abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2015 @ 03:10:15 #251
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_152200999
Nice *O*. Nu nog die uitbreiding voor de PS3 graag :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_152348106
Main story laatst als Human Male Warrior uitgespeeld. Vond het wel geinig maar achteraf spijt dat ik niet als Dwarf was begonnen (is mijn favoriete fantasy ras :P ) dus nu alsnog als een Dwarf Male Rogue begonnen. Ik ga nu ook meer sidequests doen. Vind het wel echt een tof spel, heeft zelfs mijn voorkeur boven Skyrim denk ik.

Ik heb overigens voorgangers van Inquisition niet gespeeld dus ik had wat moeite met in het verhaal komen en alles te begijpen. Nu wel spijt dat ik destijds die games nooit gespeeld heb. Had een tijd terug Origins gratis op Origin gekregen maar die heb ik maar 5 minuten gespeeld.
pi_152348440
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef Romanus het volgende:
Main story laatst als Human Male Warrior uitgespeeld. Vond het wel geinig maar achteraf spijt dat ik niet als Dwarf was begonnen (is mijn favoriete fantasy ras :P ) dus nu alsnog als een Dwarf Male Rogue begonnen. Ik ga nu ook meer sidequests doen. Vind het wel echt een tof spel, heeft zelfs mijn voorkeur boven Skyrim denk ik.
Skyrim vond ik persoonlijk toch leuker om te spelen. Maar ik vind sowieso games met een echte open wereld en de combat systeem van Bethesda (Fallout en The Elder Scrolls) al veel leuker.

Dragon Age en eigenlijk ook The Witcher zijn toch meer verhalende RPG's met niet echt een open wereld. Daar draait het echt om het verhaal, maar in Fallout of The Elder Scrolls is het jezelf verliezen in een super grote wereld en zelf een beetje je verhaal verzinnen. Zelf een character maken en helemaal je eigen ding doen.

Ik vond Dragon Age wel leuk hoor, maar na 1 keer de main quest gespeeld te hebben was ik er ook wel meteen klaar mee.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:55:10 #254
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155116058

Komt vandaag uit.

De Deep Roads lijken weer de Deep Roads uit Origins. Krijg toch wel zin er in.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:04:15 #255
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_155237195
Zijn er mensen die hier nog DA spelen? Ben er gisteren mee begonnen :P
Vervelende stoepboer!
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:45:51 #256
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155238108
Net The Descent uitgespeeld.

Lijkt wel of ze alle interessantere lore en verhalende elementen hebben bewaard voor de uitbreidingen.

SPOILER: hint, geen spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:43:00 #257
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_155933513

Binnen een maand, wéér een nieuwe dlc. En weer ¤15,-.
  dinsdag 8 september 2015 @ 21:56:51 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155933982
Dragon Age inquisition is het spel dat ik het minst heb gespeeld op de PS4. De gameplay is net een MMO alleen dan single player, bij wijze van. Trekt me niet zo heel erg aan :@
  Eindredactie Games maandag 14 september 2015 @ 15:46:59 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156080318
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:43 schreef The_Substitute het volgende:

Binnen een maand, wéér een nieuwe dlc. En weer ¤15,-.
Inclusief onsubtiele hints naar deel 4, voor zover dat in de core game nog niet duidelijk was.

Hints naar sequel in Dragon Age: Inquisition-DLC
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156080435
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2015 21:56 schreef RickoKun het volgende:
Dragon Age inquisition is het spel dat ik het minst heb gespeeld op de PS4. De gameplay is net een MMO alleen dan single player, bij wijze van. Trekt me niet zo heel erg aan :@
Klopt helemaal. Ik had op een gegeven moment een beetje het gevoel dat ik WoW aan het spelen was.

Desalniettemin geen slechte game verder, maar het lukt me echt niet om het uit te spelen. Op een gegeven moment is het gewoon saai. Ben wel bijna bij het einde gekomen denk ik maar toen had ik het ook weer gezien :P

Misschien als alle dlc er is na een flinke prijsdaling dat ik het nog eens probeer.
Conscience do cost.
  maandag 14 september 2015 @ 16:06:11 #261
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156080849
Ik snap die klacht wel, sommige gebieden zijn ook gewoon crap. Maar er zit wat mij betreft veel meer exploration in dan de gemiddelde MMO, dat maakt het wel leuk. Je stuit vrij vaak op onverwachte dingen.
  maandag 14 september 2015 @ 16:20:42 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156081286
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap die klacht wel, sommige gebieden zijn ook gewoon crap. Maar er zit wat mij betreft veel meer exploration in dan de gemiddelde MMO, dat maakt het wel leuk. Je stuit vrij vaak op onverwachte dingen.
Ja maar ik vind dat Bioware zich wel wat meer mag focussen op het maken van echte quests. Alleen in in DA:O zitten zoveel fetch quests en het hoofdverhaal mist gewoon teveel grote beslissingen.

In mass effect kwamen ze nog met de fetch quests weg omdat je echt je schip upgrade (waardoor weer iemand overleeft etc.) maar in DA:O heeft het totaal geen doel.

MAW, het heeft totaal geen zin om sidequests te doen.

Edit- Het voelt gewoon niets toevoegend als je 200 power hebt, en een vrouw tegenkomt waarvan de man is overleden en ze de ring kwijt is door bandits, reward; 1 power ofzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_156635823
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja maar ik vind dat Bioware zich wel wat meer mag focussen op het maken van echte quests. Alleen in in DA:O zitten zoveel fetch quests en het hoofdverhaal mist gewoon teveel grote beslissingen.

In mass effect kwamen ze nog met de fetch quests weg omdat je echt je schip upgrade (waardoor weer iemand overleeft etc.) maar in DA:O heeft het totaal geen doel.

Edit- Het voelt gewoon niets toevoegend als je 200 power hebt, en een vrouw tegenkomt waarvan de man is overleden en ze de ring kwijt is door bandits, reward; 1 power ofzo.

Ben het hier wel mee eens. Bij Origins was de sterke kant dat je bij sidequest nog echt gevolgen had, ook al zijn ze klein. Bijvoorbeeld Redcliff helpen of niet, werewolfs of elfs, ect.

Ik heb daar 3 playthroughs gedaan, die echt wel anders aanvoelden. Zo was ik een egoistische maar charmante human noble, die elke kans voor macht aangreep (en zonder pardon mensen liet vallen als dat iets beter opleverde, arme Allister). Een human mage, type goodguy, die voor meer rechten voor mages streed. En een Dwarven commoner, absoluut ruthless en kan niet tegen gezeur (Sten en morrigan mochten hem wel :)), maar had een zwakke plek voor de onderdrukte commoners zoals de mages en de city elfs / dalish

Inquisition heb ik nu 1 keer uitgespeeld, maar een replay vind ik moeilijk. Ik heb het eerste gedeelte tot skyhold nu wel 10 keer gespeeld met andere rassen / achtergronden / en eigen backstory. Toch zijn de verschillen zo klein! Je bent gewoon een generic held. "Slecht" zijn is super lastig en het effect is vaak dat hoogstens iemand beledigd.

overigens een tip voor mensen die opnieuw beginnen: In skyhold heb je op je slaapkamer een wardrobe waar je iets anders aan kan doen dan je pyama. En als je deze save gebruikt dan kan je met de golden nug al vanaf haven alle scematics hebben. Dat scheelt weer farmen!
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:17:45 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156655991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:47 schreef pandoradoos het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens. Bij Origins was de sterke kant dat je bij sidequest nog echt gevolgen had, ook al zijn ze klein. Bijvoorbeeld Redcliff helpen of niet, werewolfs of elfs, ect.

Ik heb daar 3 playthroughs gedaan, die echt wel anders aanvoelden. Zo was ik een egoistische maar charmante human noble, die elke kans voor macht aangreep (en zonder pardon mensen liet vallen als dat iets beter opleverde, arme Allister). Een human mage, type goodguy, die voor meer rechten voor mages streed. En een Dwarven commoner, absoluut ruthless en kan niet tegen gezeur (Sten en morrigan mochten hem wel :)), maar had een zwakke plek voor de onderdrukte commoners zoals de mages en de city elfs / dalish

Inquisition heb ik nu 1 keer uitgespeeld, maar een replay vind ik moeilijk. Ik heb het eerste gedeelte tot skyhold nu wel 10 keer gespeeld met andere rassen / achtergronden / en eigen backstory. Toch zijn de verschillen zo klein! Je bent gewoon een generic held. "Slecht" zijn is super lastig en het effect is vaak dat hoogstens iemand beledigd.

overigens een tip voor mensen die opnieuw beginnen: In skyhold heb je op je slaapkamer een wardrobe waar je iets anders aan kan doen dan je pyama. En als je deze save gebruikt dan kan je met de golden nug al vanaf haven alle scematics hebben. Dat scheelt weer farmen!
En in Inquisition begin je natuurlijk niet als "nobody". Je bent vanaf hoofdstuk 1 de held die fade rifts sluit, en de enige die de wereld kan redden.

Het mist het element dat je hoofdpersoon zich opwerkt, belangrijke keuzes neemt over de spelwereld en een weerslag heeft op het verhaal. De tientallen quests waarbij je materiaal x moet halen voor 1 power en een royal elfrootje, tjah... Wat heb je eraan?

Het voelt gewoon net niet allemaal voor zo'n hooggewaardeerde game.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:24:34 #265
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156656318
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dan doe je die quest toch niet? Ik snap dat probleem niet. Beter te veel quests dan te weinig.

Wat doe je ook met 200 power? De bedoeling van die sidequests is juist om power te verzamelen om verder te gaan met het grote verhaal. Verder heb je genoeg keuze uit sidequests die wel gewoon goed opgebouwd zijn. De shards, heel Crestwood, de Samson quests (als je die kant op gaat). Het voelt een beetje als klagen om niets.
pi_156656537
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En in Inquisition begin je natuurlijk niet als "nobody". Je bent vanaf hoofdstuk 1 de held die fade rifts sluit, en de enige die de wereld kan redden.
Je bent eigenlijk gewoon een goedkope Shepard-kloon :P
Conscience do cost.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:30:40 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156656574
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dan doe je die quest toch niet? Ik snap dat probleem niet. Beter te veel quests dan te weinig.

Wat doe je ook met 200 power? De bedoeling van die sidequests is juist om power te verzamelen om verder te gaan met het grote verhaal. Verder heb je genoeg keuze uit sidequests die wel gewoon goed opgebouwd zijn. De shards, heel Crestwood, de Samson quests (als je die kant op gaat). Het voelt een beetje als klagen om niets.
En dan komen met de shards, belachelijke aantal % aan elementen resistance, daar staat de moeite die je erin steekt totaal niet waardig tegenover. "heel Crestwoord".

Crestwoord komt nog het dichtste bij hoe ik het spel verwacht. Maar waarom kun je Crestwoord niet de kolere laten krijgen? Bijv?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:31:07 #268
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156656609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:29 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk gewoon een goedkope Shepard-kloon :P
Nouja Shepard begint wel als nobody in ieder geval :P
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:35:49 #269
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156656818
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En dan komen met de shards, belachelijke aantal % aan elementen resistance, daar staat de moeite die je erin steekt totaal niet waardig tegenover. "heel Crestwoord".

Crestwoord komt nog het dichtste bij hoe ik het spel verwacht. Maar waarom kun je Crestwoord niet de kolere laten krijgen? Bijv?
Kan toch? Gewoon onder water laten staan. Ik denk dat je ergens naar zoekt dat niet bestaat. En daar over klaagt.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:40:23 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156657023
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Kan toch? Gewoon onder water laten staan. Ik denk dat je ergens naar zoekt dat niet bestaat. En daar over klaagt.
Het is gewoon een oppervlakkige game helaas.

Je kunt het onder water laten staan maar dan mis je gewoon content, je hebt geen actieve keuze.

En dan maar de opmerking over de fetching van de shards en daar een baggerbeloning voor terugkrijgen, overslaan?

Je keuzes hebben feitelijk invloed op 1 ding en dat is dis/approval.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:51:18 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156657493
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is gewoon een oppervlakkige game helaas.

Je kunt het onder water laten staan maar dan mis je gewoon content, je hebt geen actieve keuze.

En dan maar de opmerking over de fetching van de shards en daar een baggerbeloning voor terugkrijgen, overslaan?

Je keuzes hebben feitelijk invloed op 1 ding en dat is dis/approval.
Het gaat toch ook helemaal niet om de beloning an sich? Het gaat om het ontdekken van de (rijke) wereld. Dat is allesbehalve oppervlakkig. Lees je wel eens waar de quests over gaan? Let je wel op tijdens gesprekken?

Sowieso is het raar om een 'actieve keuze' te verwachten, dat wordt nergens geimpliceerd?

Nogmaals je zoekt naar dingen die er niet zijn. Dat is nogal makkelijk klagen. Bovendien verander je van standpunt elke post. Je kunt het beter over de schizofrene combat hebben als je zo nodig wil zeuren.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:57:40 #272
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_156657699
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat toch ook helemaal niet om de beloning an sich? Het gaat om het ontdekken van de (rijke) wereld. Dat is allesbehalve oppervlakkig. Lees je wel eens waar de quests over gaan? Let je wel op tijdens gesprekken?

Sowieso is het raar om een 'actieve keuze' te verwachten, dat wordt nergens geimpliceerd?

Nogmaals je zoekt naar dingen die er niet zijn. Dat is nogal makkelijk klagen. Bovendien verander je van standpunt elke post. Je kunt het beter over de schizofrene combat hebben als je zo nodig wil zeuren.
Ik wil niet zeuren, ik heb gewoon een mening over het spel die jou duidelijk niet aanstaat :P

Neem bijvoorbeeld Mass effect, dat heeft Bioware gewoon veel en veel sterker uitgewerkt.

De dynamiek in de crew, de combat, je zwaarwichtige keuzes in de spelwereld.
pi_156690113
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat als je wilt roleplayen er ook een keuze moet zijn om iets niet te willen doen ipv iets niet doen.

Als een dorpje in crestwood je om hulp vraagt, moet daar een optie bij staan in de trant van: Zoek het lekker uit, ik ben hier voor iets anders. Dat was bijvoorbeeld het geval bij origins bij de missie voor een dorpsmilitie van Redcliff te mobilizeren. Reacties daarop, maken het spel weer echter. Als je crestwood nu weigert door het te negeren is het voor de rest van de wereld alsof je nooit om hulp bent gevraagd.

Dit zat er overigens ook in: Kijk voor de grap maar eens naar 4:55 min wat er met crestwood was gebeurt.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 00:34:09 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_156867303
Na de laatste update kan ik niet meer spelen omdat ik een error krijg van Origin. Kan geen verbinding maken.

Godverdomme ik will gewoon offline spelen. Wat is dit voor crap :').
  donderdag 4 februari 2016 @ 06:56:00 #275
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_159642499
Eindelijk Trespasser uitgespeeld. Wat een DLC _O_. Geld meer dan waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')