abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148070709
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Kwak
pi_148070724
Mijn laatste post:
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 21:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

M. is 6 weken toch Kwak?!
Het vele (kleine) beetjes drinken klinkt heel bekend, (sprong) meestal volgde er na zo'n periode een nacht met veel slapen!

Hier ook een snotstrontverkouden dame. Ze heeft zelfs last van bloederig snot.
Het drinken uit de fles is een hele onderneming. Gelukkig drinkt ze nu ook steeds beter uit een open bekertje, dus meestal gaan we daar mee verder als de fles niet meer gaat, omdat ze zo benauwd is. ;(

Hier ook een kleine kletskous! Papa, mama, haai, dada (met :W erbij), jaja, oioi, en IJn! IJn! (Wij hebben een konijntje vandaar)..O+ :{
9 weken al!... als hij nog bv kreeg zou ik zeggen dat hij aan t regelen was... de afgelopen dagen heeft hij incl. borstvoeding als extrraatje steeds 1100-1250 ml gedronken en dan hebben we nog lopen rekken ook...

ik denk dat de combi van 3 drukke kerstdagen met veeeel indrukken en slapen in een vreemd huis, twee maandensprongetje en wat voorheen een regeldag zou zijn geweest even niet het beste en makkelijkste in hem naar boven haalt. Hij kon gisteren nog wel lachen O+ zal zo wat foto's posten waar ik t eerder over had (staan al op FB).
Kwak
pi_148070764
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

9 weken al!... als hij nog bv kreeg zou ik zeggen dat hij aan t regelen was... de afgelopen dagen heeft hij incl. borstvoeding als extrraatje steeds 1100-1250 ml gedronken en dan hebben we nog lopen rekken ook...

ik denk dat de combi van 3 drukke kerstdagen met veeeel indrukken en slapen in een vreemd huis, twee maandensprongetje en wat voorheen een regeldag zou zijn geweest even niet het beste en makkelijkste in hem naar boven haalt. Hij kon gisteren nog wel lachen O+ zal zo wat foto's posten waar ik t eerder over had (staan al op FB).
Allebei mijn kinderen zijn fv-kindjes, en ik heb bij allebei regeldagen meegemaakt :Y Of althans, daar leek het heel sterk op dan :Y
pi_148070785
Amsel, beterschap!

En de rest ook, want er zijn meer zieke baby's en moeders he? Niet tof! Beterschap!! :*
pi_148070877
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Allebei mijn kinderen zijn fv-kindjes, en ik heb bij allebei regeldagen meegemaakt :Y Of althans, daar leek het heel sterk op dan :Y
Wat deed je dan? Meer kan ik hem niet gaan geven... Hij leek net van 8 naar 7 voedingen te gaan, terwijl 6 met zijn gewicht "normaal" is. Vandaag zitten we al op 10 flesjes... Mijn bv is nu juist echt aan het opraken dus mijn bv extraatjes gaan ook verdwijnen -O-

Dit soort dingen maken de overgang wel extra moeilijk, voel me echt rot als hij zo hard aan het huilen is omdat hij wil eten/honger heeft.
Kwak
pi_148070895
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Fazzoletti het volgende:
:W

Mijn baby kruipt als een malle door het huis :o dat wordt beter opruimen vanaf nu, hij had allemaal dingen te pakken die niet in z'n mond thuis horen :X
Ha :D

Tom is sinds een weekje of twee ook bezig. Zijn techniek wordt steeds beter, en inmiddels is hij verdomd snel :+
pi_148071020
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:09 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Wat deed je dan? Meer kan ik hem niet gaan geven... Hij leek net van 8 naar 7 voedingen te gaan, terwijl 6 met zijn gewicht "normaal" is. Mijn bv is nu juist echt aan het opraken dus mijn bv extraatjes gaan ook verdwijnen -O-

Dit soort dingen maken de overgang wel extra moeilijk, voel me echt rot als hij zo hard aan het huilen is omdat hij wil eten/honger heeft.
Ik heb eigenlijk net als bij bv min of meer op verzoek de fles gegeven. Tom zat regelmatig over de max van 30 schepjes (zo'n 2 schepjes meestal, is ook weleens meer geweest). Soms gaf ik (als ik het idee had dat het anders echt te gek werd) een fles van 90cc met dan maar 1,5 schepje ipv 3. Maar meestal trok ik me niet zoveel aan van de max (omdat het op de lange termijn min of meer recht trok, dan dronk hij de dag erna wat minder, of in ieder geval niet meer dan de max).
pi_148071333
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk net als bij bv min of meer op verzoek de fles gegeven. Tom zat regelmatig over de max van 30 schepjes (zo'n 2 schepjes meestal, is ook weleens meer geweest). Soms gaf ik (als ik het idee had dat het anders echt te gek werd) een fles van 90cc met dan maar 1,5 schepje ipv 3. Maar meestal trok ik me niet zoveel aan van de max (omdat het op de lange termijn min of meer recht trok, dan dronk hij de dag erna wat minder, of in ieder geval niet meer dan de max).
+1 ook hier op verzoek en best wel eens over de max. heen gegaan.

En ook mijn fv kindjes hebben regeldagen gehad. :Y Of in ieder geval iets wat erop leek.
pi_148071349
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook, maar de vraag neemt nog niet echt af, en hij zit al drie dagen over de liter heen (wel door bv erbovenop, alleen gisteren wel 32 schepjes...). nou ja, het is even rommelen nu, maar het zal wel rechttrekken...

hij wil nu zelfs niet slapen na de truc die ALTIJD werkte: voeden in de donkere slaapkamer, in slaap laten vallen op schouder en dan in bed leggen.
Kwak
pi_148071468
Bizar hoe snel dat gaat hè Coco? Vorige week de 1e voorzichtige pogingen en vandaag volle bak kruipen achter de bestuurbare-technisch-lego-graafmachine :+

Lastig Kwak! Hopelijk is het alleen nu de overgang en wordt het over een paar dagen rustiger :*

Beterschap Amsel, Tap & Spees-mini :*

NIkki, wat een lief verhaal O+
pi_148071569
Rijst wat praat je meisje al veel! :o Dat "ijn, ijn" klinkt vast ontzettend schattig, knap ook dat ze al weet dat dat een konijn is. O+
pi_148071610
Even iets positiefs, de beloofde foto's, gemaakt door mijn zwager die regisseur (in opleiding) is. O+ het zijn er teveel maar ik vind ze zo schattig!

En Rijst je babbelende meisje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_148071684
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Fazzoletti het volgende:
Bizar hoe snel dat gaat hè Coco? Vorige week de 1e voorzichtige pogingen en vandaag volle bak kruipen achter de bestuurbare-technisch-lego-graafmachine :+

Lastig Kwak! Hopelijk is het alleen nu de overgang en wordt het over een paar dagen rustiger :*

Beterschap Amsel, Tap & Spees-mini :*

NIkki, wat een lief verhaal O+
Echt! Vandaag ging hij tot 2x toe zelf zitten :o Hij lag op de grond te spelen en te kruipen, en ineens *hoppa* de dikke zit :D En die trotse kop van 'm was heerlijk O+
pi_148071719
Kwak, wat een heerlijke foto's O+ O+ Die lachjes, dan word je toch meteen extra verliefd op je kind he?
  zondag 28 december 2014 @ 22:23:03 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_148071771
Wat een mooie plaatjes, kwak O+
disclaimer
  zondag 28 december 2014 @ 22:25:39 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148071934
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Rijst wat praat je meisje al veel! :o Dat "ijn, ijn" klinkt vast ontzettend schattig, knap ook dat ze al weet dat dat een konijn is. O+
Echt hè, ze kan ineens zoveel meer.. Ze loopt hele verhalen op te hangen! En dat IJn, klinkt super idd schattig! Ze heeft ook een lief stemmetje O+

Kletsen jouw jongens nog niet zoveel dan Nikki? :)

M. wat ben je leuk!! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148071951
Kwak wat een lieve foto's van M! O+
pi_148072128
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Echt! Vandaag ging hij tot 2x toe zelf zitten :o Hij lag op de grond te spelen en te kruipen, en ineens *hoppa* de dikke zit :D En die trotse kop van 'm was heerlijk O+
:D ja die triomfantelijke blik *;
Zitten heeft F ook vorige week geleerd :)

m'n kleine baby is verdwenen ;( ;)

Mooie foto's kwak! O+
pi_148072162
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja dat dacht ik ook, maar de vraag neemt nog niet echt af, en hij zit al drie dagen over de liter heen (wel door bv erbovenop, alleen gisteren wel 32 schepjes...). nou ja, het is even rommelen nu, maar het zal wel rechttrekken...

hij wil nu zelfs niet slapen na de truc die ALTIJD werkte: voeden in de donkere slaapkamer, in slaap laten vallen op schouder en dan in bed leggen.
Oh, dat is lastig ja! Tom heeft dat een tijdje terug gehad, niks was goed. Van een baby die alleen maar lachte, ging hij naar een heel zielige baby ;( Bleek naderhand dat het 3-4 tanden waren die tegelijk doorkwamen (nummer 4 kwam er eigenlijk een beetje na, dus vandaar 3-4, weet niet zeker of hij daar toen ook al last van had of niet).

Mgoed, voor tanden is de jouwes nog wat te klein (alhoewel, er worden wel eens kinderen geboren met tanden).

Ik heb wel periodes dat hij gewoon veel vaker wilde drinken, wat sneller uit zn hum was, minder goed sliep... Trekt idd vanzelf weer recht :Y En daarna kan hij dan ineens iets nieuws, en dan denk je, 'ohhhhh ja!".
pi_148072209
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

:D ja die triomfantelijke blik *;
Zitten heeft F ook vorige week geleerd :)

m'n kleine baby is verdwenen ;( ;)
Echt he? Maar hij loopt nog niet! Zolang hij niet loopt blijft hij mijn BABY O+
Ik hoop echt dat dat nog een tijdje duurt :Y
pi_148072296
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Neuh, T zegt Tatatataaaaaa en Dadadadaaaaa op any given moment. :') En als ik dan ook Dada of Tata zeg dan zegt hij het weer en zo kunnen we dan 5 minuten doorgaan. O+

S zegt mama, papa en hap. Die heeft dus ook echt een doel als hij praat, T doet maar wat.

Daarentegen klapt T in zijn handjes en doet zijn handjes op zijn hoofd als we "in de maneschijn" zingen terwijl S dan suf toekijkt. Zo heeft ieder zijn eigen kwaliteiten. :D
pi_148072389
Prachtige foto's! En ik vind echt dat hij veel op jou lijkt, kwak! O+ .
Verder sterkte met het huilen. Het voelt voor mij ook wel begrijpelijk als hij gewoon last heeft van prikkels. Het is best druk voor een babytje. Ik merk aan I dan ook altijd dat ze moeite heeft met gaan slapen en het liefst tegen een van ons aangeplakt blijft. En verder kan het inderdaad ook een sprongetje zijn (inclusief 'regelen'). Het blijft altijd een beetje gissen he.

Nikki, wat klinkt het als een geweldige dag en zo bijzonder dat ze allebei zo verschillend zijn en allebei ook zo leuk! Dat lijkt me sowieso heel mooi van meerdere kinderen hebben! Dat je ziet dat ze allemaal zo uniek en 'eigen' zijn, maar dat er ook weer overeenkomsten zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Echt hè, ze kan ineens zoveel meer.. Ze loopt hele verhalen op te hangen! En dat IJn, klinkt super idd schattig! Ze heeft ook een lief stemmetje O+

M. wat ben je leuk!! :)
I kletst ook veel, maar er zijn nog weinig woorden die ik echt kan herkennen. Het is heel veel zeer aandoenlijk onduidelijk gebrabbel. Het kan ook zijn dat ik het er gewoon niet zo uithaal. Zo zegt ze bijv best vaak mama. Maar naar mijn idee zegt ze het nogal ongericht, maar misschien ben ik gewoon iets te sceptisch daarover? :D . Ze zwaait nu ook en zegt er 'dada' bij. Zo lief. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 28 december 2014 @ 22:33:13 #23
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148072405
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Neuh, T zegt Tatatataaaaaa en Dadadadaaaaa op any given moment. :') En als ik dan ook Dada of Tata zeg dan zegt hij het weer en zo kunnen we dan 5 minuten doorgaan. O+

S zegt mama, papa en hap. Die heeft dus ook echt een doel als hij praat, T doet maar wat.

Daarentegen klapt T in zijn handjes en doet zijn handjes op zijn hoofd als we "in de maneschijn" zingen terwijl S dan suf toekijkt. Zo heeft ieder zijn eigen kwaliteiten. :D
Hihi, leuk is dat!
Handjes klappen doet ze nog niet zelf, even als zitten.. Wel met hulp!

En ze tijgerde wel met 7 maanden al de woonkamer door!

E. vindt liedjes zingen wel de bom! :)
Ze zit dan helemaal op en neer te veren op schoot of in haar stoel :)

Ow, ze zegt ook yumyum of jamjam of mmmm als iets lekker is :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Rijstebuiltje op 28-12-2014 22:52:52 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148072927
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

Mgoed, voor tanden is de jouwes nog wat te klein (alhoewel, er worden wel eens kinderen geboren met tanden).

Toen we gisteren met koortshummel bij de SEH zaten zei een dame in de wachtkamer ook "Misschien heeft ze wel koorts omdat ze tandjes krijgt" :') Vast goed bedoeld, maar ik mag hopen dat we niet bij elke tand naar het ziekenhuis moeten.

Mooie foto's Kwak!

Het lijkt me zo leuk als kindjes gaan kruipen en praten, dat je nog meer van dat eigen karaktertje te zien krijgt :)
pi_148074191
Heerlijk die verhalen O+

Ik heb n clowntje gebaard.. Alles voor n beetje aandacht en ooooh weee als ze t niet snel genoeg krijgt :')

Verder heb ik t idee dat ze met tandjes rommelt, soppen, kwijlen, bijten, rooie wangen..
En dr bumbo is echt een dikke vette hit! Een heel blij kind als ze dr in zit O+
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')