abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6593513
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen, deel 18. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van zaterdag 2 november 2002.

zondag 3 november 2002 @ 00:05:31 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6593600
Wat zit Jeanette daar lekker knus met Wouter....

My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 3 november 2002 @ 00:23:16 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6593965
Ursula wordt een beetje gek.. Ze wil graag leuke gesprekken hebben met mensen, maar dat zit er volgens haar gewoon niet in. Na een kwartier praten met de medebewoners slaat ze door en begint te huilen.
"Ik kan er echt niet meer tegen", huilt ze. "Ik hoop echt dat de groep snel opgesplitst wordt, want hier kan ik echt niet meer tegen!"

Arthur hoort vanuit de bunker wat er gebeurt en staat meteen op.

Ursula huilt verder. Ze is het duidelijk spuugzat wat er allemaal gebeurt in de bungalow. Vooral het praten met Laurens schiet haar in het verkeerde keelgat!
"Ga toch alsjeblieft terug naar de kleuterschool. Je hebt er niets van begrepen met je eigenwijze rotsmoel... Bah.. zo'n figuur.... bah bah bah... "
Laurens komt binnen.
Ursula: "Nee, ik wil niet meer, want je luistert niet.... Je gaat maar door, maar je luistert niet... "
"Het gaat om een gevoel wat ik niet begrijp!"
"Blijkbaar hebben Marc, Stefan en Mus jou al heel veel proberen duidelijk te maken. Maar jij pikt het niet op. Je pikt het gewoon niet op."

Laurens doet er alles aan om zich te verdedigen en zijn gedrag wat goed te praten...

zondag 3 november 2002 @ 00:42:07 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6594345
Ursula en Laurens zitten nu al een tijdje heel rustig te praten over de aanval van Ursula van tien minuten geleden.... De zelfde verhalen en voorbeelden worden weer verteld. Wat even heftig leek te worden, loopt toch weer af met een sisser helaas.....

Dan zitten mijn streams er ook weer op.

zondag 3 november 2002 @ 12:15:32 #5
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6597711
Het is al een drukte van belang in het huis.
Het spel is nog steeds bezig.
Ik zie Margriet en Wouter weer in de keuken aan de gang.
Daniela en Jeanette zijn de badkamer aan het soppen.
Daniela zoekt de was bij elkaar en kijkt op hoeveel graden de was gedaan moet worden.
eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 12:27:22 #6
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6597863
Daniela en Jeanette poetsen de badkamer zeer grondig.
Zij weten haast wel zeker dat je hier voerschimmel oploopt. Jeanette wil met glassex het bad schoonmaken maar Daniela vindt een "krachtige reiniger voor sanitair"

Dennis staat de glazen op te poetsen.
Stefan komt eens kijken wat Wouter aan het klaarmaken is, en Wouter zegt dat het een verrassing is. Hij spreekt ook de chefkok aan, ook die blijft in haar rol en zegt dat ze het wel fijn vindt om hard te werken.

Wouter is iets aan het mixen en vraagt of er ook room is.
Wouter: "Ik moet toch proeven, helaas"
Ting vraagt of ze ook mag proeven, ook Dennis en Margriet nemen een hapje.

Buiten zitten Ursula en Judith in het zonnetje.
De relatie Ursula en Arthur wordt besproken. Nee, toch niet het gaat over vorige relatie's van Ursula.
Dennis komt vragen of alles naar wens is.
En gaat weer verder over de ex van Ursula. Quincy komt met vuile pootjes op de stoel springen. Zij wordt doot Ursula naar de tuinman gestuurd, terwijl Judith zegt: "Ga maar naar Arthur"!

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 12:46:09 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598028
Margriet geeft Wouter adviezen hoe hij de gerookte zalm op moet frommelen.
Zij moet de soep gaan proeven, maar ze vreest het ergste, want ze heeft er teveel water in gegooid.
Samen gaan ze proeven en ze vinden hem perfect smaken. Margriet blijft proeven. Wouter wil er kruidnagelen door heen doen, maar dat vindt Margriet niets.

De dames zijn van exen overgegaan op vriendinnen. Ursula ratelt aan de lopende band. Niet verslaan maar het gaat over niets ; over vriendinnen die jaloers op haar waren.
Judith begrijpt het allemaal wel.

Weer even naar onze kokkie's. Wouter maakt er echt een plaatje van.
Dennis komt melden dat ze nog een uur hebben om alles klaar te maken.

Arthur komt langs bij de dames en Ursula zegt tegen hem : "Uw vrouw zal wel blij met u zijn. U kunt goed in de tuin werken en ik heb gehoord dat u ook goed kunt koken. Uw vrouw zal dus echt wel blij met u zijn".
Dennis komt nu naar de twee en hij meldt dat het vanavond Indonesisch is. De twee bekijken nu de bestellijst.
Ting komt langs met haar armen vol wasgoed.
Judith gaat Marc roepen want zij hoort mensen aan het hek zijn naam roepen. Hij gaat onmiddelijk luisteren, ik zie nu dat Mus ook al op is, hij ligt op een ligbed.

De koks maken werkelijk heerlijke schotels, tenminste om te zien.

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 13:02:40 #8
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598213
Ting is nu in de badkamer bezig de was op te vouwen.

Ursula en Arthur zijn nu samen maar zelfs samen blijven ze in hun rol...bah.... en vraagt Arthur aan Ursula of de gasten allemaal zussen en broers zijn.
"Ik kan ze niet meer zien" antwoord Ursula de mevrouw spelende.
Alle bungalowbewoners zijn nu buiten in de zon, zij bespreken wat ze vanavond gaan bestellen. Mus ligt te slapen in de zon maar wordt nu toch gestoord. Ook hij krijgt de bestellijst onder zijn neus.

Keuken. 12.55 (ik heb er weer eens aan gedacht)
Wouter maakt een waldorfsalade. (heerlijk)
Ook Margriet vindt het er prachtig uitzien.

12.56
Jeanette is de bedden aan het opmaken. Ze doet het heel secuur. Ting komt haar helpen.

12.58
Buiten zeggen ze dat het 3 uur afgelopen is en Ursula vindt dat ze van te voren nog wat moeten zeggen.
Stefan vraagt zich af of de afwas dan al wel gedaan is.
Laurens: "Ik zag Daniela op haar knieen in de badkamer zitten..."
Tja zeggen de anderen, ik geloof dat zij zich er toch ook niet zo lekker bij voelen. Lang denken ze er echter niet over en al snel vragen zij zich af of Martijn ererondjes aan het lopen is op het voetbalveld.
En het gesprek kabbelt weer wat verder.....

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 13:20:09 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598409
Laurens vraagt hoe laat het is. Ursula zegt dat ze over een half uur al weer gaan lunchen. Veel honger hebben ze niet want ze zitten nog vol van het ontbijt.
Stefan vindt het een mooie stranddag : "Zeker met Quincy, zo'n druk hondje" En er valt weer een stilte.... Marc probeert weer wat en begint over het eten van Quincy, Laurens is blij weer een gespreksonderwerp te hebben en weidt uit over hondeneten.

13.08
Daniela en Dennis zijn de tafel aan het dekken
Denni geeft Jeanette de opdracht om gekoelde rose en gekoeld water op tafel te zetten.
"Shit, het gaat te hard, kut" ,hoor ik Margriet zeggen. En samen met Wouter duikt ze de oven in.
"'t kan nog net, shit, sorry hoor" dit tegen Wouter die zegt dat het wel lekker is.

13.12
Nog steeds vel stiltes. Ze bespreken hoe de bunkeraars er uit zien. De pet van Arthur vinden ze echt top.
Judith: "En Ting loopt echt op haar teentjes". 2x
Soms denk ik dat mijn geluid weg is maar dan zeggen ze helamaal niets.
Judith: "In principe kunnen we dit allemaal zelf ook doen. Alles is aanwezig. Maar dan toch weer de frituur".
Zij vindt wel dat je wel veel gaat eten als er zo'n ontbijt klaar staat en dan later voel je je er niet lekker bij.

Ursula gaat de tafel inspecteren , zij keurt alles goed.
Laurens komt met zijn buik naar voren langs lopen.

In de keuken gooien ze iets in een spuitzak, maar dat wordt niets volgens Margriet. Het is te dun. Wouter zegt dat ze het nog wat moeten laten inkoken. Ze staan echt te dabben....
"Je kunt er wel goed mee druppelen" zegt Margriet

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 13:39:12 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598672
Laurens zit koffie te drinken aan de bar. En weer valt zijn buik op, is hij dikker geworden of zo?????
Ik zie dat Stefan weer zo'n fout bloesje aan heeft, met van die ruchjes.
Marc en hij hebben het over Geesje. Stefan vindt dat ieder persoon hier in huis iets met je doet. Marc vindt het knap om jezelf kwetsbaar op te stellen. Marc mag iedereen hier in huis.
Ze praten wat vaag over nomineren, wat hun motivatie is. Marc verwacht toch wel dat er klappen gaan vallen. Stefan mompelt erg is moeilijk te verstaan.
Marc:"welke reden geef je. De mensen willen allemaal goede redenen hebben".
Stefan: Tja, het is allemaal niet zo makkelijk. Je krijgt op een gegeven moment allemaal eilandjes hier en de sfeer is weg
Marc denkt dat het nog erger wordt als er minder mensen in huis zitten. Nu zijn ze nog met een grote groep....
Marc: "Maar er is hier niemand onschendbaar. Je mag op iedereen stemmen"
Marc ziet niet dat Jeanette een nominatie makkelijk op zou nemen. Dennis had Marc bedankt dat hij niet op hem gestemd had. Marc: "Ik dacht waar gaat dit over"...."

Het is druk in de keuken. Ting en Daniela staan er nu ook af te wassen. Laurens zit met zijn kop koffie alles aan te zien.

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 13:52:00 #11
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598822
3 streams op het bankstel

De mensen schuiven nu aan tafel.
Daniela loopt met wijnglazen rond, Dennis loopt achter Quincy aan die natuurlijk in de buurt van etende mensen wil zijn.

Arthur, de tuinman, ligt op bed. Hij heeft zijn pet over zijn gezicht gelegd.

De zes bungalowbewoners zitten weer als wassen poppen aan tafel. Zij denken zeker dat als je personeel hebt, dat je dan niet normaal mag doen.
Dennis schenkt water in en Jeanetje serveert de soep uit.
Margriet komt aan tafel om haar sous-chef voor te stellen. Zij noemt hem Arthur. Ze lachen daarom. Zij verontschuldigt zich daarvoor. Zij vertelt wat men gaat eten, ze beginnen met een bouillon van uien, gegratineert dan komt er iets van hapjes maar dan met een mooie naam
Als dessert iets wat Wouter gemaakt heeft maar dat blijft nog geheim.

Ursula krijgt het Spaans benauwd van de soep, Judith vindt hem heerlijk.
Je hoort nu alleen maar gekauw en geknaag....
Marc vindt het makkelijker om te slurpen..

Het personeel gaat nu even naar hun eigen vertrekken......de bunker.
Jammer, geen geluid bij hen. Dus ik weet niet of ze erg schelden.

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 14:05:13 #12
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6598988
Ze zitten nu in de kooi. Ze kletsen erg door elkaar heen. Ting vindt wel dat Dennis haar op een aardige wijze corrigeert en dat Wouter dat niet zo leuk doet. Wouter zal er op letten, zet hij.
Jeanette haar benen zijn aan het opzwellen en ze heeft al flinke benen zegt ze .
Margriet zit er wat overin dat de hapjes te lang in de oven zaten.
Ting is wel blij dat ze niet in de andere groep zit, dan had je wel zakdoekjes nodig, vindt ze.
Jeanette denkt wel dat ze het record bunker zitten gaan verslaan en ze denkt hier nog wel even te moeten zitten.
Ting valt ook al Daniela aan, ze vindt dat Daniela voor haar denkt. Ook vindt ze dat Daniela de wc schoon ging maken terwijl zij de toilet had schoongemaakt. Daniela verdedigt zich door te zeggen dat er af was gesproken om iedere keer de wc te checken.
Ting blijft toch bezig met klagen en Daniela zegt dat ze alles snapt. Maar uiteindelijk is het toch duidelijk voor Ting en denkt ze alles uit te hebben gesproken : "Dan klaar, streep.uit" eindigt ze het gesprek.

Ze klagen dus niet over de bungalowbewoners maar meer over elkaar???
Daniela vindt het niet zo fijn om als bediende in de bungalow te moeten lopen. Ze mogen ook niet in de bungalow naar de toilet......

Aan tafel..... converseren ze nog.
Judith ziet nu wel het contrast: Burgermeisje en Adellijke familie. Ze vindt het maar niets.

eurobilltracker.com
  zondag 3 november 2002 @ 14:17:50 #13
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6599137
"Als je van kinds af aan dit gewend bent, weet je niet beter, dan voel je je er prettig bij", zegt Judith.
Marc zegt :"Dan zal ik er toch aan moeten wennen, want ik zoek nog steeds een rijke vrouw" Dit is een grapje zegt hij. Laurens vraagt rijk of knap. Hij haalt de film "Cocktail"aan. Hij vond het een mooie film.

In de bunker is het weer leeg, het personeel is weer bezig. Toch niet, Ting zit aan tafel en maakt een kopje koffie voor zichzelf. Erg vrolijk ziet ze er niet uit. Ze zit wat voor zich uit te staren.

Quincy ligt op de bank het gedoe aan te kijken.

De tweede gang voor opgediend, met veel astublieft en dankuwels...

Margriet komt vertellen wat het is;
Wat lasagna, wat zalm op toast met gravalax saus, dan ligt er een klein sausijsje broodje bij en een klein bapaootje.
Ook is er een Wakdorf salade, besluit Margriet.

De streams verdwijnen hier en ik hoop jullie geamuseerd te hebben met deze kookaflevering.

eurobilltracker.com
pi_6599700
De slaafse bunker bewoners zijn druk bezig in de keuken, terwijl de bungalow bewoners buiten vertoeven om te genieten van het zonnetje.

Buiten op het bankje zitten Judith en Stefan te praten over de verkeerde schoenen die Stefan mee heeft. Ik had niet erg veel tijd om een koffer in te pakken.

Binnen blijken toch nog twee bungalow bewoners te zitten. Mus en Marc zijn met Quincy aan het spelen.

Laurens en Ursula praten aan de rand van het zwembad over Geesje en waar ze nu is. Volgens Urs ben je de eerste dagen blij dat je eruit gaat maar na drie dagen wil je toch weer dat je hier zat.

pi_6599806
De druk schoonmakende bunker slaafjes in de keuken.

Buiten pratende Urs,Juu en Stefan. Er word over koetjes en kalfjes gesproken. Juu speelt onderwijl wat met Quincy.

pi_6599896
De opdracht lijkt erop te zitten voor de bunker bewoners. Ting doet het hek opslot en sommige mensen beginnen hun kleding uit te trekken.

De bungalow bewoners staan allemaal bij het hek en er word druk door elkaar gesproken. Het enige wat ik kan horen is dat Jeanette hoopt dat dit de laatste van dit soort kut opdrachten is.

Arthur en Dennis vinken in de slaapkamer de spullen af die moeten worden ingeleverd bij BB. Er blijken al spullen aan de arme kant te zijn die helemaal niet zijn geleverd door BB voor de opdracht.

pi_6600030
Daniela verteld nu over haar aanval na de ketchup confrontatie tegen Marc.

Laurens heeft nog een aantal spullen door het hek gegeven die aan de verkeerde kant stonden. Stefan en Daniela hebben het nu over de opdracht van de bunker bewoners.

pi_6600189
Dennis moet naar de DBK komen en Margriet gaat haar slaaf kleren uittreken en is blij dat ze weer haar trainingsbroek aan mag.

Ting en Ursula praten wat met elkaar bij het hek. Urs beklaagt zich een beetje bij Ting over dat ze de laatste nachten slecht heeft geslapen. Eerst de exitspanning en toen de hele situatie Lau/Juu/ rest van de groep

De hele opdracht word nog een besproken. De bunker bewoners dachten dat ze veel meer gebruik zouden maken van hun.

pi_6600387
Wil ursula naar de DBK komen 2x.

De rest van de bewoners zitten rustig bij het hek en praten over de leuke opdracht. Voor de rest gebeurt er niks in het huis. Mus is de grote afwezige bij het hek.

pi_6601040
Dennis zit nog steeds in de DBK (sinds 16.00) Als je dit schrijft staat hij pardoes op en loopt de DBK uit.

Laurens en Judith zitten buiten bij de bunker bewoners en hebben het over de afgelopen dagen. Survival de serveer opdracht.

Arthur probeert grapjes te maken door te roepen dat hij een ijzer tekort heeft terwijl er buiten de omheining van de bunker uit ijzet bestaat.

Laurens is naar binnen gelopen en staat bij het hek te praten met Dennis en Margriet. Van Urs, Marc,Wouter en Mus geen beeld

zondag 3 november 2002 @ 21:53:02 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6607948
Ik val midden in een gesprek tussen Ting en Jeanette in de slaapkamer.
"Als Mustapha donderdag gaat ben ik blij", zegt Ting zacht.
"Mustapha is wel heel erg gegroeid!", meent Jeanette.
Ting beaamt dat.
"De tijd die ik in mezelf kan steken kan ik ook in een ander steken", merkt Jeanette dan op. "Maar als ik niet goed in m'n vel zit is dat moeilijk!"
Ting: "Je moet geduld hebben met jezelf!"
"Dat heb ik nooit", zucht Jeanette.
Ting: "Maar het is wel een absurde situatie hier.... "
Jeanette: "Het is ook raar... Ook met dat survivallen.... Je bent ineens buiten en dat was heel raar.... Je maakt hier ook zoveel mooie dingen mee. Je weet gewoon niet meer wat je moet denken en voelen. De gevoelens komen hier allemaal achteraf!"
"Daar heb je helemaal gelijk in", reageert Ting.
"Dank je wel liefie...", zegt Jeanette dankbaar... en er volgt een knuffel.
"Jij bent de moeite waard", fluistert Ting terug.

Dennis komt binnen. Het gesprek komt op de beloning voor het 'butler spel'... de film. Ze hebben nog niets gehoord over wanneer de film dan gekeken kan worden.
"Het interesseert mij ook geen flikker....", zegt Jeanette. "Steek die hele film maar in je......."
Even later beginnen Ting en Dennis een showtje nephuilen op te voeren.

zondag 3 november 2002 @ 22:02:57 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6608281
Wouter komt even de slaapkamer in en begint te springen op een bed. Het bed kraakt heel erg.
"Je zal maar eens bij je ouders slapen met je vriendin en zo'n bed hebben", lacht Wouter al spingende.
Jeanette lacht.
Dennis zegt dat hij wel baalt van de bunker.
"Ik heb zin om te douchen", zucht hij..
"Schat, je moest eens weten waar ik allemaal zin aan heb", reageert Jeanette meteen.

Jeanette vertelt een verhaal over hun nachtelijke verblijf in de rimboe afgelopen week. Ze zaten daar met z'n vieren in een huisje en waren blij dat er eindelijk geen microfoon voor hun neus hing...
"Maar ik stond daar pal onder een microfoon die daar hing en ik laat me daar een scheet jongen...", lacht Jeanette. "Judith die kijkt naar mij en die kijkt omhoog en die begint me daar te lachen... Écht.... ! Daar hing echt zo'n grote microfoon!"
Dennis lacht.

zondag 3 november 2002 @ 22:34:04 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6609268
Er wordt weer over vanalles geluld... vanalles en niets.... Het wachten is op een vette discussie, maar het zit er niet aan te komen volgens mij.

Jeanette is intussen weer bij Wouter gaan zitten in de slaapkamer.

"Ik mis mijn buurman en buurvrouw", zegt Wouter, liggend in bed. (geen idee of dat als grapje is bedoeld)
"Nou, die kan ik nog wel een paar maand missen", reageert Dennis terug.
"Het langst dat ik van huis ben geweest is 17 dagen", zegt Jeanette. "17 dagen dronken in Spanje!"
Jeanette vertelt dat ze 'buiten' mist sinds ze die twee dagen die 'dropping' hebben gedaan.
"Op dat moment realiseer je je weer wat je allemaal mist"!
"Wij mochten die hond uitlaten", zegt Wouter. "Jeetje wat waren we blij! Ik voelde me meer hond dan die hond zelf!"

Jeanette vertelt dat ze een keer een race op de snelweg aanging met een stel jongens die dezelfde auto als zij hadden.
"Wat was het voor auto?", vraagt Wouter... "Zeg maar achterstevoren"
"Een drof", antwoordt Jeanette. "Leuke velgjes eronder... metallic... "
Wouter heeft het dan steeds over zijn olop ...

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 03-11-2002 22:43]

zondag 3 november 2002 @ 22:37:22 #24
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6609377
22.15 uur (buiten bij het hek Judith,Margriet en Daniela)

(over Judiths keuze voor Marc bij het nomineren, tekst is niet letterlijk, maar uit het geheugen
)
Margriet: "Ja dat heeft wel een hele aparte wending genomen...hoezo Marc ? "
Judith: "Ja pff, je kan wel lekker met hem praten hoor, maar hij gaat ook tegelijkertijd overal tegen in. Als je tegen hem zegt dat het zwaar klote is dan zegt hij "nee het is wat minder". Of als je zegt dat het niet leuk was, zegt hij "nee het was jammer".
Margriet: "Ja daar zou ik al helemaal niet tegen kunnen."
Judith: "er zijn ook wel momenten geweest dat ie zo aan het lullen was dat ik er gewoon rare dingen door heen ging gooien zoals "banaan, groen of weet ik veel wat"

22.30 uur

Daniela: "Ja ting is wel een schatje hoor, maar ja ik heb nu eenmaal wat meer ervaring ik ben zelf ook irl kamermeisje geweest. Dus ik weet echt wel wat over etiquette enzo. En als ik dan zeg dat het lepeltje onder het oortje moet komen te liggen en ik kijk het even later na en het is tot drie keer aan toe niet goed ja dan zeg ik daar wat van. En dan kan het er bij mij wel wat venijnig uitkomen , maar zo bedoel ik het helemaal niet."
Instemmend gemompel van Margriet en Judith.

Judith: "Ja ik heb ook wel wat fouten gemaakt hoor met die etiquette" vervolgens noemt ze een aantal punten op." En bij ons waren er ook meerdere die zich er niet aan hielden; bijv Mus die heeft er echt helemaal niets aan gedaan, die legde zijn bestek ook in een soort van parkeerstand op dat bord toen ie klaar was met eten."

zondag 3 november 2002 @ 22:54:36 #25
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6609893
22.40 uur
Binnen bij het hek zitten Arthur, Ursula, Marc en Ting wat te praten...we hebben inmiddels al een hele conversatie over de lengte van Urs en Arthurs relatie achter de rug.
(het is al 2 maanden )

Ting: "weet je wat ik wel jammer vind ? Dat is dat wij nooit samen met Martijn Krabbe hebben gezeten. Ik had wel willen weten of hij nou wel of niet aardig is.
Arthur: "Het lijkt mij wel een symphatieke gast iig"

Het gesprek gaat verder over koetjes en kalfjes..opleidingen en uitgaansgelegenheden in Amsterdam.....

Arthur wil naar bed maar mag niet van Ursula...

Daniela is ook binnen komen zitten en vraagt Ursula naar haar aanvaring met Laurens..
Ursula: "Hij snapt het gewoon echt niet, dan probeer je het uit te leggen, maar dan focussed ie zich gelijk weer op een klein dingetje in je verhaal"

het gesprek gaat verder over de afgelopen confrontatie...Ursula vond het wel leuk om mee te maken omdat ze bepaalde soorten voedsel nog nooit gegeten had.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')