraveterinair dierenartsassistent
Niveau:
MBO

Relevante werkervaring:

Organisatie: Dierenkliniek ...
Functie: Paraveterinair dierenartsassistent in opleiding

Ik bedoel.... ik zie de overeenkomsten wel tussen het werk. Maar ziet een ander dat ook?
Weten ze uberhaupt dat een par.dierenartsassistent bevoegd is om bloed af te nemen/te onderzoeken en een infuus te plaatsen? Of hebben ze het beeld van iemand die enkel de telefoon opneemt en diertjes knuffelt? (Ik bedoel het niet onaardig, maar er zijn maar weinig mensen die ik ken die zonder verdere uitleg snappen wat ik precies doe. Zeker als diegenen geen dieren hebben en dus nooit bij een DA komen.)

Nog niet gesproken over dat mbo niveau. Niks mis mee, maar ik heb natuurlijk wel een vwo diploma op zak (en hbo), dus ergens voelt dat mbo neerzetten toch een beetje als in mijn eigen voet schieten. Ook omdat ik er niet eens mbo4 van kan maken. Maar misschien doet dat er niet toe...

Dus naast een kneietergoeide motivatiebrief schrijven ( :P ) , wat zal ik doen? Bij werkervaring anders thuiszorg neerzetten? Maar dat hield eigenlijk alleen schoonmaakwerk in, naast natuurlijk het persoonlijk contact. Dus is eigenlijk toch ergens minder relevant.....

Lastig dit....
pi_148242859
Allemachtig wat een post. :@ |:(
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 14:40:23 #246
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148243232
Ik zou beide neerzetten. Dan laat je zien dat je zowel met mensen als met dieren hebt gewerkt. Dat het "prik"gedeelte vooral bij de beestjes is, komt later wel lijkt me, als je in aanmerking komt voor een gesprek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148243335
Maar dat kan niet. Of bedoel je dat je dan bij opleiding par.dierenartsassient zet, en bij werkervaring thuiszorg?
Ik kan bij beide maar een dingetje invullen. :{

Hm, er staat ook een telefoonnummer bij zie ik net . En je kunt een vraag stellen per e-mail over de vacature. Misschien moet ik daar ook maar gebruik van maken. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 2 januari 2015 @ 15:18:19 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_148244240
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:45 schreef Candaasje het volgende:
Maar dat kan niet. Of bedoel je dat je dan bij opleiding par.dierenartsassient zet, en bij werkervaring thuiszorg?
Ik kan bij beide maar een dingetje invullen. :{

Hm, er staat ook een telefoonnummer bij zie ik net . En je kunt een vraag stellen per e-mail over de vacature. Misschien moet ik daar ook maar gebruik van maken. :)
O wat raar dat je dat niet allebei kunt invullen. Vreemd formulier :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_148244555
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 15:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

O wat raar dat je dat niet allebei kunt invullen. Vreemd formulier :P
Ja, best wel ja. Ik denk dat ik maandag even bel. Om even mijn worsteling met het formulier te bespreken, haha. Reageren kan tot 18 januari, dus ik heb nog even. Wil het wel zo snel mogelijk doen, maar vrijdagmiddag bellen..... ik heb daar nog nooit succes mee gehad :P .
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 17:11:06 #250
43556 miss_dynastie
pi_148247994
Ik zou het inderdaad even voorleggen maandag :Y

Jeej, langer licht, zo heerlijk O+ *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')