Ik dacht dat ik daarvoor ging, maar viel toch weer tegen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor laagterecord volgens mij.
Ja, gehoord! Ik was toen aan het hardlopen. Dat gaat overigens niet zo lekker op dat nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je vorige week bij SR Iron Sky niet voorbij horen komen?
Doen!!!!
Geef toe het klonk dubieus, zeker met bezigheden tussen "quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daarvoor ging, maar viel toch weer tegen?
Nee, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, gehoord! Ik was toen aan het hardlopen. Dat gaat overigens niet zo lekker op dat nummer.
*toegeeftquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geef toe het klonk dubieus, zeker met bezigheden tussen "
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:06 schreef D. het volgende:
[..]
*toegeeft
Maar het stond tussen " om het een bredere betekenis te geven
Oh ik had het meer over dit specifieke topic, ik heb het WK hier ook gepostquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Vergeleken met andere jaren heb ik dit jaar echt heel weinig gepost. Ik heb ook zo goed als niets gepost is SR-topic.
Moves not like Jagger.quote:
Voordeel is dat het alleen maar beter kanquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef Sked het volgende:
Inschakelen met Moves Like Jagger, wat een ellende
Je moet maar denken....het kan alleen maar beter!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:08 schreef Sked het volgende:
Inschakelen met Moves Like Jagger, wat een ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |