nu is KSC bejaardenspeedquote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt niet te volgen toen maar iets van mn eigen leeftijd gezocht
quote:Op zondag 28 december 2014 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat herinner ik me nog, dat je dat gisteren al zei ... Wow mn geheugen
Die jonkies daar worden ook ouder en kijgen andere dingen aan hun hooofd.. Bossie komt hier trouwens regelmatig buurten ..quote:
het ligt aan het gemis van spammers, als iemand als Essnhills weer even d'r bui heeft gaat het gelijk hard. In 2010-2012 had je ook opperspamemrs als Stuart en Rocknijntjequote:Op zondag 28 december 2014 01:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jonkies daar worden ook ouder en kijgen andere dingen aan hun hooofd.. Bossie komt hier trouwens regelmatig buurten ..
Niet dat we daar echt over oordelen hoor.. Mijn wil is wet werkt hier niet .... Als je je op je gemak voelt met ons kun je altijd hier posten ... Maar OK dat is ook een verklaring die nergens opslaat... Dat voel je zelf wel aan mag ik aannemen ..quote:
Stuart was snel weer weg hier. moest ie halve dag wachten op reply.quote:Op zondag 28 december 2014 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het ligt aan het gemis van spammers, als iemand als Essnhills weer even d'r bui heeft gaat het gelijk hard. In 2010-2012 had je ook opperspamemrs als Stuart en Rocknijntje
STel je voor moeten we MM ook verwijderenquote:Op zondag 28 december 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
ff rekenen...2014-1966= oud genoeg.
Welkom!
Dat kwam zn postcounts niet te goede... MEN is daar redelijk handig voorquote:Op zondag 28 december 2014 01:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Stuart was snel weer weg hier. moest ie halve dag wachten op reply.
nog 2 jaar dan mag ik in 50+quote:Op zondag 28 december 2014 01:31 schreef golfer het volgende:
ff rekenen...2014-1966= oud genoeg.
Welkom!
bestaat dat?quote:Op zondag 28 december 2014 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar komen we nooit volgens mij... Alleen tong waarschijnlijk
huh? dit is toch ook een SC?quote:Op zondag 28 december 2014 01:37 schreef sig000 het volgende:
Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten zo'n SC, maak de UTO versie ook weleens onveilig.
Dat tong er ooit iets over hebben lopen roepen.. Maar een apart forum is het niet en in 40+ vind ik iets voor 60+ dat is hetquote:
ahhhh ik snapquote:Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, lig er niet wakker van als het ineens wat druk is.
sigooo post daar waar er geluisterd wordt naar zn muziek ... EN dat doet ie meestal hier of soms ook bij UTO SC ,... Waar ik las dat iemand zn muziekjes miste...quote:
Jij trekt toch je eigen lijn ...quote:Op zondag 28 december 2014 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, lig er niet wakker van als het ineens wat druk is.
Is er toch nog iemand die ze luistert.quote:Op zondag 28 december 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
sigooo post daar waar er geluisterd wordt naar zn muziek ... EN dat doet ie meestal hier of soms ook bij UTO SC ,... Waar ik las dat iemand zn muziekjes miste...
Vandaag weer geniaalquote:Op zondag 28 december 2014 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarnaast hebben we hier al een hele speciale spammer die niet te volgen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |