klopt... ik heb t hem wel eens gevraagd.quote:Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vonden ze bij Radio 2 alleen niet zo heel prettig
helaas wel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom deed hij ook maar één editie (en een "stage" van drie uur bij een eerdere editie) mee, waarschijnlijk.
Verschrikkelijk, die vent.quote:Op zondag 28 december 2014 15:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vond Rob Stenders ook een verademing. Die zei het gewoon als ie het een kutplaat vond.
Ik hoop het wel. Geniale radio wat mij betreft.quote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die vent.![]()
Ik ga nog liever een concert van Nick & Simon vastgebonden op een stoel bijwonen dan dat ik naar die lulhannes luister. Echt zo'n misselijk mannetje dat zichzelf tien keer belangrijker vindt dan de muziek.
Tot mijn spijt gaat -ie nu op Radio 2 presenteren. Hopelijk betekent dat niet dat -ie in 2015 deel uitmaakt van het presentatorteam van de Top 2000. Die uren skip ik geheid.
Ik vind Rob Stenders geweldig, altijd alquote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga nog liever een concert van Nick & Simon vastgebonden op een stoel bijwonen dan dat ik naar die lulhannes luister. Echt zo'n misselijk mannetje dat zichzelf tien keer belangrijker vindt dan de muziek.
Tot mijn spijt gaat -ie nu op Radio 2 presenteren. Hopelijk betekent dat niet dat -ie in 2015 deel uitmaakt van het presentatorteam van de Top 2000. Die uren skip ik geheid.
Absoluut niet, er zijn weinig grotere muziekliefhebbers in 'H'sum' dan Robquote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stop maar weg ergens achter een decoder of ergens in een uithoek van internet.quote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Geniale radio wat mij betreft.
Nee joh, Rob Stendersquote:Op zondag 28 december 2014 15:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 december 2014 15:31 schreef Cee het volgende:
Ik vond dit nummer niet echt heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |