Jij kan alleen over uitslagen praten. Duidelijk dat jij uberhaubt nooit in een stadion bent dus eigenlijk van geen een club supporter bentquote:
Jaquote:
2x in De Koel, 1x in de Grolsch Veste. Ga niet praten vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij kan alleen over uitslagen praten. Duidelijk dat jij uberhaubt nooit in een stadion bent dus eigenlijk van geen een club supporter bent![]()
Eckte eckte dus.quote:Op maandag 29 december 2014 02:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
2x in De Koel, 1x in de Grolsch Veste. Ga niet praten vriend.
Dit. Als je binnen 300 km van je club woont en dat niet doet. Ben je echt niet serieus te nemen.quote:Op maandag 29 december 2014 02:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Niet gewoon wekelijks naar je clubje gaan
Maar als ze te hoog zijn gaan mensen op hun reet zittenquote:Op maandag 29 december 2014 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga dan gewoon hosselen weet niet wat je liever hebt
Aannames.quote:Op maandag 29 december 2014 02:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Insomnia gaat naar het stadion en gedraagt zich als een zwakbegaafde downer, dus bij deze respect g.
Tuurlijk want iedereen in een stadion gedraagt zich als randdebielquote:Op maandag 29 december 2014 02:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Insomnia gaat naar het stadion en gedraagt zich als een zwakbegaafde downer, dus bij deze respect g.
nee maar insomnia welquote:Op maandag 29 december 2014 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk want iedereen in een stadion gedraagt zich als randdebiel
Dat zeg ik niet, maar als je geen harde kern bent ben je geen supporter g je weet.quote:Op maandag 29 december 2014 02:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tuurlijk want iedereen in een stadion gedraagt zich als randdebiel
Jawel hoor. Hoeft geen harde kern te zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 02:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar als je geen harde kern bent ben je geen supporter g je weet.
Dan niet vriend.quote:Op maandag 29 december 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor. Hoeft geen harde kern te zijn.
818'ers zijn geen supporter.
U mad?quote:Op maandag 29 december 2014 02:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan niet vriend.
Zwak gebrauwel van een paar incestmongolen weer.
Kijk maar uit, ik ben voor mindere opmerkingen 4 dagen geband.quote:Op maandag 29 december 2014 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Zou verder ook niet naar PSV stadion gaan. Altijd dood, geen sfeer.
Puur waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |