9 weken al!... als hij nog bv kreeg zou ik zeggen dat hij aan t regelen was... de afgelopen dagen heeft hij incl. borstvoeding als extrraatje steeds 1100-1250 ml gedronken en dan hebben we nog lopen rekken ook...quote:Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
M. is 6 weken toch Kwak?!
Het vele (kleine) beetjes drinken klinkt heel bekend, (sprong) meestal volgde er na zo'n periode een nacht met veel slapen!
Hier ook een snotstrontverkouden dame. Ze heeft zelfs last van bloederig snot.
Het drinken uit de fles is een hele onderneming. Gelukkig drinkt ze nu ook steeds beter uit een open bekertje, dus meestal gaan we daar mee verder als de fles niet meer gaat, omdat ze zo benauwd is.![]()
Hier ook een kleine kletskous! Papa, mama, haai, dada (meterbij), jaja, oioi, en IJn! IJn! (Wij hebben een konijntje vandaar)..O+
![]()
Allebei mijn kinderen zijn fv-kindjes, en ik heb bij allebei regeldagen meegemaaktquote:Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
9 weken al!... als hij nog bv kreeg zou ik zeggen dat hij aan t regelen was... de afgelopen dagen heeft hij incl. borstvoeding als extrraatje steeds 1100-1250 ml gedronken en dan hebben we nog lopen rekken ook...
ik denk dat de combi van 3 drukke kerstdagen met veeeel indrukken en slapen in een vreemd huis, twee maandensprongetje en wat voorheen een regeldag zou zijn geweest even niet het beste en makkelijkste in hem naar boven haalt. Hij kon gisteren nog wel lachenzal zo wat foto's posten waar ik t eerder over had (staan al op FB).
Wat deed je dan? Meer kan ik hem niet gaan geven... Hij leek net van 8 naar 7 voedingen te gaan, terwijl 6 met zijn gewicht "normaal" is. Vandaag zitten we al op 10 flesjes... Mijn bv is nu juist echt aan het opraken dus mijn bv extraatjes gaan ook verdwijnenquote:Op zondag 28 december 2014 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Allebei mijn kinderen zijn fv-kindjes, en ik heb bij allebei regeldagen meegemaaktOf althans, daar leek het heel sterk op dan
Haquote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Mijn baby kruipt als een malle door het huisdat wordt beter opruimen vanaf nu, hij had allemaal dingen te pakken die niet in z'n mond thuis horen
![]()
Ik heb eigenlijk net als bij bv min of meer op verzoek de fles gegeven. Tom zat regelmatig over de max van 30 schepjes (zo'n 2 schepjes meestal, is ook weleens meer geweest). Soms gaf ik (als ik het idee had dat het anders echt te gek werd) een fles van 90cc met dan maar 1,5 schepje ipv 3. Maar meestal trok ik me niet zoveel aan van de max (omdat het op de lange termijn min of meer recht trok, dan dronk hij de dag erna wat minder, of in ieder geval niet meer dan de max).quote:Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wat deed je dan? Meer kan ik hem niet gaan geven... Hij leek net van 8 naar 7 voedingen te gaan, terwijl 6 met zijn gewicht "normaal" is. Mijn bv is nu juist echt aan het opraken dus mijn bv extraatjes gaan ook verdwijnen
Dit soort dingen maken de overgang wel extra moeilijk, voel me echt rot als hij zo hard aan het huilen is omdat hij wil eten/honger heeft.
+1 ook hier op verzoek en best wel eens over de max. heen gegaan.quote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk net als bij bv min of meer op verzoek de fles gegeven. Tom zat regelmatig over de max van 30 schepjes (zo'n 2 schepjes meestal, is ook weleens meer geweest). Soms gaf ik (als ik het idee had dat het anders echt te gek werd) een fles van 90cc met dan maar 1,5 schepje ipv 3. Maar meestal trok ik me niet zoveel aan van de max (omdat het op de lange termijn min of meer recht trok, dan dronk hij de dag erna wat minder, of in ieder geval niet meer dan de max).
ja dat dacht ik ook, maar de vraag neemt nog niet echt af, en hij zit al drie dagen over de liter heen (wel door bv erbovenop, alleen gisteren wel 32 schepjes...). nou ja, het is even rommelen nu, maar het zal wel rechttrekken...quote:Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk net als bij bv min of meer op verzoek de fles gegeven. Tom zat regelmatig over de max van 30 schepjes (zo'n 2 schepjes meestal, is ook weleens meer geweest). Soms gaf ik (als ik het idee had dat het anders echt te gek werd) een fles van 90cc met dan maar 1,5 schepje ipv 3. Maar meestal trok ik me niet zoveel aan van de max (omdat het op de lange termijn min of meer recht trok, dan dronk hij de dag erna wat minder, of in ieder geval niet meer dan de max).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Echt! Vandaag ging hij tot 2x toe zelf zittenquote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Fazzoletti het volgende:
Bizar hoe snel dat gaat hè Coco? Vorige week de 1e voorzichtige pogingen en vandaag volle bak kruipen achter de bestuurbare-technisch-lego-graafmachine![]()
Lastig Kwak! Hopelijk is het alleen nu de overgang en wordt het over een paar dagen rustiger![]()
Beterschap Amsel, Tap & Spees-mini![]()
NIkki, wat een lief verhaal
Echt hè, ze kan ineens zoveel meer.. Ze loopt hele verhalen op te hangen! En dat IJn, klinkt super idd schattig! Ze heeft ook een lief stemmetjequote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rijst wat praat je meisje al veel!Dat "ijn, ijn" klinkt vast ontzettend schattig, knap ook dat ze al weet dat dat een konijn is.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt! Vandaag ging hij tot 2x toe zelf zittenHij lag op de grond te spelen en te kruipen, en ineens *hoppa* de dikke zit
En die trotse kop van 'm was heerlijk
Oh, dat is lastig ja! Tom heeft dat een tijdje terug gehad, niks was goed. Van een baby die alleen maar lachte, ging hij naar een heel zielige babyquote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook, maar de vraag neemt nog niet echt af, en hij zit al drie dagen over de liter heen (wel door bv erbovenop, alleen gisteren wel 32 schepjes...). nou ja, het is even rommelen nu, maar het zal wel rechttrekken...
hij wil nu zelfs niet slapen na de truc die ALTIJD werkte: voeden in de donkere slaapkamer, in slaap laten vallen op schouder en dan in bed leggen.
Echt he? Maar hij loopt nog niet! Zolang hij niet loopt blijft hij mijn BABYquote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]ja die triomfantelijke blik
![]()
Zitten heeft F ook vorige week geleerd![]()
m'n kleine baby is verdwenen![]()
![]()
Neuh, T zegt Tatatataaaaaa en Dadadadaaaaa op any given moment.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kletsen jouw jongens nog niet zoveel dan Nikki?
I kletst ook veel, maar er zijn nog weinig woorden die ik echt kan herkennen. Het is heel veel zeer aandoenlijk onduidelijk gebrabbel. Het kan ook zijn dat ik het er gewoon niet zo uithaal. Zo zegt ze bijv best vaak mama. Maar naar mijn idee zegt ze het nogal ongericht, maar misschien ben ik gewoon iets te sceptisch daarover?quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Echt hè, ze kan ineens zoveel meer.. Ze loopt hele verhalen op te hangen! En dat IJn, klinkt super idd schattig! Ze heeft ook een lief stemmetje
Kletsen jouw jongens nog niet zoveel dan Nikki?
M. wat ben je leuk!!
Hihi, leuk is dat!quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Neuh, T zegt Tatatataaaaaa en Dadadadaaaaa op any given moment.En als ik dan ook Dada of Tata zeg dan zegt hij het weer en zo kunnen we dan 5 minuten doorgaan.
S zegt mama, papa en hap. Die heeft dus ook echt een doel als hij praat, T doet maar wat.
Daarentegen klapt T in zijn handjes en doet zijn handjes op zijn hoofd als we "in de maneschijn" zingen terwijl S dan suf toekijkt. Zo heeft ieder zijn eigen kwaliteiten.
Toen we gisteren met koortshummel bij de SEH zaten zei een dame in de wachtkamer ook "Misschien heeft ze wel koorts omdat ze tandjes krijgt"quote:Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mgoed, voor tanden is de jouwes nog wat te klein (alhoewel, er worden wel eens kinderen geboren met tanden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |