quote:dat klopt, ik ben geen metal-fan. ik vond het dan ook heel vreemd om de spacerock van hawkwind in een metaljasje te horen. mijn ding is het niet. maar smaken verschillen natuurlijk.
Op zondag 11 mei 2003 23:43 schreef Seborik het volgende:
Nou ja, ik las in het andere topic dat je bij Star One toch al niet zo'n fan was van de metal e.d., dat kan, ik denk er anders over.
Wel tof dat mensen nog naar deze muziek luisteren want ze zijn toch wel al behoorlijk lang in de roulatie en hebben maar een echte hit gehad. Silver Machine en die vind ik nog het minste in hun echte style.
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000001LDN/ref=m_art_li_15/102-9563948-8313757?v=glance&s=musicquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Iemand in bezit van het album "it is the business of the future to be dangerous"?
Of weet iemand waar ze dat album nog te koop hebben?
Ik heb het een jaar terug ontdekt, en nu ben ik er helemaal weg van.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:10 schreef wise het volgende:
geweldige groep. Bij toeval ontdekt een paar jaar terug.
Love in space![]()
WTF?!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:06 schreef Dylanesque het volgende:
Vanavond 23.30 staan ze op t gratis Schollenpop in Scheveningen
K heb geen acidquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 13:09 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
WTF?!!!!!!!!
Shit zeg...tis dat ik al een feestje heb ergens maar dat is me toch even gaaf...
Vergeet niet je acid mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |