Ja nou begint toch echt wel ranzig hier te worden hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 06:36 schreef Fokker89 het volgende:
Peter-Jan Rens Peter-Jan Rens Peter-Jan Rens
Nogal ja, ik ga douchen met chloorquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:37 schreef poorwhitetrash het volgende:
[..]
Ja nou begint toch echt wel ranzig hier te worden hoor.
Kom je hier maar koffie halen, ik zou net gaan zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 06:38 schreef poorwhitetrash het volgende:
Ik ben te lui om die laatste kop koffie in te schenken, en in die fles Spa die naast me staat heb ik geen zin.
Ja hoor, en met oliebollen, want die ga ik zo bakkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:40 schreef poorwhitetrash het volgende:
Wel maar dan toch wel met een beetje room in de koffie hewant voor minder doe ik het niet...
Oliebollenquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:49 schreef poorwhitetrash het volgende:
Heb toch maar ff zelf die laatste kop koffie gehaald...
Mag ik bedanken voor de oliebollen, snap echt niet hoe mensen die vette hap weg kunnen krijgen.
Dat is juistquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:52 schreef poorwhitetrash het volgende:
Wel je kan veel over jouw zeggen maar echt krenterig ben je niet
Beetje welquote:Op zaterdag 27 december 2014 06:52 schreef poorwhitetrash het volgende:
Wel je kan veel over jouw zeggen maar echt krenterig ben je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |