Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:40 schreef HansvanOchten het volgende:
enige minpunten is zijn mijn ogen dat er iets meer focus op het verhaal kan zijn.
Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Ik speel games vooral voor het verhaal. Ik zie wel dat het tof is dat de wereld van Skyrim veel meer "echt" werkt dan die van Dragon Age, maar dat kan me eigenlijk weinig schelen. Daarom vind ik over het algemeen de RPGs van Bioware leuker dan die van Bethesda.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.
Maar ja eigenlijk moet je die games ook niet gaan vergelijken. Ik deed dat ook eerst, maar dat heeft totaal geen zin. Bioware maakt echt verhalende RPG's, maar Bethesda die geeft je gewoon meteen een complete open wereld waar je je ding kan doen. Daar gaat het niet echt om het verhaal ofzo.
Ik ben daar nauwelijks geweest eerlijk gezegd, wat misschien veel zegtquote:Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef The_Substitute het volgende:
Wat betreft Jaws of Hakkon, als die gebieden uit het originele spel wat meer in elkaar hadden gezeten als de Frostback Basin, dan zou ik al wat positiever geweest zijn. Het verhaal is niet de trekpleister, maar er wordt wel best interessante lore toegevoegd, plus leuk en afwisselend leveldesign. Jammer genoeg weinig nieuwe banter. En ik had persoonlijk wat pech met m'n mages, want...Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:41 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.
SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen.
Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).
Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 28-03-2015 11:56:12 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.
En nee, je kunt niet echt de vergelijking trekken tussen deze dlc en dlc van Origins of ME. Je krijgt een nieuw gebied, met naar mijn mening wat meer inhoud dan welk gebied in Inquisition dan ook. Je zou het qua structuur misschien een beetje kunnen vergelijken met Warden's Peak: het heeft in principe niet echt een verhaal, maar je krijgt wel interessante achtergrondinfo. En dat gaat bij JoH een stuk verder dan WP.SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hintsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen.
Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.Cool, bedankt voor de uitgebreide beschrijving!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).
Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOXquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef Tijn het volgende:
Ik kan de DLC helemaal niet vinden op mn PS4?
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOX
Dat is juist het enige interessante aan dat gebied.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.
Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Tijn het volgende:
Nou, lekker "leuk". Ik vind de bergen in de Hinterlands al irritante obstakels
Ja tuurlijk, wie niet?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.
Ik geef je een maand.quote:Op maandag 30 maart 2015 01:53 schreef Tijn het volgende:
En uitgespeeld.
Nu raak ik de game waarschijnlijk maanden, zo niet jaren niet meer aan
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Tijn het volgende:
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelen
Wat denk je van The Hissing Wastesquote:Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.
Dan liever de Hissing Wastes, daar loop je gewoon overal in een rechte lijn naartoe
Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlandsquote:
Ik moet zeggen, the Hinterlands was een prachtig en boeiend gebied maar daarna vielen de meeste een beetje tegen. Sommige waren wel erg tof, maar Hissing Wastes is dan weer een drama....quote:Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlands
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |