Wat zit jij te haten de hele tijd zeg. Hartstikke leuk nummer dit.quote:
Notitiefunctie in je telefoon....quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja pffff, dan moet ik opstaan enzulks
Mad?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zit jij te haten de hele tijd zeg. Hartstikke leuk nummer dit.
Ik heb ook een verteerde Sony gehadquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had zo'n echte Sony met een koptelefoon met oranje schuim dat compleet verteerde
Ik vraag het je volgend jaar weer...quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja pffff, dan moet ik opstaan enzulks
Ja heel erg, elk nummer dat ik leuk vind zit jij af te kraken.quote:
Daar lees ik toch nooitquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Notitiefunctie in je telefoon....
Misschien heb je dan een excentrieke smaak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja heel erg, elk nummer dat ik leuk vind zit jij af te kraken.
Ohnoesquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vraag het je volgend jaar weer...
Ik heb een hele brede smaak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien heb je dan een excentrieke smaak.
Ik wel. Van Sony en ik had van die 120 minuten bandjes... speciaal gekocht om het Nelson Mandela concert op te nemen... dat waren nog eens tijdenquote:
Ik had het eerste album van de Backstreet Boys op een bandje. Helemaal grijsgedraaidquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Cee het volgende:
Ik had een oude blauwe walkman waar ik m'n Best of Cliff Richard-bandje () en later m'n Best of Queen Part I and II bandjes op grijs draaide.
Daarna won ik er een op Radio 3. Die had auto reverse en preset-knopjes voor de radio.
Oei leuk, ga ik even bekijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6106-openingsbeelden-top-2000.html
Compilatiefilmpje van gisteren, inclusief het dansen op de tafels afgelopen nacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |