Geen idee ik had hem wel proberen te dwingen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
Waarom heeft zaktabak eigenlijk niet gestemd toen hij er laatst weer even was?
Ik had verwacht dat veel mensen laatste uurtjes zouden stemmen. Maar niet dus.quote:Op zondag 28 december 2014 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat iedereen die wilde stemmen dat ondertussen wel gedaan heeft
Laatste halfuurtje denk ik.quote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat veel mensen laatste uurtjes zouden stemmen. Maar niet dus.
wat een zemmelquote:Op zondag 28 december 2014 22:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee ik had hem wel proberen te dwingen.
Misschien kun je wat leuke pics naar hem sturen.quote:
Leuk is voor ieder andersquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien kun je wat leuke pics naar hem sturen.
Ik denk dat jij wel weet wat hoink leuk vindt.quote:
Ja, preciesquote:
streber tochquote:
Ik vond je wel zo'n type die genaaid wilt worden.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
djedje naait je sowieso, gaat stemmen aanpassen en weghalen enzo
Omdat?quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik vond je wel zo'n type die genaaid wilt worden.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vb zitten naast elkaar dus ik heb ene legitiem excuus
Bietje mensen corrigeren, echt typisch voor van die snobistische vavoers die denken da ze alles weten.quote:
Hehehehquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bietje mensen corrigeren, echt typisch voor van die snobistische vavoers die denken da ze alles weten.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schoen op je hoofd, dan is het goed.
Eens met hoinkquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bietje mensen corrigeren, echt typisch voor van die snobistische vavoers die denken da ze alles weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |