abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:50:24 #201
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151053023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:40 schreef HansvanOchten het volgende:

enige minpunten is zijn mijn ogen dat er iets meer focus op het verhaal kan zijn.
Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
pi_151054053
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.

Maar ja eigenlijk moet je die games ook niet gaan vergelijken. Ik deed dat ook eerst, maar dat heeft totaal geen zin. Bioware maakt echt verhalende RPG's, maar Bethesda die geeft je gewoon meteen een complete open wereld waar je je ding kan doen. Daar gaat het niet echt om het verhaal ofzo.
pi_151054518
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

Vergeleken met bv Skyrim vind ik het verhaal in Dragon Age: Inquisition vele malen interessanter en ook beter verteld.
Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.
Built for Speed
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:20:21 #204
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151056350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Verhaal zeker en companions zijn ook beter, maar ik blijf de combat en echte open wereld van Skyrim (van Bethesda games) veel leuker vinden.

Maar ja eigenlijk moet je die games ook niet gaan vergelijken. Ik deed dat ook eerst, maar dat heeft totaal geen zin. Bioware maakt echt verhalende RPG's, maar Bethesda die geeft je gewoon meteen een complete open wereld waar je je ding kan doen. Daar gaat het niet echt om het verhaal ofzo.
Ik speel games vooral voor het verhaal. Ik zie wel dat het tof is dat de wereld van Skyrim veel meer "echt" werkt dan die van Dragon Age, maar dat kan me eigenlijk weinig schelen. Daarom vind ik over het algemeen de RPGs van Bioware leuker dan die van Bethesda.

Je hebt gelijk dat je er verder niet zoveel mee opschiet om games te vergelijken, maar in het geval van DA:I en Skyrim is er zoveel overlap dat het wel logisch is om ze naast elkaar te leggen, toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 13:33 schreef HansvanOchten het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar bijvoorbeeld die woestijn achtige zone waarin je de deuren met shards kan openen heeft totaal geen link met het verhaal als zone ook geen verhaal binnen de zone zelf.
Ik ben daar nauwelijks geweest eerlijk gezegd, wat misschien veel zegt :P Ik zoek steeds plekken en acties op waar het voor mijn gevoel om draait op dat moment. Daardoor vind ik het steeds interessant om te spelen. Plekken of quests die voor mijn gevoel geen aansluiting bij de rest hebben, laat ik gewoon links liggen.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:09:16 #205
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151103718
Wat betreft Jaws of Hakkon, als die gebieden uit het originele spel wat meer in elkaar hadden gezeten als de Frostback Basin, dan zou ik al wat positiever geweest zijn. Het verhaal is niet de trekpleister, maar er wordt wel best interessante lore toegevoegd, plus leuk en afwisselend leveldesign. Jammer genoeg weinig nieuwe banter. En ik had persoonlijk wat pech met m'n mages, want...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 09:41:44 #206
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151118668
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:09 schreef The_Substitute het volgende:
Wat betreft Jaws of Hakkon, als die gebieden uit het originele spel wat meer in elkaar hadden gezeten als de Frostback Basin, dan zou ik al wat positiever geweest zijn. Het verhaal is niet de trekpleister, maar er wordt wel best interessante lore toegevoegd, plus leuk en afwisselend leveldesign. Jammer genoeg weinig nieuwe banter. En ik had persoonlijk wat pech met m'n mages, want...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén nieuw gebied voor ¤15,- klinkt op zichzelf karig, maar als je alles doet ben je wel weer even bezig. Al met al een best onderhoudende dlc.
Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:43:34 #207
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151121428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:41 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe lang ben je bezig geweest met de dlc? En kun je qua type dlc (kwaliteit) een vergelijking trekken met DLC uit bijv. Origins of Mass effect? Ik koop normaliter namelijk altijd alle dlc van Bioware games (verhalende dlc i.i.g.) maar bij deze twijfel ik echt.
Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.

En nee, je kunt niet echt de vergelijking trekken tussen deze dlc en dlc van Origins of ME. Je krijgt een nieuw gebied, met naar mijn mening wat meer inhoud dan welk gebied in Inquisition dan ook. Je zou het qua structuur misschien een beetje kunnen vergelijken met Warden's Peak: het heeft in principe niet echt een verhaal, maar je krijgt wel interessante achtergrondinfo. En dat gaat bij JoH een stuk verder dan WP.
SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hints
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen :r.

Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).

Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 28-03-2015 11:56:12 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:15:06 #208
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151122119
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:43 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een uur of tien, denk ik, niet echt bijgehouden. Wel alles proberen te doen. Op Hard.

En nee, je kunt niet echt de vergelijking trekken tussen deze dlc en dlc van Origins of ME. Je krijgt een nieuw gebied, met naar mijn mening wat meer inhoud dan welk gebied in Inquisition dan ook. Je zou het qua structuur misschien een beetje kunnen vergelijken met Warden's Peak: het heeft in principe niet echt een verhaal, maar je krijgt wel interessante achtergrondinfo. En dat gaat bij JoH een stuk verder dan WP.
SPOILER: geen uitgebreide spoilers, maar hints
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dingen waar ik me aan ergerde, waren dingen die ook in het originele spel zaten: weinig tot geen keuzes, behalve omtrent wat nieuwe agents, de rewards wat betreft armor en wapens zijn ook weer grotendeels nutteloos, aangezien wat je zelf kunt maken beter is, plus het constante respawnen :r.

Qua gameplay is het wel goed gedaan. Het is echt bedoeld voor high level-characters.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ijs-thema waar ik 't over had, wordt op 't eind ook bij de gameplay betrokken, wat erg welkom was (dat soort dingen mogen ze vaker doen).

Dus hoe ik deze dlc zou omschrijven, is 'meer van 't zelfde, maar net wat beter'.
Cool, bedankt voor de uitgebreide beschrijving! ^O^
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:34:11 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151122645
Ik kan de DLC helemaal niet vinden op mn PS4? :?
pi_151122700
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:34 schreef Tijn het volgende:
Ik kan de DLC helemaal niet vinden op mn PS4? :?
En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOX
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 28 maart 2015 @ 13:14:10 #211
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151123824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En daarmee heb je je eigen vraag al beantwoord... het is een timed exclusive voor PC/XBOX
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelen :)
  zaterdag 28 maart 2015 @ 14:28:08 #212
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151125505
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.

Dan liever de Hissing Wastes, daar loop je gewoon overal in een rechte lijn naartoe O+
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:23:12 #213
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151126489
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.
Dat is juist het enige interessante aan dat gebied. :') (Solasan daargelaten.) In combinatie met de hoogteverschillen en het springen creëerde het een leuk platform-effect. Wat het tenminste nog een beetje leuk maakte om er rond te lopen.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 16:32:21 #214
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151128043
Nou, lekker "leuk". Ik vind de bergen in de Hinterlands al irritante obstakels :P
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:41:23 #215
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151129735
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:32 schreef Tijn het volgende:
Nou, lekker "leuk". Ik vind de bergen in de Hinterlands al irritante obstakels :P
Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 28 maart 2015 @ 17:54:53 #216
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151130076
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:41 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Je bent al blij dat er meerdere fasttravel punten binnen Skyhold zijn.
Ja tuurlijk, wie niet? :7
  zondag 29 maart 2015 @ 16:20:49 #217
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151158480
Wtf, mn game crasht tijdens de cutscene voor het einde :')
  maandag 30 maart 2015 @ 01:53:03 #218
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151180052
En uitgespeeld.

Nu raak ik de game waarschijnlijk maanden, zo niet jaren niet meer aan :+
  maandag 30 maart 2015 @ 07:56:49 #219
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151181024
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2015 01:53 schreef Tijn het volgende:
En uitgespeeld.

Nu raak ik de game waarschijnlijk maanden, zo niet jaren niet meer aan :+
Ik geef je een maand.
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:14 schreef Tijn het volgende:
Ah... Nou ja, dan heb ik een reden om 'm nog eens uit te spelen :)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_151181143
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 14:28 schreef Tijn het volgende:
Wat is die Forbidden Oasis toch een waardeloze area. Fucking doolhof, ik kan de weg naar de laatste rift niet eens vinden.

Dan liever de Hissing Wastes, daar loop je gewoon overal in een rechte lijn naartoe O+
Wat denk je van The Hissing Wastes :')
  maandag 30 maart 2015 @ 09:02:08 #221
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151181502
Gisteren uit pure verveling nog maar eens opnieuw opgestart, was effectief toch alweer 2 maanden geleden dat ik de laatste run gedaan heb. Deze keer met Dalish dual wield rogue,op nightmare. So far so good, lekker rustig aan. Met een beetje geluk kan ik het net rekken tot de release van GTA 5.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:04:11 #222
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_151182411
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat denk je van The Hissing Wastes :')
Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlands
Half bezopen is weggegooid geld.
  maandag 30 maart 2015 @ 10:38:52 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151183174
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 10:04 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Hissing Wastes is echt iets te groot. Er is ook geen zak te zien, dat maakt het erg saai i.t.t. bijvoorbeeld de Hinterlands
Ik moet zeggen, the Hinterlands was een prachtig en boeiend gebied maar daarna vielen de meeste een beetje tegen. Sommige waren wel erg tof, maar Hissing Wastes is dan weer een drama....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 30 maart 2015 @ 10:56:29 #224
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151183517
Ik vond de Hissing Wastes juist prima, enorme panarama views als je net over zo'n hoge duin heen komt, erg nice voor de afwisseling. En er is zeker genoeg te doen, het ligt alleen net wat verder uit elkaar en dat heeft ook zijn voordelen. Het is bijvoorbeeld de enige area waar ik ook echt een mount gebruik, in de rest van de omgevingen heeft dat gewoon geen enkel nut.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  maandag 30 maart 2015 @ 12:09:44 #225
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_151185131
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 08:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat denk je van The Hissing Wastes :')
Die berg en die canyon zijn een beetje irritant, verder vind ik 'm wel relaxed B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')