Op een groot veld a la Goffertpark heeft alles wat niet kneitergroot is en voorprogramma is het lastigquote:Op zondag 28 december 2014 08:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Live zijn de black crowes niet geweldig. Als voorprogramma van springsteen kwamen ze op n groot veld totaal niet uit de verf
Nu een veelzeggende van Michaelquote:Op zondag 28 december 2014 08:22 schreef Kingstown het volgende:
Voortkabbelende nietszeggendheid van Rea.
Dan liever dit fijne voortkabbelende plaatje van MJquote:Op zondag 28 december 2014 08:22 schreef Kingstown het volgende:
Is ie al op weg voor kerst volgend jaar?quote:Op zondag 28 december 2014 08:22 schreef Kingstown het volgende:
lol. Frampton is dan wel weer goed te doen.quote:Op zondag 28 december 2014 08:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is ie al op weg voor kerst volgend jaar?
Hij is nog op weg voor kerst dit jaarquote:Op zondag 28 december 2014 08:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is er toch wat misgegaan vrees ik. Volgens jaar maar een tomtom vragen.quote:
Dat is wat mij betreft gewoon het enige dat hij zou moeten doen ja.quote:Op zondag 28 december 2014 08:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij had wat last van het weerquote:Op zondag 28 december 2014 08:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan is er toch wat misgegaan vrees ik. Volgens jaar maar een tomtom vragen.
Jak. Mensen zouden in de zomer moeten stemmen. Dan staan er minder kerstplaten in de lijst.quote:Op zondag 28 december 2014 08:32 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had wat last van het weer
Verwachte aankomsttijd is morgenmiddag, even voor vieren
Mensen stemmen in november, da's ook wat vroeg voor kerstplatenquote:Op zondag 28 december 2014 08:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jak. Mensen zouden in de zomer moeten stemmen. Dan staan er minder kerstplaten in de lijst.
Welnee, da's een prima moment om aan de kerst te beginnen.quote:Op zondag 28 december 2014 08:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen stemmen in november, da's ook wat vroeg voor kerstplaten
Zou niet iemand dat voor je moeten maken op zondagochtend?;-)quote:
Ik zal d'r even wakker maken om het te vragenquote:Op zondag 28 december 2014 08:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou niet iemand dat voor je moeten maken op zondagochtend?;-)
Snow Patrol had nog wel 1 normaal, niet zeikerig album.quote:Op zondag 28 december 2014 08:42 schreef WeezerButler het volgende:
the Script is Snow Patrol met een andere zanger
Runquote:Op zondag 28 december 2014 08:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snow Patrol had nog wel 1 normaal, niet zeikerig album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |