je gaat wel bijna als hem praten..quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Als ik mij voor zo'n programma had opgegeven....zou dat nooit doen hoor hahaha...maar zou mijzelf nooit verlagen, zou never nooit niet over mijn eigen normen en waardes heen gaan, konden ze nog zo hoog of laag springen.
Zeker.quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Laten ze dan Ivan laten winnen, beter dan die Vanfles
Dat denk ik ook niet, en zeker als Laura of zijzelf ook kans gaan maken op de overwinning ....quote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef renevanlaaren het volgende:
laura zegt wel dat lot er 3 op vanessa gaat zetten maar dat geloof ik dus ook niet.
dan heeft vanessa er al 6 gaat lot nooit doen
Dat is na "Geen wetten, geen regels" en "geen sturing" de grootste grap van Utopiaquote:Op zondag 28 december 2014 21:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
Hem is van de HygieneKan het niet meer aanhoren
jesus zeg..ik dacht winnen en moeve....quote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
nee om te winnen hoef je niet weg te gaan.... is innen en oprotten of innen en gewoon doorgaan
Geen bonus denk ik. Mevr. denkt, dat ze heel populair is en dat ze het enorm goed doet daar. Echt. Ik heb het haar horen zeggen. Ze denkt echt, dat ze nodig is daar.quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Zeker! Maar er zijn er ook met ietwat verstand en toch vreemde keuzes maken. Die bedoel ik. Daar moet een dikke bonus of straf tegenover staan anders zouden diegene echt niet over hun schaduw heen springen
quote:Op zondag 28 december 2014 21:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
volgens mij kan die voice over niet anders praten dan zo...
Daar staat je hoofd dan ook naar.quote:Op zondag 28 december 2014 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Psycho Patje zegt dat hij schoon is???![]()
![]()
Ik sprak vorige week nog een verpleegster, die PP kent toen hij in ziekenhuis lag met hernia.
Hij liet zich soms gewoon 2 dagen niet wassen.
Nee. De winnaar mag ook blijven. Daarom moeten ze denk ik een dag van te voren bekend maken wie er blijft en wie er gaat. Het hoeft dus geen vertrekker te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 21:28 schreef DaniqueV het volgende:
Nu hebben ze het over.......als de winnaar ook nog blijft.
Whut?? winnaar is toch moeve of niet?
Dacht een tijd geleden hadden Lot en Laura het er al over dat Vanes dan drie op Lot zou doen, maar Lot gaf geen duidelijk antwoord,.zo van nou ik zie nog wel..slimpie.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik ook niet, die gaat echt niet meehelpen er voor te zorgen dat iemand anders dan zijzelf wint
ze is ook nodig....quote:Op zondag 28 december 2014 21:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Geen bonus denk ik. Mevr. denkt, dat ze heel populair is en dat ze het enorm goed doet daar. Echt. Ik heb het haar horen zeggen. Ze denkt echt, dat ze nodig is daar.
Zeker, waarvan er vier vertrekken. Dan hebben zes stemmen van Ivan en Joey op Laura dus veel zin.quote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mag zelf bepalen of hij of zij blijft.
Trouwens, dit zijn de vijf mogelijke winnaars, de rest maakt geen schijn van kans:
Charlotte
Giorgio
Laura
Nicoline
Vanessa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |