Je hoeft de 15 nummers niet in een volgorde te zetten. Neem gewoon de tijd om erover na te denken. Je hebt bijna een jaar de tijd.quote:Op zondag 28 december 2014 03:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou geen top 15 kunnen maken. Ik ken duizenden nummers, honderden goeie nummers. Hoe bepaal je voor jezelf wat je op 1 of 2 zet. Waarom zet je het ene nummer op 13 en het andere op 14. Het verschil in beleving is zo klein of misschien wel nihil.
Zat ik dus goed,... Ooit wel eens gezien ... Maar lang geleden ,, Was best eng idd ... En zeker voor die tijd...quote:Op zondag 28 december 2014 03:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Over een vrouw die een kind krijgt van de duivel. Door haar man geregeld. Geweldige jaren 60 film door Roman Polanski.Met Mia Farrow.
[ afbeelding ]
Mooiste vind ik dat hij ontzettend eng is, zonder dat er daadwerkelijk iets engs te zien is.
Nooit geweten dat Bruce Springsteen dit heeft geschreven. Hoorde laatst dat One Night In Bangkok van Murray Head is geschreven door de mannen van ABBA. Ook nooit geweten.quote:Op zondag 28 december 2014 03:58 schreef lubje25 het volgende:
Verleden tijd van the Boss, Bruce Sprongsteen.Ben niet wild enthousiast over deze ADHD presentator.
Bruce heeft nog wel een paar hits op zijn naam staan die ie niet zelf de hitparades in zong. Fire van The Pointer sisters en Blinded by the light van Manfred Mann bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 december 2014 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Bruce Springsteen dit heeft geschreven. Hoorde laatst dat One Night In Bangkok van Murray Head is geschreven door de mannen van ABBA. Ook nooit geweten.
Looking for a new job.. songwriterquote:Op zondag 28 december 2014 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Bruce heeft nog wel een paar hits op zijn naam staan die ie niet zelf de hitparades in zong. Fire van The Pointer sisters en Blinded by the light van Manfred Mann bijvoorbeeld.
Die laatste wist ik ook niet. Ben nogal Pet Shop Boys-fan en die hebben vorig jaar een cover gemaakt van The Last To Die. Ik kende dat nummer eigenlijk niet in z'n originele versie, maar het is een mooi nummer. De cover is heel anders, maar ook goed.quote:Op zondag 28 december 2014 04:02 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Bruce heeft nog wel een paar hits op zijn naam staan die ie niet zelf de hitparades in zong. Fire van The Pointer sisters en Blinded by the light van Manfred Mann bijvoorbeeld.
Ze bestaan echt hoor, dat soort mensen.... - vooral bezig met het schrijven van songs voor anderen.quote:
Net ff geprobeerd.. maar je maakt gelijk gebruik van bekende melodien in je hoofd.. EN dat mag weer niet ...quote:
Ik schrijf veel muziek. Ik pretendeer niet goed te zijn, maar ik heb er veel lol in. En ik mag onderhand van mezelf zeggen dat ik goed ben in het herkennen van artiesten die in de toekomst gaan doorbreken. Muziek schrijven valt te leren, zeker als je je houdt aan de (uitgekauwde) standaardformules. Ik zoek persoonlijk altijd naar een twist.quote:Op zondag 28 december 2014 04:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Net ff geprobeerd.. maar je maakt gelijk gebrijkt van bekende melodien in je hoofd.. EN dat mag weer niet ...
Ik zoek een nieuwe baanquote:Op zondag 28 december 2014 04:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrijf veel muziek. Ik pretendeer niet goed te zijn, maar ik heb er veel lol in. En ik mag onderhand van mezelf zeggen dat ik goed ben in het herkennen van artiesten die in de toekomst gaan doorbreken. Muziek schrijven valt te leren, zeker als je je houdt aan de (uitgekauwde) standaardformules. Ik zoek persoonlijk altijd naar een twist.
Ik ookquote:
Hahaha dacht ik dat je dat voor je werk deed..quote:Op zondag 28 december 2014 04:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook(Lang verhaal, vertel ik niet hier op het forum). Misschien moet ik wel meer gaan doen met m'n passie, namelijk muziek.
Nee, niet helemaal. Muziek is hobby, tevens passie.quote:Op zondag 28 december 2014 04:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha dacht ik dat je dat voor je werk deed..
Dat lijkt me stug.quote:Op zondag 28 december 2014 04:17 schreef chufi het volgende:
Meeste songteksten zijn al geschreven volgens mij...
Bowie fan ook .. Laters ,, Pitten nuquote:Op zondag 28 december 2014 04:19 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de allermooiste Bowie-nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |