Ik snap wel dat het in de T2000 staat, maar zelf zou ik net nooit opzetten.quote:
* Diaan73 steekt vinger op!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
Wie heeft er allemaal naast het graf van Jim Morrison gestaan?
presentquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
al die hippieshit daaromheenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Doors, dat is nu ECHT lekker.
Ik heb een VBO diploma en ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan ook alleen voor slimme mensen
Het staat op Morrison Hotelquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Bos81 het volgende:
Waiting for the Sun, wat niet te vinden is op het gelijknamige album van dezelfde artiest.
Maar dit nummer is wel_O_
Beter dan die saaie meuk op de rest van de begraafplaatsquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al die hippieshit daaromheen
Oh dan wordt me een boel duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan ook alleen voor slimme mensen
Ik vind de bekende nummers van ze top maar dit soort dingen doen me weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Uccie het volgende:
The Doors heb ik ook nooit zo begrepen.
Kerst-album van The Baseballs heb ik veel gedraaid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind The Baseballs leuker dan dit.
Lang geleden, wist niet precies waar het was. Was ik eerst op het verkeerde kerkhof. Sta ik ineens bij het graf van Dalida. Mart Smeets was er niet overigens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
precies... rest deed doods aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Beter dan die saaie meuk op de rest van de begraafplaats
Check!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
Mart Smeets is dan ook nog niet dood.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lang geleden, wist niet precies waar het was. Was ik eerst op het verkeerde kerkhof. Sta ik ineens bij het graf van Dalida. Mart Smeets was er niet overigens.
Nope en zal ook niet snel gebeuren.ZOiets trekt me nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
Soms twijfel ik toch.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mart Smeets is dan ook nog niet dood.
Je kan blijven hopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mart Smeets is dan ook nog niet dood.
Doen hoor. Gewoon een paar daagjes rondsjouwen daar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben nog nooit in Parijs geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |