abonnement Unibet Coolblue
pi_148070939
Dag Mensen,

Graag wilde ik jullie er op attenderen dat je Red Alert 2, C&C Tiberium Dawn en Dune2000 helemaal gratis kan spelen! Je kan het hier (legaal!) downlaoden: http://www.openra.net/

Nog wat info: OpenRA is een opensource project die de oude games weer leven heeft ingeblazen. Ze hebben de spellen op verschillende manieren verbeterd: betere balans, betere userinterface, iets uitgezoomd voor meer overzicht, units kunnen ranks krijgen en meer.

Je kan tegen vrienden en vreemden online spelen of gewoon ouderwets tegen de computer.

Als je zelf handig bent met computers kan je bijdragen door helpen te programmeren. Verder hebben mensen van alles gebouwd: extra maps, extra AI, extra missies, extra units. Oh ja en er is een mapeditor waarmee je zelf los kan gaan. Oh ja, en je kan replays bekijken van je potjes.

Verder: deel het op facebook als je het leuk vindt, spread the word, mooi initiatief!

Hier nog een video van OpenRA - redalert 2, 3 vs 3

Het eeeeeeeenige minpuntje is dat als je met 5/6 mensen speelt de FPS trager wordt. Maar tot 4 draait ie bij mij prima (en 5 meestal ook nog). En ik heb een oude kutlaptop.
  zondag 28 december 2014 @ 22:13:18 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_148071125
Goeien tip! Meteen downloaden.

Kan me nog wel wat tussenuren herinneren met potjes RA2... O+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_148135497
*bump*
pi_148137217
nice nice nice ^O^
- Djehoetie / Jehuty -
pi_148369147
Gewoon weer even *Bump* omdat er meer mensen Online moeten spelen :)
pi_148470247
Nice! :-D

OpenRA is dus toch doorgegaan, ik kan me herinneren ooit een poging gewaagd te hebben een instabiele versie te draaien, ging niet zo geweldig maar is zeker minimaal 2 jaar geleden.

Dank je wel voor het posten!
pi_175523292
Afgelopen weekend weer eens geïnstalleerd op mijn linux bak, geweldig die open-source scene _O_

Best wat veranderd sinds de vorige keer (1,5 terug) dat ik keek. Vooral anders, is dat de mod selectie er niet meer is, maar je hebt nu per mod een executable hebt. :Y

Ze zijn ook bezig met Tiberian Sun:

Die moet ik ook nog even spelen, dat was toch wel degene uit de serie die ik het meest gespeeld heb :)
nee, jij dan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')