Dan kan ze de volgende dag d'r open niet meer opendoen en dan kan je het nog een keer doen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:47 schreef DeJori het volgende:
Over haar gezicht kwakken als ze ligt te pitten lijkt me een goede oplossing.
Poep op haar gezicht als ze slaapt. Sowieso dat ze je dat kunstje nooit meer flikt.quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef desportendetomaat het volgende:
Gisteren was mijn vriendin aan mijn peen aan het trekken en ik was aan haar flapjes aan het friemelen. Zei zegt: nah stop maar, het lukt toch niet. Ik ga door bij haar een tijdje, zij bij mij ook. Stopt ze er abrupt mee want ze had pijn in haar arm. Nou prima, gaan we slapen. Vertelt ze me de volgende morgen dat ze stiekem was gekomen en dat ze mij niet wilde afmaken! Dit doet ze nou altijd, wat moet ik ermee?
Doe nou niet alsof jij nooit met je flapjes flappert.quote:Op zondag 28 december 2014 21:22 schreef Flogging het volgende:
Wat je moet doen? Als een volwassene praten. Flapjes en peen doet elke vrouw opdrogen.
kan je m niet gewoon erin douwen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef desportendetomaat het volgende:
Gisteren was mijn vriendin aan mijn peen aan het trekken en ik was aan haar flapjes aan het friemelen. Zei zegt: nah stop maar, het lukt toch niet. Ik ga door bij haar een tijdje, zij bij mij ook. Stopt ze er abrupt mee want ze had pijn in haar arm. Nou prima, gaan we slapen. Vertelt ze me de volgende morgen dat ze stiekem was gekomen en dat ze mij niet wilde afmaken! Dit doet ze nou altijd, wat moet ik ermee?
Als een ware cowboy die de hele tijd in en uit de saloon komt.quote:Op zondag 28 december 2014 21:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof jij nooit met je flapjes flappert.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef gewoonmeppen het volgende:
Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft in bed
Als hij wel was gekomen en zij aangaf niet verder te willen was het minder erg dan zo.quote:Op zondag 28 december 2014 19:39 schreef DjeDje het volgende:
Hoe zou het zijn als het andersom was geweest, hè!?
Ondankbaar, pff.
Flapjes en peen?quote:Op zondag 28 december 2014 21:22 schreef Flogging het volgende:
Wat je moet doen? Als een volwassene praten. Flapjes en peen doet elke vrouw opdrogen.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:45 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Flapjes en peen?
Leg dat uit a.u.b.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |