Extreem frustrerend...quote:Op maandag 5 januari 2015 16:45 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
We hadden gisteren ook zo'n feral, ilvl 660+ die deed nog minder dps dan de tanks op imperator normal. Iets van 12k dps. Ging ook regelmatig dood in P3 door bij de tank te blijven hangen als de tank die stun -> AoE dmg ability op zich had.
Pugs zijn altijd een kwestie van geluk. Of je ze nou van fok of trade of lfg haalt. Kans is groot dat ze er niks van kunnen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:42 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik ken er dus al 1en misschien dat er hier nog een paar hetzelfde probleem hebben. Dan hebben we iig al een start
. Verder gewoon via LFG, maar waar we dan wel gewoon hard optreden tegen faalhazen.
Fok is toch al iets minder anoniem dan de andere opties. Vandaar dat ik liever via dit forum wat gelijkgestemde zoek, dan weer een avond vol te wipen omdat randoms zich veel beter voordoen dan ze zijn, of om een hele avond andere te moeten overtuigen dat ik niet zo'n random ben.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Pugs zijn altijd een kwestie van geluk. Of je ze nou van fok of trade of lfg haalt. Kans is groot dat ze er niks van kunnen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:37 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vraagje aan de de shadowpriests hier.
Ik gebruik momenteel de COP-lite rotatie;
Clarity of Power talent.
Vampric Touch + SW:Pain constant up
MB wanneer mogelijk en mindflay als filler. Devouring plague wanneer mogelijk.
(Eigenlijk de "old school" spriest rotatie).
Ik lijk alleen niet de DPS eruit te krijgen die mogelijk is. Mijn ilvl is 648 en ik haal met moeite 15k dps. (raidbuffed, flask, food etc.)
Ja. Dots en mf raken voor niets.
Zijn de andere rotaties echt zoveel beter?
Dat is een enorme dps loss.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:37 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Vraagje aan de de shadowpriests hier.
Ik gebruik momenteel de COP-lite rotatie;
Clarity of Power talent.
Vampric Touch + SW:Pain constant up
MB wanneer mogelijk en mindflay als filler. Devouring plague wanneer mogelijk.
(Eigenlijk de "old school" spriest rotatie).
Ik lijk alleen niet de DPS eruit te krijgen die mogelijk is. Mijn ilvl is 648 en ik haal met moeite 15k dps. (raidbuffed, flask, food etc.)
Zijn de andere rotaties echt zoveel beter?
De 90% was genoeg dus, gratz!quote:
Eerder met een pug dan met je guildquote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mythic Kargath nu ook met guild down. Na 2x met pug
Ik zou iig eerst allemaal naar 615 brengen. En dan een paar naar 645quote:Op maandag 5 januari 2015 20:00 schreef STING het volgende:
Ik zit op een berg Follower enhancements, maar wacht tot op heden nog tot ik de meeste followers heb kunnen upgraden met de 615/630 weapon & armor sets.
Heb 4 followers op 630, 10 op 615 en 5 op 607.
Enige tips?
Weapon upgrades
6x 9 54
8x 6 48
26x 3 78
-----+
180
Armor upgrades
4x 9 36
10x 6 60
23x 3 69
-----+
165
Maar de vraag is, gebruik ik m'n upgrades (+3,+6,+9) op m'n 615's en/of 630's of wacht ik nog even totdat er nog 615/630 weapon/armors droppen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou iig eerst allemaal naar 615 brengen. En dan een paar naar 645
Ik bewaar ze gewoon allemaal totdat een van m'n followers een keer een upgrade nodig heeft..quote:Op maandag 5 januari 2015 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Maar de vraag is, gebruik ik m'n upgrades (+3,+6,+9) op m'n 615's en/of 630's of wacht ik nog even totdat er nog 615/630 weapon/armors droppen.
We hadden nog niet eerder geprobeerd met guild.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:17 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Eerder met een pug dan met je guild
Dat komt ook niet vaak voor
Dacht het al wel, heb me er alleen tot nu toe een beetje aan onttrokken omdat ik het een irritante rotatie vind. Uiteindelijk toch een kwestie van oefenen..quote:Op maandag 5 januari 2015 20:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is een enorme dps loss.
De rotatie die je moet volgen met Insanity en CoP talents is:
3x MS > MB tot 4 orbs, dan
MB (4e orb) -> MS -> MS -> SW:P -> MB -> VT -> DP -> MF:I (2ticks) -> MB -> MF:I (4ticks) -> DP -> MB -> MF:I (2ticks) -> MF:I (4 ticks) -> MB
Na die rotatie heb je weer 2 orbs en doe je weer MS MS MS > MB tot 4 orbs
Geen dots tijdens het opbouwen van orbs dus maar alleen in bovenstaande rotatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |