abonnement Unibet Coolblue
pi_427950
Hoewel ik het jammer vind dat ed eruit ligt , omdat hij er levendigheid in bracht , wil ik toch even kwijt dat ik denk dat zijn woorden hier een beetje te serieus genomen worden.
Alle beelden die ik namelijk van ed gezien heb , versterkte me in mijn mening dat ed aan een ziekelijke hang naar aandacht heeft die al zijn "acties" verklaren.
In alle onzinverhalen die ik hem zien ophangen tegen zijn medebewoners zag ik dat hij alleen aandacht wilde , maakte hem niet uit of dit nu positief of negatief was.
De hele actie van hem en zijn "speech" hebben me erg doen lachen (hoewel ik zijn actie in een adem noemen met grootheden die echt wat gepresteert hebben wel heel ontoepasselijk vond ) en kon ik ook totaal niet serieus nemen , en ook hierin zag ik weer een een schreeuw om aandacht.
quote:
Op 29 oktober 2000 12:49 schreef _Eggman_ het volgende:
Inderdaad! Hoe haalt die Ed het in z'n hoofd om een gesprek te beginnen dat boven het nivo van "ik zit hier voor de uitdaging" of "ik vind het moeilijk om te nomineren" gaat!


Nou ik vind het "ik vind het moeilijk om te nomineren" toch wel van het zelfde niveau als "ik vind de nominatie oneerlijk".
quote:
Op 29 oktober 2000 16:23 schreef Isabeau het volgende:
Er zijn altijd mensen die de manier waarop iemand iets brengt belangrijker vinden dan de inhoud van de boodschap. Ik ken iemand die expres in verslagen een paar spelfouten zette om de aandacht van de inhoud af te leiden.
En het werkte.

Ed, als je hier ooit leest: ik vind je boodschap heel moedig en ik hoop dat er mensen zijn die er wat aan hebben. Het was duidelijk uit je hart gesproken!


Ik vond zijn boodschap erg slap en niet uit zijn hart komen , ik heb hem namelijk niet van begin af aan gehoord over zijn problemen met nominatie-regels , dat kwam alleen toen hij al genomineerd was.
En om hier nou een soort sociaal maatschapelijk statement van te maken , daar zag ik een belachelijke poging in om zich op te werpen als een soort van martelaar ( niet gestorven voor de goede zaak , maar het BBhuis uit voor de goede zaak ) voor alle onrecht.
En die flauwekul van als ook maar 1 persoon mij begrijpt is mijn actie geslaagt ( als ik hier zo op het forum kijk hebben meerdere mensen hem begrepen ), het toeter , bel en steek je duim op verhaal , daar zag ik dus een oproep in , aan alle nederlanders om HEM wat aandacht te geven (ziekelijke hang naar aandacht dus). Hij had natuurlijk gehoopt dat het vol zou staan met ed-aanhangers toen hij eruitging , ik dacht dan ook dat de teleurstelling in zijn ogen zag staan toen "alleen" zijn (pas bevallen) vrouw en (pasgeboren) kind(eren) plus een vriend er stonden.
Wel lachen hoe hij die presenteertruus omhelsde en bedankte voor haar komst , volgens mij hoopte hij dat zij degene was hij op hoopte (als ook maar een persoon mij begrijpt is mijn actie geslaagt red.)


PC eend
--------------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 30-10-2000 02:28]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 30 oktober 2000 @ 05:24:30 #27
5955 Miracle
Been there, done that
pi_427963
Je was vast net onder water eten aan 't zoeken. De boodschap was dus Niet dat de nominatie regels niet eerlijk waren.
Het ging er om dat als je ergens oneerlijkheid meemaakte je als je de kans krijgt er iets aan moet doen.
Sowieso worden er hier weer veel te veel kromme redeneringen gebruikt. Je denkt toch niet dat Voo (La Tonnenkreek en Beau) zijn actie alleen om de kijkcijfers begrijpt. In dat geval zou er waarschijnlijk ook niets met de spelregels gebeuren, en let op, dat gaat zeker gebeuren als er ooit nog een nieuweling inkomt.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_428115
Tja, die toespraak... het was wel wat pathetisch he. Maar volgens mij (of ben ik nu bevooroordeeld?) bedoelde hij meer dat je verzetten tegen de regels op allerlei levels kan, en hij noemde wat beroemde voorbeelden, waardoor hij geinspireerd was, of waar hij zich aan vastklampte de laatste 2 dagen. Want het moet idd ERG moeilijk zijn geweest, om nog te blijven tussen een groepje dat je liever meteen ziet vertrekken. NOG moeilijker dan de binnenkomst, als je je plekje nog moet vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 30-10-2000 10:26]

  maandag 30 oktober 2000 @ 16:56:23 #29
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_428924
Ed in BB, leuke tv maar dan is ook alles gezegd. Deze pseudo-intellectueel is gewoon een beetje verward. Al het onrecht in de wereld verzameld in het BB-huis!
Nederland verliest de halve finale voetbal tijdens EK, iedereen is er ziek van, maar gelukkig nuchterheid: hé, tis maar een spelletje. EN DAT IS HET!!!!!!!
Verrassend lekker!
pi_428932
Tja, vrijwillig aan een spel mee doen dat een totalitair regime naspeelt, en dan gaan zeuren dat het niet eerlijk is....NATUURLIJK is het niet eerlijk
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  maandag 30 oktober 2000 @ 20:44:41 #31
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_429529
Who said life was fair?

Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje triest (en eng gelijk) dat hier een aantal mensen zijn die zomaar achter iemand aanlopen, maakt niet uit wie. Ik wil niet zo ver gaan als Ed met Adolf H. te vergelijken, maar dat 'Follow the leader'-gedoe is toch een beetje beangstigend.
Om een beetje offtopic te gaan (maar niet erg): Ik weet niet of iemand hier de film 'Imagine' over en van John Lennon gezien heeft, maar daar komt een stukje in voor waar één of andere verdwaasde fan in voor die Lennon als de grote leider was gaan zien. Hij was het landgoed van de Lennons binnengedrongen en ze lieten hem binnen om hem wat eten en drinken te geven. Tevergeefs probeert Lennon hem uit te leggen dat hij geen leider wil zijn en dat wat hij zingt en schrijft alleen op hem slaat, maar de jongen wil er niks van weten. Heel eng.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_429820
Dat stukje ken ik zowaar!
Maar ik heb hier nog niemand gezien die er van overtuigd is dat alles wat Ed zei over hem/haar ging.. (zoals de desbetreffende zieke fan)

Aan sommige posts te zien wel mensen genoeg die hem met plezier overhoop zouden schieten

  maandag 30 oktober 2000 @ 22:07:45 #33
5955 Miracle
Been there, done that
pi_429863
Lieve Jane, beetje relativeren mag wel hoor. Weet niet helemaal waar je heen wilt maar ik denk niet dan je je zorgen hoeft te maken dat Ed, BB zelf of wie dan ook hier volgelingen werft.

Het verschil van mening dat hier over een bewoner kan onstaan rusulteert vaak in ongezouten kritiek (lekker) en de passionele reacties hierop om de weegschaal toch in ieder geval weer in het midden te krijgen.

Het is aan ons zelf om de vergelijkingen die Ed in de DBK maakte m.b.t. enkele voormalige wereldleiders met een gevoel voor realiteit te interpreteren. Volgens mij lukt dat wel moet je opmerkingen in de richting van Follow the leader met een vette knipoog nemen.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:07:00 #34
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_430305
Accoord Miracle, ik wil ook niet overdrijven, maar ik vond sommigen hier op Fok! wel ver gaan in hun Ed-verering. Dat zijn aanwezigheid in het BB-huis voor lekkere tv zorgde staat buiten kijf, maar in sommige reacties werd Ed m.i. toch een beetje teveel afgeschilderd als een strijder tegen al het onrecht in deze wereld. Ging ook 'iets' te ver, vond ik.
Overigens, als je hem net bij B&vD heb gezien, kun je je die bewondering helemaal niet meer voorstellen. Helaas zat daar alleen nog maar een zielige figuur die alle realiteit uit het oog leek te hebben verloren.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_430314
quote:
Op 31 oktober 2000 00:07 schreef Jane het volgende:
Overigens, als je hem net bij B&vD heb gezien, kun je je die bewondering helemaal niet meer voorstellen. Helaas zat daar alleen nog maar een zielige figuur die alle realiteit uit het oog leek te hebben verloren.
Juist! Helemaal mee eens.
Maarre, toch zag ik wat duimen omhoog gaan in het publiek...
pi_436448
quote:
Op 30 oktober 2000 05:24 schreef Miracle het volgende:
Je was vast net onder water eten aan 't zoeken. De boodschap was dus Niet dat de nominatie regels niet eerlijk waren.
Het ging er om dat als je ergens oneerlijkheid meemaakte je als je de kans krijgt er iets aan moet doen.
Sowieso worden er hier weer veel te veel kromme redeneringen gebruikt. Je denkt toch niet dat Voo (La Tonnenkreek en Beau) zijn actie alleen om de kijkcijfers begrijpt. In dat geval zou er waarschijnlijk ook niets met de spelregels gebeuren, en let op, dat gaat zeker gebeuren als er ooit nog een nieuweling inkomt.
Ik snapte de boodschap wel , maar ik vond de aanleiding tot niet gepast en vond hem de figuur er ook niet voor om zo een boodschap te verkondigen. Ik zag hem meer als een flierefluitende vrijbuiter die zelf heel wat onrecht teweeg kan brengen

Ik denk dat de extra gratis publiciteit wel wel de hoofdreden was dat ze ed even hebben laten zitten.
Maar ik denk dat ze het met ed erover hebben gehad dat het voor de zittende bewoners wel makkelijk is om de nieuwe te nomineren.
En ik denk ook dat dit bij de redactie al eerder leefde dat het voor de nieuwkomers misschien te moeilijk is , sterker tonnekreek heeft dit zelf gezegt.
Ik denk dat ed wel in de wandelgangen gemerkt heeft dat dit speelde , ik denk dat dit de aanleiding danwel katalysator was voor zijn actie.

quote:
Op 31 oktober 2000 00:07 schreef Jane het volgende:
Accoord Miracle, ik wil ook niet overdrijven, maar ik vond sommigen hier op Fok! wel ver gaan in hun Ed-verering. Dat zijn aanwezigheid in het BB-huis voor lekkere tv zorgde staat buiten kijf, maar in sommige reacties werd Ed m.i. toch een beetje teveel afgeschilderd als een strijder tegen al het onrecht in deze wereld. Ging ook 'iets' te ver, vond ik.
Overigens, als je hem net bij B&vD heb gezien, kun je je die bewondering helemaal niet meer voorstellen. Helaas zat daar alleen nog maar een zielige figuur die alle realiteit uit het oog leek te hebben verloren.
juist jane dat bedoelde ik dus ook te zeggen , en wat betreft ed's optreden bij barend en van dorp , dat vond ik zo slecht nog niet , hij zat er erg onge-interesseert , was meer met zichzelf bezig , had af en toe een ongenuanceerde losse opmerking tussendoor , dus als B&VD ooit nog een invaller voor jantje mulder nodig hebben weten ze wie ze kunnen bellen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 2 november 2000 @ 02:46:44 #37
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_436457
quote:
Op 02 november 2000 02:35 schreef PC eend het volgende:
juist jane dat bedoelde ik dus ook te zeggen , en wat betreft ed's optreden bij barend en van dorp , dat vond ik zo slecht nog niet , hij zat er erg onge-interesseert , was meer met zichzelf bezig , had af en toe een ongenuanceerde losse opmerking tussendoor , dus als B&VD ooit nog een invaller voor jantje mulder nodig hebben weten ze wie ze kunnen bellen
Het antwoord van Ed zelf op de uitzending vind je in het topic 'Interview Ed' : even geen t.v. meer...
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 2 november 2000 @ 03:48:42 #38
5955 Miracle
Been there, done that
pi_436471
Komtie

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 02-11-2000 03:51]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
  donderdag 2 november 2000 @ 03:51:05 #39
5955 Miracle
Been there, done that
pi_436472
Zeggeh...PC eend Mijn reactie op jou eerste stukje kwam omdat ik het een nogal losse flodder vond waaruit ik niet helemaal vond blijken dat je begreep wat de boodschap uberhaupt was.

Maar ben ik nou gek of heb je nog 'es ff flink in de Edit-modus gezeten want het ziet er al weer een stuk onderbouwder uit zo.
Eerlijk zeggen he, want anders moet ik aan mezelf gaan twijfelen, en dat is nooit leuk

Voor wat betreft Ed, ik denk dat hij allang tevreden is als de mensen die zijn boodschap nodig hadden deze dmv zijn acties hebben gekregen. (of door zijn meditaties )
En zo moet je het ook maar zien denk ik, slaat het niet op jou, laat maar lekker waaien dan, en voor de (wellicht kleine) groep die er wel wat aan heeft mooi meegenomen.

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439092
quote:
Op 02 november 2000 03:51 schreef Miracle het volgende:
Zeggeh...PC eend Mijn reactie op jou eerste stukje kwam omdat ik het een nogal losse flodder vond waaruit ik niet helemaal vond blijken dat je begreep wat de boodschap uberhaupt was.

Maar ben ik nou gek of heb je nog 'es ff flink in de Edit-modus gezeten want het ziet er al weer een stuk onderbouwder uit zo.
Eerlijk zeggen he, want anders moet ik aan mezelf gaan twijfelen, en dat is nooit leuk


Miracle ik ben bang dat je dan maar eens moet gaan twijfelen aan je zelf (je komt er zelf mee)
Want dat bericht was al ge-edit voordat jij erop reageerde
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 3 november 2000 @ 04:03:54 #41
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439098
Miracle is inderdaad vol twijfel, snap er niets meer van nu, ik zou zweren dat het in eerste instantie een stukkie van vier, vijf regels was. Reageerde op een specifieke zin van je namelijk, dat niemand die boodschap begrepen had. Misschien de refresh knop gemist, topics doorelkaar gehaald, in ieder geval sloeg het niet op het stukje zoals het er nu staat. Inhoudelijk nog lekker steeds oneens .

[Dit bericht is gewijzigd door Miracle op 03-11-2000 04:14]

Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439101
Ik vind het ook wel goed zo , kan gebeuren als het internetten nachtwerk word he
niet meer twijfelen he
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 3 november 2000 @ 04:21:59 #43
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439103
Ha,ha, goed dat ik nog even kijk.
Probleem getackeld dunkt me, je laatste post reageert op een opmerking die ik al weg had geedit, (vind het wel goed zo), kon jij nog niet zien dus blijbaar terwijl de edit twee minuten eerder is dan jouw post. Anyway, zoiets zal het wel geweest zijn, misschien ook niet. Ja je weet het niet he. Weltrusten PC Eend
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_439116
Omdat jij "ik vind het wel goed zo" weg eddit
, ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat je het nog niet goed vind.
Ik wil even zeggen dat een verschil van een paar minuten toch wat anders is dan , een verschil van een paar uur (de tijd die er tussen mijn eerste post , waar jij op reageerde, en jouw reactie daarop zat dus).

Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat er heus geen figuur ben die een ongenuanceerde mening van een paar regels neerzet , die ik daarna dan ga editten met een 6x zo lange tekst waarbij ik de mening wel opeens fundeer.
En ik kreeg een beetje het idee dat jij wel die indruk van mij had.

Dit gaat bijna nergens meer over , maar ik voelde me daarop een beetje op aangevallen ...vandaar.
Dus ik vind het nu wel goed zo

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 3 november 2000 @ 12:38:43 #45
5955 Miracle
Been there, done that
pi_439659
Goed dat je niet zo'n figuur bent, was anders ook geen ramp geweest hoor. Maar inderdaad we kappen want ik weet niet eens meer waar het topic over gaat, ik gok zo dat dit er niks meer mee te maken heeft
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')